Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Denne er så pinlig at den tar jeg anonymt og vel så da....

Jeg var yrkessjåfør i noen år og kjørte tungt kjøretøy. Nærmere sagt rimelig stor trailer. En dag kom jeg først på fergen og tok opp rundt 2 filer. Jeg satte i kafeteriaen og spiste litt. Jeg gikk tilbake til bilen og røyket litt før jeg skulle sette bilnøklene i og starte. Fergen var bare noen meter unna kaia, og skrekk og gru! Bilnøklene var borte, Og det forble de til biler hadde tutet og skreket meg vekk, og fergemannskapet kom bort og ville jage meg bort. Den hyggelige damen i kafeen kom løpende med dem, sånn sekunder før jeg døde av skrekk. Hadde levert dem inn på matbrettet mitt. :sjenert: :sjenert: :sjenert: :sjenert: :sjenert:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant nettopp et tomt fat med bestikk (brukt) i kjøleskapet. Blitt forstyrret på vei til oppvaskmaskinen kanskje? :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden jobbet jeg på gamlehjem. Var kokk, og hadde eneansvaret når jeg var der, også med utkjøring av mat.

En dag sto risengrynsgrøt på menyen. Jeg tenkte som så at "gamliser eeelsker jo sukker", og strødde rikelig på. Kjørte ut mat til de som ikke bodde på gamlehjemmet, og satan i h*** som jeg fikk kjeft av beboerne dagen etter! Jeg hadde nemlig brukt salt i stedet for sukker... Gjør vondt å tenke på enda. :(

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Natt til mandag omtrent 1 gang i måneden skjer følgende: Jeg våkner midt på natta, tror klokka er 7 og at klokka har ringt. Står opp, tar på linser, dusjer, og ser på klokka. Like overraska hver gang over at klokka ikke er 4 engang :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt i båten og sløyde en flott torsk jeg nettopp hadde fått. Så kastet jeg torsken over rekka og innvollene i bøtta..

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under vielsen min tidligere i sommer glemte presten talen sin på kontoret. Etter at den ene salmen var ferdig gikk hun fram til mikrofonen og sa til organisten at han måtte spille et vers til sånn at hun kunne gå ut og hente den.

Når presten i bryllupet mitt kunne glemme talen sin på den måten, så fant jeg ut at jeg bare kunne senke skuldrene. For det der klarte jeg ikke å overgå uansett! Men vi ble da gift. :rødme:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha for en tråd :skratte:

Jeg var ute på shopping med venninnene mine og kjøpte meg en stratos i en kiosk. Nedover gata kom vi i en het prat om et eller annet tema som opptok meg. Jeg tok papiret av stratosen min og skulle kaste det. Plutselig innser jeg at jeg står med papiret i handa, og stratosen i den skitne søpla. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ler og så jeg griner!

Gjør sykt mye fjernt jeg og, men dette er om morfaren min. For før i tida så hadde de en undulat, og ei katte. Han begynte på arbeid i 6 tida om morgenen, så sto opp klokka 5, rimelig fortumlet av og til. Så en morgen skulle han gi dyrene mat, og det endte jo selvfølgelig med at katta fikk fuglemat og fuglen fikk kattmat. (Fuglen var jo fornøyd nok, det var verre med katten)

En annen gang, klarte han faktisk å gi dyrene riktig mat, men det gikk verre når han skulle ta sin egen medisin, og gi katten p-pillen. Der gikk det samme veien. Katten åt voltaren, og morfar p-pillen til katta!:-)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært ute og reist, og hadde dagen etter veldig til dotter i ørene. Pusset så tenner, og tenkte at jeg skulle blåse ut trykket ved å knipe igjen nesa og luke munnen. Presset godt på, fordi det var skikkelig ubehagelig i øret. Men det hjelper lite på trykket når man har en tannbørste i munnen og kjeften full av tannkrem..... Vasket badet lenge, men finner enda sprutmerker etter aquafresh-utbruddet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var full, forelska og ung, FØR jeg hadde egen mobil:

Prøvde desperat å ringe min utkårede fra en telefonsentral, og drev og stakk allverdens ting inn i myntmottaket på telefonen. Alt annen enn mynter!

Hadde særlig tro på at papirlappen med telefonnummeret til gutten skulle virke, og jeg kunne ikke fatte og begripe hva som vare galt med telefonen... :gjeiper:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernt øyeblikk just nu...

Supertissetreng og hadde holdt meg ei stund. Løper på do og står å haler og drar og får ikke dongeritighsten med.... Holdt nesten på å gikk galt da jeg oppdaget at jeg hadde ikke tights på meg, men vanlig levis-bukse med knapp og glidelås...

En annen gang oppdaget jeg i lunsjen at jeg hadde tatt stringtrusa på bakfrem....var litt ubehagelig foran ja...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En dag da jeg skulle lage middag drømte jeg meg fulstendig bort da jeg holdt på å ta i pepper. Sto der og vridde og vridde på den dumme pepperkverna kjempelenge mens jeg tenkte på noe heeelt annet. Pluteslig kom jeg til meg selv igjen og oppdaga en tykk svart flekk i maten.

Fikk heldigvis spadd ut det verste, hehe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen gang oppdaget jeg i lunsjen at jeg hadde tatt stringtrusa på bakfrem....var litt ubehagelig foran ja...

hahahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen gang oppdaget jeg i lunsjen at jeg hadde tatt stringtrusa på bakfrem....var litt ubehagelig foran ja...

Skal tro hva dere gjør på i lunsjen siden du oppdaget det akkurat da. :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal tro hva dere gjør på i lunsjen siden du oppdaget det akkurat da. :ler:

Tar en tur på do kanskje? :gjeiper:

Har klart å ta på stringtruse feil vei jeg og. Dog ikke bakfram, men et bein ned i det om skal rundt livet :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang min far skulle lage middag klippet han opp en pakke med bacon, la baconet i skuffen og saksen på stekepannen. Så nå har vi en stekt kjøkkensaks. :fnise:

Gjør mye fjernt jeg også. Sist var da jeg nesten glemte å skifte til jobbuniform. Takk og lov for at vi har speil jeg kan se meg i før jeg starter.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt til mandag omtrent 1 gang i måneden skjer følgende: Jeg våkner midt på natta, tror klokka er 7 og at klokka har ringt. Står opp, tar på linser, dusjer, og ser på klokka. Like overraska hver gang over at klokka ikke er 4 engang :hoho:

Dette gjorde jeg ofte da jeg gikk på videregående :fnise: En gang klarte jeg å overbevise resten av familien om at vi hadde forsovet oss også...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tro hva dere gjør på i lunsjen siden du oppdaget det akkurat da. :ler:

Den arbeidsplassen jeg hadde da fikk vi som oftest bare gått på do i lunsjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...