Gå til innhold

Hva er det dummeste du har fått kjeft for?


Linnea Adriana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En gang som barn, og dette gikk virkelig innover meg, fikk jeg kjeft av nabomannen for å skylle stekemannen mens den var varm.

Jeg var i mitt hus, det var sommer og mine foreldre arrangerte grillfest i hagen. Jeg var vel kanskje en 10-12 år. Så var denne nabomannen inne på vårt kjøkken for å stelle i stand en salat eller noe. Jeg sto også der for å passe på løken som lå i stekepanna for mamma. Da den var ferdig kom mamma og helte den i en skål og gikk ut. Jeg la panna i vasken og skylte med litt vann, som førte til at det kom litt røyk siden panna var varm. Da fikk jeg det blikket av mannen, som brølte "ja, du må jo tenka litt sjøl då! Herregud!" på Rogalandsdialekt. Huff, jeg var alltid snill og ikke vant til å få kjeft (særlig ikke av fremmede), så husker jeg ble målløs og kjente tårene presse på.

:(

Anonym poster: 13bb04f446d5cb9356ceea9b71b2348d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venninne fikk kjeft av en fremmed mann en gang vi var ute på byen. Vi skulle et sted. Vi flirte og lo. Plutselig så er det en mann som kjefter på oss og sier at han kan ikke fordra fulle ungdommer. Vi var jo ikke fulle, vi hadde det bare koselig og flirte og lo av noe som den ene av oss sa.

En annen gang så fikk jeg kjeft av en voksen mann som gikk rett i sønnen min. Vi var på vei ut av kjøpesenteret og jeg gikk først, sønnen min etter. Mannen gikk rett i sønnen min, ble sur og sa at jeg måtte passe på hvor sønnen min gikk. Jeg ble irritert og sa at det var han som ikke så hvor han gikk, siden han var den som "kræsjet" i sønnen min. Igjen sa han, nå veldig irritert, at jeg måtte se hvor sønnen min gikk. Jeg gjentok meg selv og gikk. Er ikke mitt problem at en voksen mann ikke kan se seg for.

Ellers så har jeg fått kjeft fra naboen under oss om at jeg ikke måtte la sønnen min leke etter midnatt. Ja...sønnen min lå og sov i grindsengen sin på dette tidspunktet og hadde sovet siden 19-20-tiden den kvelden. Hvordan naboen fikk det for seg at min sønn lekte da, aner jeg ikke.

Jeg har også fått kjeft for at ovnen i stuen vår ikke stod på en julehelg vi var borte, for naboen frøs sånn den helgen. Vi måtte ha vår på sånn at varmen ble sirkulert i hele boligblokken...Tåpelig. Etter en tlf til vaktmesteren så stemmer jo ikke dette...

En gang fikk jeg også kjeft for at kattene våre ble redd da det kom en nabo gående med to hunder. De var i bånd. Kattene vi hadde da, likte og følge etter meg når jeg gikk på tur og da naboen kom, så ble kattene som sagt redd pga hundene. Det ble et lite slagsmål mellom katter og hunder og JEG fikk kjeft fordi jeg ikke fikk stoppet kattene. Hvordan kan jeg stoppe kattene når de er høyt og lavt og livredde? Jeg var ikke så gammel da heller, i begynnelsen av ten-årene....

Mye rart jeg har fått kjeft for...

Endret av Kittykat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å kjøre bil i Oslo. En av grunnene er følgende episode: Hadde klart å forville meg til Tigerstaden i rushtrafikken, og befant meg i en kø av biler med 10 cm mellomrom som beveget seg ca 5 cm i minuttet. Fikk øye på en fortvilt fotgjenger som forsøkte å komme seg over veien i et fotgjengerfelt - og gjorde som jeg alltid gjør, stoppa for å slippe vedkommende forbi. Det skulle jeg ikke gjort. Fyren i varebilen bak meg (hvit varebil, det er vel alltid skumle fyrer som kjører sånne), stoppa bilen sin, løp ut, rev opp bildøra mi og skjelte meg huden full. Jeg er vanligvis ikke i beit for svar, men så paff og målløs har jeg sjelden blitt. Han var heldigvis ikke voldelig...

