Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Gjest ThatWoodcut

Jeg kom på en gang mamma og jeg hadde vært på hytten vår i påskeferien. Da vi skulle dra hjem tok vi med oss alt i bilen og kjørte i vei. På veien ble jeg sendt inn i en butikk for å kjøpe litt ting til hverdagen. Da oppdaget jeg at jeg hadde dratt fra hytten i tøflene...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å prøve å ta av seg kontaktlinsene etter at man faktisk alt har tatt dem ut, er litt vondt....

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

å prøve å ta av seg kontaktlinsene etter at man faktisk alt har tatt dem ut, er litt vondt....

:fnise:

Det der har jeg gjort også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovne med hårnåler i håret.. Dagen etterpå blir en smertelig klar over hva en har gjort. Kråkerede er ryddig i forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra en meget fuktig vinkveld med venninene mine....Da jeg skulle legge meg så tok jeg ut den ene dagslinsa og kastet den. Fikk overhodet ikke ut den andre linsa, og vekte mannen min for å få litt assistanse... Han nappet nå ut linsa, og lo litt av sin beduggete kone. Var helt fjern, og idet han snudde ryggen til å sovnet hadde jeg glemt at jeg allerede hadde tatt ut den første linsa. Så vekket han på nytt for hjelp... Han styrte nå på innpå øyet mitt uten å finne kontaktlinsa....lenge...

Har en ting ang linser forresten... Har skjedd flere ganger at jeg har glemt å tatt av linsene på badet før jeg legger meg, men siden det er engangslinser så napper jeg de bare ut idet jeg skal slokke lyset og kaster de på nattbordet. Opptil flere ganger har jeg truffet vannglasset mitt og drukket linsene i løpet av natta eller neste morgen... Heftig hosting og harking!

En annen ting når det kommer til linser.... Har og glemt å tatt de ut før jeg sovner. Jeg er innmari nærsynt og føler meg blind uten. Så når jeg våkner neste morgen og har sovet med linsene på så går det noen sekunder der jeg ligger og kikker meg forundret rundt og tror det har skjedd et mirakel i løpet av natta....

Også har jeg en ting med å ta feil handlekurv på butikken....har ofte gått og sullet rundt med en annen person sin kurv før jeg har innsett brøleren. Eller jeg stikker for å hente matvarer og slenger det oppi feil kurv...

En annen brøler jeg ofte får høre igjen av min eldste datter.... I den verste ammetåka med lillesøstera så puttet jeg frokostblanding i skåla til katten om morgenen, og kattemat med melk på i tallerkenen til jentungen...

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang satt jeg i klasserommet i en time, og bestemte meg for å høre på musikk. Øreproppene mine var kobla til pcn, så jeg tok dem i ørene og skrudde på for full guffe. Noen så på meg med spørrende blikk, men jeg skjønte ingenting og bare nikka og smilte tilbake.. Etterhver fant jeg ut at øreproppene ikke var kobla til pcn, og hele klassen hadde glede av denne countrymusikken...

En annen gang stod jeg foran speilet og pusset tennene. Hadde ganske dårlig tid til skolen og måtte kjappe meg. Jeg fylte munnen med vann for å skylle ut tannkremen. Plutselig snudde jeg meg rundt og spytta ut alt på gulvet... Lurer enda på hva som gikk av meg..

En dag på jobben stod sjefen min og ekspederte en kunde, og jeg spurte han om jeg kunne låne adgangskortet hans. Plutselig stod jeg med vekslepengene til kunden i hånda, mens han stod med kortet og lurte på hva som foregikk..

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

En dag på jobben stod sjefen min og ekspederte en kunde, og jeg spurte han om jeg kunne låne adgangskortet hans. Plutselig stod jeg med vekslepengene til kunden i hånda, mens han stod med kortet og lurte på hva som foregikk..

hahahahahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må dere bare skrive mere folkens! :nigo:

Jeg gikk bort på ICA maxi midt i ettermidagsrushet på fredag for å handle, merka ikke før jeg hadde gått rundt i butikken i over en time at jeg hadde på meg en.. dolce&gabbana topp, motejeans, fin jakke, og STORE fluffy tøfler med kaninansikter og ører på føttene. Jeg kunne jo ikke bare gå fra handlevogna, så jeg måtte jo fortsette.

