Gå til innhold

Hva er det dummeste du har fått kjeft for?


Linnea Adriana

Anbefalte innlegg

Overnattet hos en kusine da jeg var liten. På frokosten ble jeg spurt om jeg ville ha sjokolade melk. Tar så 3 ts med oboy pulver. Hører et stort gasp, hele familien sitter der å gaper mot meg, og ser ut som om jeg nettopp har fornærmet dem alle sammen på det groveste. "i denne familen tar vi kun 1 ts med sjokoladepulver i melken!" kjefter moren, kjempe sur...

Anonymkode: 8f0bc...ae1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overnattet hos en kusine da jeg var liten. På frokosten ble jeg spurt om jeg ville ha sjokolade melk. Tar så 3 ts med oboy pulver. Hører et stort gasp, hele familien sitter der å gaper mot meg, og ser ut som om jeg nettopp har fornærmet dem alle sammen på det groveste. "i denne familen tar vi kun 1 ts med sjokoladepulver i melken!" kjefter moren, kjempe sur...

Anonymkode: 8f0bc...ae1

Flaks jeg ikke er en del av denne familien da! Skulle du svart. 1 skje smaker jo ingenting!!!

Anonymkode: 91f32...c6c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde parkert på parkeringsplassen til et større storsenter på en lørdag.
Skulle handle en del større ting, og det var ganske fult.
Jeg hadde delt opp handlingen i 3 deler utfra hvor mye jeg vil kunne bære til bilen.
Kom til bilen med første omgang med varer, og begynte å legge dem inn i bilen.
Det var en bil som stoppet og ventet og tydelig ville ha plassen min, jeg så på bilen og ristet på hodet for å prøve å signalisere at jeg ikke skulle kjøre ut.
Lukket bakdøren på bilen, låste og begynte å gå tilbake mot sentret.
Da spratt mannen i den andre bilen ut og kjeftet meg huden full siden jeg ikke kjørte ut bilen min.
Det å handle i flere omganger å legge varer i bilen innimellom var tydeligvis ikke greit

Anonymkode: 62c36...c69

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjeft av en butikkdama i Kypros for å ha prøvd en kjole i størrelse S. Jeg var da en XL måtte jeg vite ifølge henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var kanskje 10 år så spurte jeg mamma hva melkespreng var, da ble hun skikkelig sint, jeg gikk på rommet mitt og lurte på hva jeg hadde gjort galt. Skjønner fortsatt ikke hva det var å bli så sint for...

Anonymkode: 264e6...cc3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en 8-9 år, det var siste lørdag før sommerferien var over. Våre foreldre var skilt, jeg hadde en 8 år eldre bror. Min mor hadde gitt kontanter til min bror for å ta bussen ned fra vår far sitt hus og til byen for å få fikset syklene våre; hennes, min brors og min, mens pappa var på jobb. Min bror hadde snudd døgnet på hodet og klarte ikke komme seg opp av senga, og kontantene var inne hos ham og døra låst. Nyttet ikke hvor jeg banket på døra, ropte osv. han ba meg holde kjeft og gå bort. Så jeg tok en sykkel og gikk(ingen av dem var mulig å sykle på), dette er en 5km, en vei. Leverte den, og gikk oppover igjen, og gjorde det samme med de to resterende syklene. Siden jeg ikke hadde kontanter spurte jeg om å få en regning noe som var greit, men papir-regning var det gebyr på, det blir det jo ikke om man betaler kontant. Så jeg fikk grisekjeft pga. dette gebyret, men ikke broren min som ikke klarte å dra seg ut av senga...

Denne har jeg delt en gang før en plass tror jeg; jeg flyttet fra hjemplassen og studerte første året i by A, og min bror studerte siste året i by B, våre foreldre bor i by C. Jeg våkner en søndagsmorgen av at min mor ringer, illsint på meg for at min bror ikke tar telefonen! Tilbyr meg å sende en epost(før smarttelefonene), men det er ikke godt nok, kjefter på meg og slenger på røret. Etter litt, ringer min far. Han er også sur på meg, fordi min mor hadde ringt ham først og kjefta på ham for at min bror ikke tar telefonen, og nå kjefter han på meg for at min mor hadde ringt ham og fordi han heller ikke får tak i min bror på telefonen.  Slenger så på røret i sinne. Etter litt til, ringer min bror(og ja, dette er samme bror!), og er illsint på meg for at foreldrene våre er sinte på ham for at han ikke tar telefonen!

Per nå får jeg kjeft for at jeg ikke kan forlate jobben min(jeg jobber turnus 7 timer unna), og hjelpe min bror å flytte...

Jeg har fått kjeft for å bli syk, for å ha tryna på på holka, ja, alt mulig. Også fått kjeft for at lapskausen har gått opp med 1kr(satt i kasse), for at jeg har sort hårstrikk(også i kasse), for at jeg hadde konvertert til islam(jeg hadde skjerfet rundt øra på busstoppet for at det blåste og var kaldt, jeg hadde glemt lua), og så har jeg fått kjeft fordi jeg ikke kan sende epost uten en pc(før smarttelefonene), har også fått kjeft for at jeg ikke ville ha nachos med salsa rett etter å ha fjernet mandlene:P
 

Anonymkode: 6813c...636

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne har jeg delt en gang før en plass tror jeg; jeg flyttet fra hjemplassen og studerte første året i by A, og min bror studerte siste året i by B, våre foreldre bor i by C. Jeg våkner en søndagsmorgen av at min mor ringer, illsint på meg for at min bror ikke tar telefonen! Tilbyr meg å sende en epost(før smarttelefonene), men det er ikke godt nok, kjefter på meg og slenger på røret. Etter litt, ringer min far. Han er også sur på meg, fordi min mor hadde ringt ham først og kjefta på ham for at min bror ikke tar telefonen, og nå kjefter han på meg for at min mor hadde ringt ham og fordi han heller ikke får tak i min bror på telefonen.  Slenger så på røret i sinne. Etter litt til, ringer min bror(og ja, dette er samme bror!), og er illsint på meg for at foreldrene våre er sinte på ham for at han ikke tar telefonen!