Anonym poster: a2720852c0c4f12afdc82acf8dc3c26e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dere er enige med meg, men jeg synes følgende skyllebøtte var litt snål. Det hadde seg slik at det var en eller annen influensa (svineinfluensa eller fugleinfluensa, vettafaen hvilken) som skapte frykt i min lille, vesle bygd hvor jeg gikk på ungdomsskolen. Jeg brydde meg ikke noe særlig om den, men fikk vite at vi som ville ta vaksinen mot denne potensielle apokalyptiske influensaen fikk fri fra timen (og det var ikke en vanlig time vi skulle få fri fra, det var mattetimen!).

Vi som ønsket å ta denne vaksinen, aller mest for å slippe unna dobbelttime med algebra, stilte oss pent og pyntelig i kø på helsestasjonen. Selv om vi ikke var særlig skoleflinke, var vi høflige. Kø er kø, og det respekterer man! Det var stappfullt der, og køen var uendelig lang. Den slanget seg som en labyrint, og aldri har jeg sett så mange mennesker på en plass.

Noen eldre mennesker slapp oss fremfor dem, for de mente at det var viktigst at ungdommen skulle prioriteres først. Dere veit den greia om at "ungdommen er fremtiden," og bladibla. Vi aksepterte det, takket og gikk forbi. Etterhvert som vi nærmet oss helsesøster som skulle sette vaksinen, kom det en eldre dame, nærmere sagt en tidligere lærer, som også var der. Hun gav oss en real skyllebøtte for at vi var såpass egoistiske som ikke ville la de eldre gå foran oss, for de eldre var viktigere enn de unge. Fortumlet gikk vi bakerst i køen igjen, ettersom hun beordret oss til det. De eldre slapp oss frem igjen, og vi fikk kjeft på nytt. Slik pågikk det til vi var de siste som fikk vaksinen.

En annen gang bevitnet jeg en sint mann som kjeftet på kompisen min. Årsaken var det at min kompis er same, og samer var i følge denne mannen tyver. "På denne plassen bor det ikke samer, så jeg skjønner ikke hva du gjør her. Jeg har ringt politiet, og du har bare med å vente her sammen med meg," sa han. Vi spurte hvorfor han hadde ringt politiet, og da forklarte han at samer pleide å stjele ting, så at det var derfor min samiske kompis måtte være der. Faktum er at vennen min studerte på denne plassen, og han var sammen med meg hele tiden. Ergo kunne han ikke ha stjålet noe, og mannen som regelrett hudflettet ham med diskriminerende uttalelser hadde ikke mistet noe. Det var bare en tom mistanke. Heldigvis forstod politiet dette og forlot oss rett etterpå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg gikk tur fikk jeg traff jeg på en liten løshund. Fikk grei beskjed av en forbipasserende om å ta bånd på den jævla løshunden min. Prøvde å forklare at det ikke var min hund. Det hjalp ikke, den skulle ha bånd på seg likevel.

Haha akkuratt det samme skjedde med meg, fant en diger löshund som fulgte etter meg, alle forbipasserende kjeftet og sa jeg ikke fikk lov aa ha den lös, hjelper ikke si at den ikke er din hehe.

Jeg fikk kjeft av sjefen fordi jeg kledde meg for godt paa vinteren. saa ble hun alltid irritert fordi jeg spiste for mye i lunsjen, jeg fikk kjeft fordi jeg ble mobbet paa jobben og ble truet med sparken.

Jeg fikk kjeft fordi jeg ikke kunne jobbe mer enn en time overtid.

Har faatt kjeft fordi en jeg jobbet for mente jeg ikke jobbet hele arbeidsdager, selv om jeg jobbet mer enn jeg skulle.

Fikk kjeft av en kunde fordi jeg ikke kunne gi henne 80% rabatt paa noe det ikke var salg paa.

