Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Jeg skulle drikke brus en gang og så tok jeg pringles røret og skulle til å helle i meg som om det var en brusflaske før jeg innså at jeg holdt pringles røret 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiralis skrev (På 14.7.2023 den 13.55):

Skulle på badet for å slenge et par sokker i skittentøykurven og skulle også på do. Gikk litt i mine egne tanker. Kom opp på badet, åpnet dolokket og kastet sokkene bestemt i doskåla.  ... Bra jeg ikke trakk ned. Nå ligger sokkene til tørk. 

:skratte: Takk for dagens latter! :thankyou:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er noen år gammel fra mens jeg enda brukte lommebok... Jeg hadde vært innom butikken på vei hjem fra jobb og handlet mat, såpass visste jeg, men da jeg skulle ut igjen senere på kvelden ble det hysterisk leteaksjon. Lommeboka var vekk og med den sertifikat og alle kredittkort  (alle 2...). Krisestemning bredte seg i heimen. 

Først bar det inn til naboene som hadde kommet hjem litt senere enn jeg. Hadde muligens lommeboka ramlet ut av sekken og havnet på bakken og de hadde tatt den inn? Nei selvsagt ikke, og de ville ringt på og levert den tilbake om de hadde funnet den. Jeg lette høyt og lavt. Til og med søppelbøtta fikk seg en sjekk. (Ja, jeg VET jeg er distré til tider.) 

Ingen lommebok.

Neste logiske sted var selvsagt butikken, som heller ikke hadde sett noen gjenglemt lommebok. 

Jeg var på nippet til å begynne telefonrunden for å sperre kort da jeg med ett fikk se noe kjent og kjært som ganske riktig hadde ramlet ut av ryggsekk og havnet på foten til stumtjeneren i gangen. Svart ryggsekk rett ved kromfarget stumtjenersokkel utgjorde perfekt kamuflasje for svart lommebok...

Klapp på skulderen til meg selv for å lete i nærmiljøet først. *not *

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket bil, og prøvde etter beste evne å få ut kaffen jeg sølte der for ganske lenge siden. Brukte klut med rikelig mengde vann, tørket godt, så godt som det blir uten maskin for formålet. Hadde et midlertidig hukommelsestap, og satte meg i det setet for å vaske av dashbordet. Våt inn til undertøyet, og med kaffeskjolder i rumpa. Da følte jeg meg ikke veldig stilig.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

I går etter at jeg hadde dusjet så skulle jeg bruke deodorant under armene men så presterte jeg å bruke den på halsen min istedenfor 😝

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en uke har jeg glemt at jeg har med matpakke og har kjøpt mat i lunsjen 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...