Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

I forrige uke skulle jeg av å trene som jeg pleier å gjøre. Nå skal sant sies at jeg hadde litt for mye å tenke på, og var super stresset! Jeg gikk inn i garderoben og tok av meg tøyet, inn i dusjen - ut av dusjen, kledde på meg å gikk ut av treningssenteret. Når jeg var på vei ut av treningssenteret stoppet jeg bare opp og lo! Herligfred, ingen treningsøkt i dag nei. Huff, det var temmelig flaut for meg selv.

Dette er bare en snakketabbe, men i det siste har munnen snakket i tunger. Det blir bare litt komisk. Her er i hvertfall en:

Jeg og søstra mi gikk på butikken, så sier hun til meg

- Hun: "Kaviar er det sannelig lenge siden jeg har spist!"

Hun fikk tydeligvis ingen respons og stoppet litt opp imens jeg bare gikk noen få meter vekk. Det tok cirka 15sekunder før jeg svarte.

- Jeg: "Ja. Huff. Der jeg jobber spiser de døds mye vikarer"

Også hørte jeg at hun brøt ut i latter, og jeg tenkte "NEI!" Jeg snudde meg og bak meg sto der en gammel mann og ristet på hue, og hun fikk jo selvfølgelig med seg hva jeg sa.

Hele settingen ble bare fryktelig komisk!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en artig tråd :skratte:

Har hatt ganske mange fjerne øyeblikk jeg, er et surrehue uten like ;)

noen gode eksempler er vel:

Den gangen jeg skulle møte han jeg rotet med på den tiden, for rundt 5 år siden tror jeg, og jeg måtte prate med han om noe viktig. Jeg trengte å lufte meg ut litt til ei venninne, og sendte henne en melding, hvor jeg skrev at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre fordi jeg var helt sinnsykt forelska i han osv. Vi hadde nemlig blitt enige om at det som var mellom oss bare var moro og ikke noe mer, men jeg hadde begynt å utvikle følelser. Gjett hvem som fikk meldingen :sjenert:

Da jeg skulle steke et rundstykke til frokost, og satte på ovnen, la rundstykket på benken ved siden av smøret som jeg akkurat hadde tatt ut av kjøleskapet. Da ovnen hadde blitt varm puttet jeg rundstykket inn og gikk på stua. Et par minutter senere skulle jeg bare ha meg et glass vann mens jeg ventet, og oppdaget til min store forundring at rundstykket fortsatt lå frossent på kjøkkenbenken. Smørpakka var i ovnen :fnise:

Og så har det hendt at jeg har gått ned i kjelleren for å sette på klesvask, for så å oppdage at jeg har glemt å ta med klær, eventuelt har tatt med feil pose (ser ikke helt poenget med å vaske en haug med julegaver)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager middag med to gryter med vatn i, forskjellige mengder til forskjellige ting. Eg står og minner meg selv på konstant hvilken gryte som er til hvilken ting. Klarer selvfølgelig å hive feil ting i feil gryte.

Lagt fra meg mobil, hårbørste, saks og diverse i kjøleskapet.

Fylt opp eit heilt glass med rå ublanda saft, tok ein slurk før eg fant ut hva eg hadde gjort.

Juice på frokostblanding.

Blanda melk og juice i samme glass (skulle fylle opp glasset).

Tatt salt i koppen med te.

Henta reine klær fra tørketrommelen, bretta de sammen og kasta de i skittentøyskorga.

Holdt på å hive klær i oppvaskmaskina.

Lagd meg nudler og kasta posen med krydderet i vannet. Heldigvis hiver eg krydderet i mens vatnet fortsatt er kaldt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til. Var ganske ny i jobben min, og hadde en sjef som het Ole Fjell. Telefonen ringer, og de spør etter navnet på daglig leder. "Ole Dal" svarer jeg. Kom på at jeg hadde sagt feil naturformasjon i det sjefen snur seg og ser rart på meg.