Jeg faar ofte kjeft om jeg ikke slipper alt jeg har i hendene for aa hjelpe andre, jeg er veldig hjelpsom og pleier som regel aa slippe alt jeg driver med for aa hjelpe noen andre, men de sjeldne gangene jeg ikke kan saa blir folk irriterte, og dette HATER jeg for det er saa ofte jeg ikke faar hjelp fra andre.

Anonym poster: c9cfae38083fb81657798f86ebf8a1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom paa en til, jeg var veldig forkjölet en gang jeg var paa jobben saa pustekanalene mine var ikke helt aapne saa jeg pustet selvfölgelig veldig tungt. Gjett om jeg fikk skyllebötte fra ti sjefer da som mente jeg "stönnet og klaget meg" fordi jeg var misfornöyd sa de!

gynekologen jeg var hos var en gretten gammel mann, han ble ikke bli naar jeg prövde aa föle meg litt mer vell og slaa til med en liten vits, jeg er alltid nervös naar jeg skal til gynekologen, og det hjalp ikke meg naar han ble irritert og kjeftet " bare faa av deg klærne dine!!!"

Er ikke akkuratt det man har mest lyst til naar noen bröler det til deg..

Anonym poster: c9cfae38083fb81657798f86ebf8a1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått kjeft for å falle i trappa.. "Koffer i hællvetta gjor du d??"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dette

På 18års dagen min skulle vi jo gjøre det litt spesielt hjemme. Mamma skulle bare skynde seg å rydde litt i gangen oppe før middag, og da jeg sa at jeg kunne hjelpe fikk jeg streng beskjed om å sette meg. "Du skal ikke rydde i gangen på 18års dagen din!"

Jeg rakk bare å gå halvveis ned trappen før mamma roper meg tilbake og gir meg den skyllebøtta..."Selv om du er 18 kan du jo hjelpe til litt hjemme da, og bare fordi det er bursdagen din kan du ikke sluntre unna hele tiden!"

Jaa...jeg fikk aldri noen forklaring på den.

Oh god, jeg kjenner igjen den der! Det kunne vært meg og mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kjeft av mamma for hva som helst(og ikke minst: ingenting)

Hun sier til søsteren min at hun skal reise bort, men hun sier det ikke til meg. Når hun da sier "hadet!" med kofferten og er på vei ut døren og jeg spør " hvor skal du?" så forventer jeg ikke å få "HVA I HELVETE MENER DU MED DET DU VEEET JO AT JEG SKAL TIL XXXX DETTE HAR JEG SAGT TIL DEG I EN UKE! OG RYDD ROMMET DITT!" tredd inn i ørene tilbake.

Beklager mamma, jeg har vært i en annen BY de siste ukene og flyttet derfra og hjem, vi har ikke snakket sammen i det hele tatt og ...... HVORFOR får jeg kjeft fordi DU ikke har sagt at du reiser bort?

Også er det den at jeg har tømt oppvaskmaskinen, støvsugd leiligheten, vasket kjøleskapet, pusset vinduer, kjøpt blomster og gjort det koselig for at mamma ikke skal bli sur når hun kommer hjem fra jobb. Hodet mitt sier meg "åh, nå blir mamma glad, for nå har hun ikke noe å klage på når hun kommer hjem". Hun kommer hjem, brasende inn døren og er forbanna fordi jeg ikke hjalp henne med posene (hvordan skal jeg vite når hun kommer hjem? Hun ringte ikke en gang) og når hun går ut for å ta seg en røyk (mens JEG tar ut av handleposene) klikker hun i vinkel fordi jeg ikke har tømt askebegeret, og hun skjeller meg ut etter noter fordi leiligheten ser ut som et bombet horehus og at jeg er ubrukelig og verdens største drittunge.

Greit det, mamma.... Jeg har bare stått på i hele dag for at du skal være fornøyd når du kommer hjem..........(på eget initiativ) Jeg vil bare at du skal være glad og strekker meg lenger enn sunt nok for at du skal være det. Og slik er det hver gang: om hun har vært borte i en dag, i to, en uke eller seks måneder. Shit samma - kjeftesmelle er hun uansett.