En liten gutt presterte å rope "slike vil jeg og ha mamma"

Hilsen kaninelsker på 30+.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde en øks på skolen, stod og vifta med den i hånden mens jeg lette etter den! Kunne ikke forstå hvor den hadde blitt av. Betryggende.

Har klart å mose hodet inn i sideruta på bilen ett par ganger når jeg skal se ut vinduet. Tror det er nede.

Har laget brun saus med cola i, istedet for melk!

Når jeg begynte i ny jobb så klarte jeg å gå en hel dag med genseren feil vei. Flaut når jeg oppdaget at det ble tatt ett gruppebildet, hvor jeg var den eneste med genseren feil vei. Lyser lang vei!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min skulle kjøre broren min til trening en gang for lenge siden. Hun setter seg i bilen, og har faktisk kjørt i 15 min, før hun lurer på hvorfor hun kjører. Broren min stod igjen på trappen hjemme (dete var en stund før mobilen kom). Uanett, hun kjørte tilbake, og hentet broren min, og kjørte avgårde igjen. Helt til broren min kom på at treningsbaggen lå igjen på trappen hjemme. Nok en tur hjem!

Jeg klarte å kaste gulløredobbene mine i do og spyle ned. Kom ikke på det før sent på kvelden, og løp på badet for å finne de. Men nei, borte var de. Sukk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, i dag tidlig, da jeg stod opp, skulle jeg skru påovnen, slik at jeg kunne varme meg noen rundstykker til frokost. Har to brytere til ovnen, den ene er program, mens den andre er grader. Så satte ovnen på 200 grader, og platen på fullt. Gikk for å kle på meg og orde meg, og syntes det kom så rare lyder fra kjøkkenet. Så at ovnen ikke var på, og skjønte ikke noe - frem til jeg kjente varmen fra platen! Ikke første gang dette har skjedd heller. :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skrudde på feil plate på komfyren og vannkokeren som stod på en av platene smelta...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i mange her, som å lete etter mobilen mens jeg snakker i den, eller å prøve å ta ut kontaktlinsene etter at jeg har tatt de ut...

En bekjent av meg var i skikkelig ammetåke like etter at hun hadde fått sitt 3 barn. Hun skulle kjøre de to eldste på 3 og 5 til barnehagen og hadde satt babyen i bilstolen på stuebordet. Så reiste de, det var ikke før noen i barnehagen spurte hvordan det gikk med den minste at hun kom på at den var igjen hjemme... Var heldigvis ikke langt hjem, og alt gikk bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg var på fest i sommer, og hadde mensen, før jeg la meg husket jeg på at jeg måtte ha i ny tampong, så jeg ikke ksulle blø igjennom til morgenen. Da morgenen kom kunne jeg trekke ut TO tamponger, jeg hadde satt i EN ny, og så glemt det og satt i en til...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld fant kona og jeg ut at vi skulle se X-Files på dvd. Jeg som elsker X-files og ikke har sett på evigheter ble så opprømt, men det var litt å ordne før vi fikk satt oss ned. Jeg skulle lage kaffe, styra på, hadde kaffe i filteret, skrudde på bryteren, og styra med litt andre saker. Men trakteren var så merkelig stille. Jeg hadde glemt å ha i vann :kaffekopp:

En gang for en del år tilbake var jeg en tur i Molde sammen med mamma og pappa. Inne på et lite kjøpesenter smalt jeg rett inn i ei glassdør fordi jeg tenkte den åpna seg automatisk. Noe den da altså ikke gjorde :sjenert:

Ellers, tråden er :popcorn:

Endret av fruBeist
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle lage vafler for noen år siden. Jeg lager røre og henter vaffeljernet - ikke vet jeg hva jeg tenkte da jeg satte vaffeljernet på komfyren og skrudde platen på full guffe. Needless to say.. det smeltet :sukk:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig om morgenen, på vei til forelesning. Traska de 500 metrene til bussen, gikk på bussen, satte meg. Og oppdaget at jeg hadde tøfler på bena.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...