Gå til innhold

Hva er det dummeste du har fått kjeft for?


Linnea Adriana

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis ble beskyldt for å ha tatt noe, den angivelige eieren kjører nesten ned kompisen min og hopper ut av bilen og skjeller oss ut. Vi prøver rolig å si at det ikke var oss, men plutselig klapper han til kompisen min. Adrenalinet presser meg da i kampmodus og gir en tålelig rett høyre med knyttet neve. Blir truffet av et lett slag tilbake, blir da ennå sintere og sparker han i magen så han går på kne, slår han deretter kjeven så det knaser til han ligger rett ut. Både jeg og kompisen slår og sparket litt. Han ligger livløs igjen, og vi stikker av. Heldigvis reiste han seg opp og turte ikke å komme etter. Hadde jeg ikke blitt litt hindret av kompisen min vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, jeg kunne blitt drapsmann.

Anonymous poster hash: ca926...0db

...idiot.

Anonymous poster hash: 3cd54...1dd

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk kjeft av en kinovakt en gang. Hadde satt foten opp på den stokken som er under setet (type spisebordstol) for å knytte skoen. Kinovakten gikk bort til venninna mi, peikte på meg og spurte: er du støttekontakten hennes?

Og så stod han i sikkert 5-10 min å kjefta fordi jeg hadde så dårlig oppdragelse og manerer. Jeg skitna til hele kinoen, og at jeg ikke tok hensyn til at andre skulle sitte der etter meg eller til de som skulle vaske kinoen.

Jeg gikk hjem!



Anonymous poster hash: 5da9e...33c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sønnen skulle besøke en venninne på hytta. Vi skulle komme på en spesiell dag, men avtalte ikke noe klokkeslett. Jeg skulle på et lenge avtalt møte på formiddagen, så etter det dro jeg hjem og hentet sønnen før vi dro mot hytta. Når vi kom fram så klikket venninna mi fullstendig, for sønnen hennes hadde ventet hele dagen og hadde hele tiden trodd at vi var rett rundt svingen, så han hadde ventet og ventet!

Dvs i hennes HODE skulle vi dra rett etter frokost, men dette hadde vi aldri avtalt og det var gått i glemmeboka at jeg skulle noe annet først. Hun skjelte meg skikkelig ut, det var hakket før jeg dro hjem igjen, men barna var allerede over alle hauger og koste seg sånn. Hun sa aldri unnskyld, og det irriterte meg! Jeg var tappet for energi hele resten av dagen, og selv om vi er gode venner får hun helt klart mindre slækk neste gang! Dette godtar jeg bare ikke, men jeg ble så utroolig paff, det siste jeg ventet meg den dagen var KJEFT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sønnen skulle besøke en venninne på hytta. Vi skulle komme på en spesiell dag, men avtalte ikke noe klokkeslett. Jeg skulle på et lenge avtalt møte på formiddagen, så etter det dro jeg hjem og hentet sønnen før vi dro mot hytta. Når vi kom fram så klikket venninna mi fullstendig, for sønnen hennes hadde ventet hele dagen og hadde hele tiden trodd at vi var rett rundt svingen, så han hadde ventet og ventet!

Dvs i hennes HODE skulle vi dra rett etter frokost, men dette hadde vi aldri avtalt og det var gått i glemmeboka at jeg skulle noe annet først. Hun skjelte meg skikkelig ut, det var hakket før jeg dro hjem igjen, men barna var allerede over alle hauger og koste seg sånn. Hun sa aldri unnskyld, og det irriterte meg! Jeg var tappet for energi hele resten av dagen, og selv om vi er gode venner får hun helt klart mindre slækk neste gang! Dette godtar jeg bare ikke, men jeg ble så utroolig paff, det siste jeg ventet meg den dagen var KJEFT!

Kunne hun ikke ringe deg eller noe, for å høre? Det pleier jeg å gjøre når jeg går rundt og venter på folk.... Løser liksom alle problemer ganske raskt bare ved å prate sammen...

Skjønner at du ble sur! Det hadde jeg også blitt. Grrrrrrrrr.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde laget en god biffmiddag til meg og samboern, men fikk kjeft fordi hans biff var hakket for godt stekt. Da jeg tilbød ham min biff som var perfekt rosa inni, så fikk jeg kjeft for det også. Tilslutt så begynte han og furte og uttrykte flere ganger at han ikke gadd å spise maten fordi jeg hadde ødelagt den.