Er det rart jeg har problemer med mamma, liksom. Uansett hva man gjør er det fanden meg ikke godt nok!

Edit: jeg er 21, har bodd hjemmefra en stund. Har flyttet hjem for sommeren nå før jegfinner et nytt sted i august for å spare penger (som mamma også er enig i), men jeg er allikevel bare en jævla drittunge som ikke duger til noe som helst. Sukk.

Og så ble jeg kjeftet huden full en dag av en gammel dame fordi jeg slukket røyken i en snehaug og kastet stumpen i søppelkassen(pleier alltid å gjøre dette). Det var ikke MÅTE på hvor forferdelig ungdom jeg var, søppelkassen kan ta fyr og blablabla. Jeg hadde dyttet stumpen ned i FROSSENT VANN....

Neste dag, da jeg kastet den på bakken og tråkket på den, fikk jeg kjeft av en annen gammel dame som sa jeg forsøplet området rundt(som er derfor jeg pleier å kaste den i søppelkassen...)

Da fortalte jeg, fattet og rolig, at "beklager, jeg vet ikke alltid hva jeg skal gjøre, fordi i går fikk jeg kjeft fordi jeg kastet den i søppelkassen etter å ha slukket den i denne snehaugen, det var en annen dame som virkelig ble sur på meg. Er ikke alltid så lett, og jeg går ikke rundt med et askebeger til enhver tid heller...*sukk*". Da nikket damen og sa "slik og forstå. Var ikke menignen å forvirre deg. Fortsett å kaste stumpen i søppelkassen om det er det du gjør".

Ga meg et lite håp for menneskheten, hun siste dama.

Endret av grethe91
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Jeg får kjeft av mamma for hva som helst(og ikke minst: ingenting)

Hun sier til søsteren min at hun skal reise bort, men hun sier det ikke til meg. Når hun da sier "hadet!" med kofferten og er på vei ut døren og jeg spør " hvor skal du?" så forventer jeg ikke å få "HVA I HELVETE MENER DU MED DET DU VEEET JO AT JEG SKAL TIL XXXX DETTE HAR JEG SAGT TIL DEG I EN UKE! OG RYDD ROMMET DITT!" tredd inn i ørene tilbake.

Beklager mamma, jeg har vært i en annen BY de siste ukene og flyttet derfra og hjem, vi har ikke snakket sammen i det hele tatt og ...... HVORFOR får jeg kjeft fordi DU ikke har sagt at du reiser bort?

Også er det den at jeg har tømt oppvaskmaskinen, støvsugd leiligheten, vasket kjøleskapet, pusset vinduer, kjøpt blomster og gjort det koselig for at mamma ikke skal bli sur når hun kommer hjem fra jobb. Hodet mitt sier meg "åh, nå blir mamma glad, for nå har hun ikke noe å klage på når hun kommer hjem". Hun kommer hjem, brasende inn døren og er forbanna fordi jeg ikke hjalp henne med posene (hvordan skal jeg vite når hun kommer hjem? Hun ringte ikke en gang) og når hun går ut for å ta seg en røyk (mens JEG tar ut av handleposene) klikker hun i vinkel fordi jeg ikke har tømt askebegeret, og hun skjeller meg ut etter noter fordi leiligheten ser ut som et bombet horehus og at jeg er ubrukelig og verdens største drittunge.

Greit det, mamma.... Jeg har bare stått på i hele dag for at du skal være fornøyd når du kommer hjem..........(på eget initiativ) Jeg vil bare at du skal være glad og strekker meg lenger enn sunt nok for at du skal være det. Og slik er det hver gang: om hun har vært borte i en dag, i to, en uke eller seks måneder. Shit samma - kjeftesmelle er hun uansett.

Er det rart jeg har problemer med mamma, liksom. Uansett hva man gjør er det fanden meg ikke godt nok!