Denne har blitt delt 3 eller 4 ganger nå :P

Anonymkode: 064cc...158

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne har blitt delt 3 eller 4 ganger nå :P

Anonymkode: 064cc...158

Og jammen er historien fortsatt like god, hvem skulle trodd...

Anonymkode: 79b42...226

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forferdelig kjeft fra samboeren da lynet ødela internetten våres. Jeg ringte til telenor og de sa de skulle komme å fikse det dagen etter. Samboern min var så sint og alt var min feil for at han ikke fikk spille på data den dagen. Truet med å flytte ut for han klarte ikke å se på meg en gang siden han var så sint. Hvordan i helvete kan jeg kontrolere været?? Jeg ringte å prøvde i det minste å fikse det. Noe som var mer en han gjorde.. 

 

Ikke akurrat kjeft, men i 6 klasse fikk jeg alvorlig tilsnakk og kunst og håndverk læreren også måtte snakke med foreldrene mine. Vi skulle sy puter, og jeg valgte fargene svart, svart blomstrende og mørke rød. Dette var visst helt uhørt, da jenter skulle selvsagt velge lyse og rosa farger...

Anonymkode: 8f0bc...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2020 den 23.15, Hr. Aktiv skrev:

Når jeg hadde fikset middag og levende lys til nå min ex etter at hun hadde vært ute å reist noen dager. Hun kom hjem til dekket bord med god mat, vin og levende lys og blomster hvorpå hun bare snøftet stygt og mumlet noe, blåste ut lysene og gikk og satte seg i sofaen og tlc med kjolen som sier ja.

Tlc??? 

Anonymkode: ebe47...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsebæra

Ei venninne jobbet på frisørsalong og forsynte meg med disse flate kjærlighetene på pinne, gjennom graviditeten, pga kvalme var det omtrent det eneste jeg orket å "få i meg". 

Jeg ble hudflettet utenfor kjøpesenteret en morgen av en dame for at jeg sto å røkte som gravid. Til jeg tok kjærligheten ut av munnen og bare "hva?" Jeg var så sint at jeg kunne spydd på dama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tlc??? 

Anonymkode: ebe47...472

Tlc er en tv kanal.

Anonymkode: 264e6...cc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tlc??? 

Anonymkode: ebe47...472

Tv kanalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker spesielt en episode fra barndommen. Bodde med en stefar fra helvette, han kjeftet for mye rart, men det ene tok kaka. 
 

I løpet av dagen hadde det snødd MASSE, så når jeg kom hjem fra skolen tenkte jeg at det hadde vært hyggelig for resten å komme hjem til ferdig måkt innkjørsel. Jobbet på det i godt over en halvtime. Min stefar kom hjem og kjeftet meg huden full for at jeg ikke hadde satt på potetene istedenfor fordi han var sulten må vite (kan banne på at han hadde kjeftet om jeg hadde gjort det istedet for å måke snø også) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjeft  fordi jeg fikk sparken( av sjefen) Fordi jeg fikk sparken så sto to klasser igjen uten lærer, og det ville bli et styr uten like!

Kan jeg i dette kaoset, men høyst uklar arbeidsinnstruks, lastes fordi hun ikke kunne finne en ny lærer? Dette var et korttidsoppdrag. 

Anonymkode: 03def...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk kjeft  fordi jeg fikk sparken( av sjefen) Fordi jeg fikk sparken så sto to klasser igjen uten lærer, og det ville bli et styr uten like!

Kan jeg i dette kaoset, men høyst uklar arbeidsinnstruks, lastes fordi hun ikke kunne finne en ny lærer? Dette var et korttidsoppdrag. 

Anonymkode: 03def...252

Den skjønte jeg ikke. Gikk kontrakten din ut? Det er det jeg leser ut fra siste setning. For i så fall har du jo ikke fått Sparken 😅 men om det var tidsbegrenset kontrakt så veit de jo veldig godt når den går ut 😛 

Anonymkode: f705a...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For å gå i skinnjakke og miniskjørt i hjembygda. Man gikk liksom ikke slik her, dette hørte til i byen.

Anonymkode: d8bb6...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på folk som klikker i vinkel for de må betale en krone for en pose på butikken, at noe har gått opp i pris med noen kroner. Det er noen kroner liksom. Hva er det å klikke i vinkel for? Det forstår jeg ikke. Da må man være ekstremt gjerrig.

Anonymkode: 264e6...cc3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner meg ikke på folk som klikker i vinkel for de må betale en krone for en pose på butikken, at noe har gått opp i pris med noen kroner. Det er noen kroner liksom. Hva er det å klikke i vinkel for? Det forstår jeg ikke. Da må man være ekstremt gjerrig.

Anonymkode: 264e6...cc3

Som om det er de ansattes skyld. Har jobbet noen år i butikk og det er ikke småtteri den ansatte får kjeft for 🙄 skjønner at folk kan ha en dårlig dag, men det gjør det ikke greit å bruke uskyldige ansatte som søppelbøtte 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...