Da ble jeg så forbanna at jeg kasta fra meg bestikket på bordet og sa at han værsegod fikk lage sin egen mat neste gang. Så gikk jeg. Han ba om unnskyldning etterpå. Men middagen var uansett ødelagt for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde laget en god biffmiddag til meg og samboern, men fikk kjeft fordi hans biff var hakket for godt stekt. Da jeg tilbød ham min biff som var perfekt rosa inni, så fikk jeg kjeft for det også. Tilslutt så begynte han og furte og uttrykte flere ganger at han ikke gadd å spise maten fordi jeg hadde ødelagt den.

Da ble jeg så forbanna at jeg kasta fra meg bestikket på bordet og sa at han værsegod fikk lage sin egen mat neste gang. Så gikk jeg. Han ba om unnskyldning etterpå. Men middagen var uansett ødelagt for min del.

Sånn var eksen min også. Kjeftet på meg for de rareste og mest idiotiske ting! Som regel var det fordi han var plaget av noe annet, og lot det gå utover meg istedenfor. Ikke akkurat greit, men hvert fall forståelig.

Jeg er sikker på at biffen smakte aldeles NYDELIG! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var innlagt på psykiatrisk avdeling på grunn av alvorlig depresjon og sosial angst. Første dagen jeg var der fikk jeg skikkelig kjeft av en av sykepleierne på avdelingen fordi jeg gikk så lettkledd, noe som var svært upassende på et slikt sted.

1. Det var sommer og uutholdelig varmt.

2. Jeg hadde på meg dongeribukse og en sort singlet (ikke noe utringning), så det eneste jeg "viste fram" var armene mine (kunne skjønt det hvis jeg var selvskader og hadde arr, da det kunne vært triggende for innlagte selvskadere, men nei. Jeg har aldri drevet med selvskading og armene mine er helt normale).

3. Du kjefter da for faen ikke på en livredd jentunge som er innlagt for første gang, og som lider av depresjon, selvmordsønsker og sosial angst! Seriøst! I hvertfall ikke på grunn av noe så tåpelig! Ta det i det minste opp på en ordentlig måte og under fire øyne!

Blir ordentlig forbanna av å tenke på det i dag. Jævla sure, gamle merr. Håper ikke hun jobber der lenger. Hun skremte vettet av meg og jeg turde ikke forlate rommet mitt på flere dager, bare gråt og gråt.

Anonymous poster hash: d71da...ca6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjeft hos pappa fordi jeg tok med meg lillebroren min (12) til et barnehjem for å hjelpe til frivillig der.

"Sønnen min skal ikke drive med sånt!". Drive med hva? Hjelpe svakestilte? :klo:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste jeg fått kjeft for var i vinter da jeg slo til en fyr som stirret og siklet på dama. Det var tydelig at han var ute etter henne derfor var jeg nødt til å sette en grense før han krysset den. Hun ble sur etterpå. For hva da? For at jeg beskyttet henne?



Anonymous poster hash: c4b5f...496
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste jeg fått kjeft for var i vinter da jeg slo til en fyr som stirret og siklet på dama. Det var tydelig at han var ute etter henne derfor var jeg nødt til å sette en grense før han krysset den. Hun ble sur etterpå. For hva da? For at jeg beskyttet henne?

Anonymous poster hash: c4b5f...496

Dust. Man slår jo ikke ned folk helt uten videre. Heller ikke om de stirrer litt lenge på dama.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på et utested en gang, og BAK meg kom den sureste fyren som jobbet der med et brett med tomme glass. Siden jeg ikke har øyne i nakken rygget jeg et lite skritt, slik at jeg NESTEN kom borti han med glassene. Da glefset han til meg "HAR DU ALDRI VÆRT UTE PÅ BYEN FØR ELLER??? SE DEG FOR!". Fristende plass å komme tilbake til det...han kunne vel spart kjeftbruken sin til de som faktisk oppfører seg dårlig, enn mot meg som bare var uheldig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste jeg fått kjeft for var i vinter da jeg slo til en fyr som stirret og siklet på dama. Det var tydelig at han var ute etter henne derfor var jeg nødt til å sette en grense før han krysset den. Hun ble sur etterpå. For hva da? For at jeg beskyttet henne?

Anonymous poster hash: c4b5f...496

Håper fyren anmeldte deg etterpå også.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste jeg fått kjeft for var i vinter da jeg slo til en fyr som stirret og siklet på dama. Det var tydelig at han var ute etter henne derfor var jeg nødt til å sette en grense før han krysset den. Hun ble sur etterpå. For hva da? For at jeg beskyttet henne?