Edit: jeg er 21, har bodd hjemmefra en stund. Har flyttet hjem for sommeren nå før jegfinner et nytt sted i august for å spare penger (som mamma også er enig i), men jeg er allikevel bare en jævla drittunge som ikke duger til noe som helst. Sukk.

Og så ble jeg kjeftet huden full en dag av en gammel dame fordi jeg slukket røyken i en snehaug og kastet stumpen i søppelkassen(pleier alltid å gjøre dette). Det var ikke MÅTE på hvor forferdelig ungdom jeg var, søppelkassen kan ta fyr og blablabla. Jeg hadde dyttet stumpen ned i FROSSENT VANN....

Neste dag, da jeg kastet den på bakken og tråkket på den, fikk jeg kjeft av en annen gammel dame som sa jeg forsøplet området rundt(som er derfor jeg pleier å kaste den i søppelkassen...)

Da fortalte jeg, fattet og rolig, at "beklager, jeg vet ikke alltid hva jeg skal gjøre, fordi i går fikk jeg kjeft fordi jeg kastet den i søppelkassen etter å ha slukket den i denne snehaugen, det var en annen dame som virkelig ble sur på meg. Er ikke alltid så lett, og jeg går ikke rundt med et askebeger til enhver tid heller...*sukk*". Da nikket damen og sa "slik og forstå. Var ikke menignen å forvirre deg. Fortsett å kaste stumpen i søppelkassen om det er det du gjør".

Ga meg et lite håp for menneskheten, hun siste dama.

Høres ikke ut som noen dans på roser for din del. Må være slitsomt med en mor som er i PMS-fasen døgnet rundt. Fostår godt at du blir irritert når du har stått på hele dagen for å blidgjøre mor, også får du bare kjeft og dritt tilbake. Du høres da ut som en utrolig snill person. Jobben du gjør er uvurderlig. Svar henne like krasst tilbake neste gang hun er slik, se hvordan hun reagerer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ha vært hjemme med den 3 år gamle sønnen min da han hadde feber da sjefen min mente jeg burde vært på et personalmøte. Jobbet i innen dagligvare. Han sa til meg at siden han "bare" hadde 38,3 i feber var det nesten sånn at jeg kunne tatt han med på møtet. Etter et minutt fikk jeg summet meg og gikk etter han ut i butikken og spurte:

Hvor mange ganger har jeg vært borte fra jobb? Sjefen hadde ikke noe svar da svaret var 0.

Så sa jeg at når jeg anser at sønnen min er syk, så er jeg borte fra jobb. Det ble heeelt stille.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som noen dans på roser for din del. Må være slitsomt med en mor som er i PMS-fasen døgnet rundt. Fostår godt at du blir irritert når du har stått på hele dagen for å blidgjøre mor, også får du bare kjeft og dritt tilbake. Du høres da ut som en utrolig snill person. Jobben du gjør er uvurderlig. Svar henne like krasst tilbake neste gang hun er slik, se hvordan hun reagerer da.

Dette har jeg prøvd - fungerer særs dårlig!!! :fnise: Jeg har rett og slett bare godtatt at mamma ikke stod først i køen da de ga ut positive personlighetstrekk...! Men det suger ja. Hver gang jeg er hjemme. Og hvorfor får ikke storesøster kjeft? Vi har prøvd å ta det opp med mamma tidligere, med ca null respons annet enn "fordømrede unger!" Jaja, det får vel bare være! Jeg vet hvordan jeg ikke skal bli.

Og: takk. Det er fint du ser forbi den drittungen jeg er :blomst:

--------------

Jeg fikk også kjeft av sjefen en gang, han mente jeg gjorde for lite på jobb. Hadde bare stått bak kassa i 8 timer uten pause, uten mat og drikke og ingen dopauser hele dagen. Rart jeg fikk gjort noe som helst på den jobben, ja! Gorde aaaalt annet :plystre::bond: (sluttet raskt da han ga faen i loven, ja.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang fikk jeg kjeft av en bussjåfør fordi "jeg måtte vise tegn om jeg skulle på" og masse drit om å stoppe i veikanten nedenfor bussholdeplassen og at det ikke var lov og blablabla.