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg en ille en:

Jeg skulle skrive notater til en kjapp innføring jeg skulle ha om funnene i en undersøkelse av to forskere som heter Bell og French. Jeg noterte i vei, men først ved andre gangsk gjennomlesning så jeg at jeg flere plasser hadde skrever "Moland & French". Noen har vært for mye i nyhetene..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag satt jeg og flørta med mannen min mens jeg satt på jobb. Vi har i blant litt rollespill over sms der jeg kan late som at jeg ikke er interessert, eller han gjør det. I dag var jeg så frempå at jeg kunne ikke skjønne hvorfor han enten var avvisende eller virket helt uinteressert.

Viser seg at min nye rørlegger heter det samme som min mann, uten å tenke over det sendte jg til ham. På tide å bytte igjen, alt..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var jeg helt fjern...

Etter jobb skulle jeg til kiropraktoren - fant ikke ut at jeg hadde kjørt feil før jeg hadde parkert og lagt penger på betalingsautomaten på kjøpesenteret.

Da var det bare å sette seg i bilen igjen og kjøre. Satt i bilen og kjørte samtidig som jeg tenkte på hvor sløv jeg var.. og klarte selvfølgelig å kjøre forbi inngangen til ja nettopp - kiropraktoren...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var gravid glemte jeg stadig å ta med papirene mine til legen. Men denne gangen SKULLE jeg huske på det, så jeg la dem i vesken på morgenen, før jeg leverte i barnehagen. Kommer hjemom en kort tur før legetimen, og oppdager at vesken selvfølgelig ligger igjen i barnehagen :klaske: Da var det enda godt at jeg hadde glemt igjen nøklene mine i låsen slik at jeg ihvertfall kom meg inn i huset :ler:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg som trodde at jeg var svimete men dere tar kaka altså!!! :D

har prøvd å tenne på sigaretten min med en tampong midt på gata...

Det er vel bedre at du prøver å tenne sigaretten med en tampong, enn at du putter tampongen i munnen, og prøver å tenne på den :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma ringte meg rett før jeg skulle løpe til jobb og ber meg ringe mormor og gratulere med dagen. Mens jeg stresser med å ringe mormor og prøver å si at jeg må løpe på jobb står jeg og leter meg ihjel etter mobilen. Jeg leter og leter og leter....banner og svarter..HVOR ER DEN JÆVLA MOBILEN!! Jada...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått gjennom innsjekkinga og videre til gaten.

Men kommer jo ikke inn,

hadde glemt å hente billetten...............

Vakta lo godt av meg :) når jeg kom tilbake, med billett, men da jeg sto der uten billett,- og sa jeg vil være med, lo han ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var gravid glemte jeg stadig å ta med papirene mine til legen. Men denne gangen SKULLE jeg huske på det, så jeg la dem i vesken på morgenen, før jeg leverte i barnehagen. Kommer hjemom en kort tur før legetimen, og oppdager at vesken selvfølgelig ligger igjen i barnehagen :klaske: Da var det enda godt at jeg hadde glemt igjen nøklene mine i låsen slik at jeg ihvertfall kom meg inn i huset :ler:

Haha =) Dette var jo skikkelig hell i uhell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på jobb i dag låste jeg opp en dør som var åpen. Altså den var virkelig åpen, ikke bare ulåst. :flau:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag tappet jeg et godt og varmt bad, og skulle bare nett ut i stuen og hente meg en god bok å lese på. 2 timer senere husker jeg at jeg skulle noe.. Joda, det gikk noe artig på tv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Jeg hadde et vimsete øyeblikk i dag.

Skulle ut og hadde låst døra, så tengte jeg at jeg ikke gadd å dra på det store nøkkelknippet, låste meg inn igjen å la det fra meg. Når jeg så gikk ut for å låse igjen gikk det opp for meg at jeg nesten måtte ha det med meg for å få låst døra igjen.

Aner ikke hvor hodet mitt var da :fnise:

Endret av Sommertid
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å lage mat til baby trengs tre ting: flaske, melkepulver og vann. Fredag glemte jeg thermosen med vann hjemme. Lørdag glemte jeg flaskene og søndag lå melkepulveret igjen. Ble en sulten baby mens jeg fartet hjem igjen for å hente. Igår var vi tilbake til å glemme vann, så blir spennende å se om jeg får med meg alt idag :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...