Anonymous poster hash: c4b5f...496

Beskyttet henne mot hva? At noen ble betatt av henne?

Beklager, men der fortjente du at hun ble sint. Det var ukult gjort av deg (selv om du mente godt).

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linaria

Vi fortalte en taxisjåfør at han måtte bytte bremseklosser en gang. Det var svært påfallende og hele bilen rista hver gang han bremset. Vi var på vei fra fest og i godt humør og da vi betalte sa kjæresten min på tull "du får bruke det til å kjøpe nye bremseklosser". Taxisjåføren syntes ikke det var morsomt. Ut av det blå ble han skikkelig forbannet. Først nektet han å gi oss vekslepengene og deretter kom han ut av bilen og gikk mot kjæresten min med knyttede never mens han skrek at han hadde masse penger i banken, sikkert mye mer enn oss. Heldigvis fikk noen holdt ham igjen.

Ble egentlig en ganske komisk situasjon ut av det da ingen kom til skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Ennasus

Kjeft for å ta for mange suketter i teen min.. (ble deretter beskyldt for å misbruke suketter for å få en slags "rus")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk kjeft av min daværende stemor fordi sønnen hennes hadde levnet våte votter og lue på gulvet i gangen. Jeg var jo inne på mitt rom som alltid, så hvordan kunne jeg vite at hennes idiot av en sønn hadde lakt fra seg ting i gangen? Hvordan skulle jeg vite at jeg måtte gå å henge det opp? Jeg sa aldri noe i mot henne fordi jeg var redd, men den gangen sa jeg 'hvordan skulle jeg vite det? jeg er ikke synsk!' og det har aldri vært mere helvete. Jeg fikk også kjeft av henne i en annen setting da jeg hadde bestemt meg for å konfirmeres. ''Dere kan takke *mitt navn*, for at det ikke blit noe ferie til neste år, hun har nemlig bestemt seg for å konfirmeres og da har vi ikke råd!'' Hun hadde også en sønn på min alder (ikke den samme med våte klær) og når han til slutt fant ut at han også skulle konfirmeres var det HALLELUHJA DET ER GUDS MIRAKEL....... Jeg fikk også kjempekjeft en helg vi skulle i bassenget...jeg hadde nettopp fått min første mensen og var utrolig usikker og sa jeg ikke kunne. Jeg måtte fordi ellerså kunne ingen dra og jeg ble tvingt til å stappe en tampong i stor størrelse oppi meg. Jeg var kun 10 og veldig jomfru. Aldri vært borti noe værre. Og jeg klarte ikke sitte. Faren min er heldighvis skilt fra henne den dag i dag, men det har vært mange sjuke år med henne som stemor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjeft av ei tilfeldig forbipasserende kjerring for at jeg smelte bildøra mi for hardt igjen. :fnise:



Anonymous poster hash: dc7de...da1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det mest urettferdige jeg har fått kjeft for var mens jeg var i praksis.

På praksisplassen måtte alle bære med seg en nøkkel, og vi signerte den ut ved vaktens start. Det siste jeg gjorde før jeg gikk hjem var å legge den på plass igjen.

Så kom jeg dit en morgen og fikk høylydt kjeft av lederen foran alle. Nøkkelen jeg hadde brukt dagen før (på dagvakt) var borte, og jeg hadde tatt den! Jeg prøvde å forklare at jeg var sikker på at jeg hadde lagt nøkkelen på plass før jeg gikk hjem, men det nektet hun å tro på. Jeg fikk bare lete når jeg kom hjem fikk jeg høre, for den nøkkelen skulle jeg skaffe tilbake!

Jeg var fryktelig lei meg, lette gjennom veske og lommer og fortsatte letingen når jeg kom hjem. For meg ble både dagen og kvelden ødelagt.

Neste dag kunne en annen fortelle meg at nøkkelen hadde dukket opp på plassen sin av seg selv. Så klart uten at noen hadde sett den bli avlevert. Altså hadde den skyldige som hadde tatt nøkkelen uten å skrive den ut sittet og hørt på kjeften jeg fikk uten å si et ord. Fikk aldri noen beklagelse for kjeften jeg fikk, resten av tiden overså hun meg bare. Var glad når jeg var ferdig der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å grine..

Åh, gode barndomsminner..



Anonymous poster hash: e9982...73c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...