Greit nok det, om det ikke var for at jeg sto ytterst på fortauskanten og viftet med armen, mens han var for opptatt med å leke rallybilsjåfør i svingen før holdeplassen, sånn at han ikke klarte å stoppe i tide. Dust.

Og så har jeg, og mange andre medpassasjerer på en smekkfull buss i Oslo sentrum, fått kjeft av en dame med barnevogn fordi vi ikke lagde plass for henne. Lage plass hvor? Vi sto som sild i tønne jo, dørene gikk jo knapt igjen.. Kollektivtrafikk skal ikke være lett!

Og så har jeg jo selvfølgelig fått masse tåpelig kjeft fra kunder på jobben; innpakningspapiret vårt er for stygt. Båndet glinser ikke. Alt er så dyrt. Varen fungerer ikke (fordi den ikke virker når batteriene dør). Og så er det veldig slemt av oss å ikke ta imot tilgodelapper fra andre kjeder.. Ah, jobben :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjeft av en nabo for at jeg ikke holdt døren oppe for henne. Jeg hadde vært å handlet mat, og låste meg inn. Naboen min røsket opp døren, og ga meg rasende en bøtte med kjeft. Hun hadde visst gått bak meg, og fortalte meg hvor uhøflig, frekk, uforskammet osv det var å ikke holde døren oppe for naboen sin. Hvem snur ser for å se hvem som går på veien bak deg? Man legger ikke merke til hvem som går bak deg til enhver tid. Gud bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjo, en gang fikk jeg så øra flagra av en dame som mente at jeg ga henne bedriten service. At jeg ikke klarte å hjelpe både henne og søsteren hennes samtidig (de sto i hver sin ende av butikken!!), det var det verste hun noensinne hadde opplevd. I tillegg var vi utsolgt for en vare, det var også det verste hun hadde opplevd, jeg måtte sørge for å hele tiden ha varer på lager, selv når det var utsolgt fra hovedlageret.

Dråpen var vel da det begynte å komme litt folk i butikken og kassa, da måtte jeg nemlig unnskylde meg og gå og hente kollegaen min (som egentlig satt og spiste) så hun kunne hjelpe de andre kundene. Å gå fra kunden på den måten, det var.. ja, det verste hun hadde opplevd.

Hele opplevelsen var faktisk det verste hun hadde opplevd, og ikke f*** om hun noensinne skulle handle hos oss igjen..

Og jada, hun har vært hos oss flere ganger etter denne "skjellsettende opplevelsen" (som var det verste hun hadde opplevd), har heldigvis ikke fått flere skyllebøtter. Men hun er pokker meg alltid like sur. Folk!

Endret av pilutta_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Engang når vi var i de sydlige strøkene strøkene, så ville vi hjem etter en fuktig kveld på byen. Vi var et nokså stort gjeng, men alle var slitne etter 12 dager med festing. Likevel bestemte resten av gjengen seg for å ta et nash i hotellbaren("vanlig" prosedyre, dette var et ungdomshotell). Jeg var så pumpa at jeg banet meg veien til rommet.

Jeg hadde rimelig høye hæler på, og siden det var flis på gulvet så ble det jo en rimelig "klikk-klakk" lyd. I hele denne ferien hadde jeg gått med høye hæler. Plutselig åpner nabodøren til vårt rom seg opp, og jeg stopper, for vi brukte jo å være med de svenskene som bodde der. Tydeligvis hadde det flyttet inn noen briter siden dagen før,og der sto det en kjerring på 50 år og knallrødt hår (og kanskje like rød i ansiktet). Hun smell kjeftet, og truet med å slå meg ned om jeg noen gang skulle våge å gå i høye hæler i denne gangen igjen. Fordi jeg var full, og allerede vant med ekle briter, så svarte jeg bare "Im sorry for your terrible life (standard svar til alle som var sinte på fylla), but I have to wear shoes". Sendte likevel melding til de i baren at de skulle være stille når de kom. De tok av seg skoene når de kom, og de hadde vist ikke møtt på noen i gangen.

Neste dag ble vi vekt klokken 0900 av at noen banket på døren. Der sto hotell sjefen, og en reprensentant fra ving. De hadde en utkastelses ordre på oss (!) fordi vi i følge naboen hadde bråket noe helt for jævlig. Hun hadde vist barn også der inne. Siden vi uansett skulle dra morgenen etterpå, fikset ving fyren at vi fikk bli der den siste natta.

Denne neste kvelden satt vi bare inne å spilte kort, flyet vårt gikk jo grytidlig neste dag.Vi satt i pysj og slappe klær. Vi hørte jo at det bråket ganske mye rundt omkring, men dette var jo et ungdomshotell, så vi var ikke overrasket. Så gikk vi å la oss, før vi ble vekt klokken 0600 av en illsint hotellsjef fordi vi hadde festet hele natten, og bare skapt jævelskap med naboen. Han skulle ha oss ut på sekundet. Det var forsåvidt greit, for vi skulle uansett dra klokken 7. Vi prøvde selvfølgelig å forklare vår uskyld, men det var jo dødfødt.

Jeg priser meg bare lykkelig for at den dama ikke kom før de to siste dagene, ellers hadde ferien nok vært et mareritt :P Har ofte lurt på hvordan det gikk i ettertid, når dama oppdaget at det ikke var vi som var ansvarlig for festingen. Hun hadde sikkert årets dårligste ferie, men vil nok heller si at du er dum som har barn med på et hotell med anbefalt aldersgrense 18 år..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjeft en gang fordi jeg visstnok hadde så innmari lange armer. Hendene mine stakk jo helt UT av genserermene, og det var så "schtøgt" at hun ikke visste sine arme råd. Forferdelig lange armer som dinglet utenfor klærne mine, grusomt.

Broren min fikk kjeft av samme damen fordi han hadde "elektrisitet på hjernen". Var nok ikke helt i vater, hun der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg prøvd - fungerer særs dårlig!!! :fnise: Jeg har rett og slett bare godtatt at mamma ikke stod først i køen da de ga ut positive personlighetstrekk...! Men det suger ja. Hver gang jeg er hjemme. Og hvorfor får ikke storesøster kjeft? Vi har prøvd å ta det opp med mamma tidligere, med ca null respons annet enn "fordømrede unger!" Jaja, det får vel bare være! Jeg vet hvordan jeg ikke skal bli.

Og: takk. Det er fint du ser forbi den drittungen jeg er :blomst:

I feel ya! Selv nå som jeg bor hjemmefra er jeg livredd for å la samboeren min komme hjem uten at kjøkkenet er strøkent, fordi jeg er redd han skal kjefte sånn som mamma :fnise: Hvis hun ringer og spør om jeg kan hjelpe henne med noe, og jeg ikke kan fordi jeg er på motsatt side av byn, så bare legger hun på :P

Én eneste gang har jeg fått et unnskyld, da hun var rasende for et eller annet. Da innså hun at hun hadde hatt en lang dag og at det gikk utover meg. Men én gang på 22 år er ikke mye imponerende!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I feel ya! Selv nå som jeg bor hjemmefra er jeg livredd for å la samboeren min komme hjem uten at kjøkkenet er strøkent, fordi jeg er redd han skal kjefte sånn som mamma :fnise: Hvis hun ringer og spør om jeg kan hjelpe henne med noe, og jeg ikke kan fordi jeg er på motsatt side av byn, så bare legger hun på :P

Én eneste gang har jeg fått et unnskyld, da hun var rasende for et eller annet. Da innså hun at hun hadde hatt en lang dag og at det gikk utover meg. Men én gang på 22 år er ikke mye imponerende!

I feel you, sister! <3 Heldigvis klarer jeg å legge fra meg skrekken med kjæresten min, fordi han ikke kjefter om det er litt rotete. Er kun mamma som plager meg!

Anonym poster: 1e196f1a1f425e1d4e5e8d3e37d92720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...