Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

En kompis av mamma er utrolig fjærn! :skratte:

Det var lille julaften og hele familien var stresset. Loftstuen var klar til julefeiring, men for å se på tv der oppe måtte de legge opp en kabel. Han tok saken i egne hender og ba de andre om å sitte og se på mens han gjorde jobben.

Han hentet boremaskinen og boret et hull i taket, løp opp for å se, kom ned igjen og boret på nytt. "jeg hadde ikke kommet igjennom :sjenert: " forklarte han.

Dermed boret han et nytt hull, løp opp og kom like raskt ned igjen. Fortsatt ikke kommet igjennom. Dette skjedde vell en 5-6 ganger før han endelig sa "NÅ! nåå kom jeg igjennom!". Løp opp for å se, kom ned igjen og kunne ikke forstå hvorfor det ikke var noe hull der! :kjefte: . Tilslutt gikk det opp for han at han hadde glemt av etasjen i mellom, og at da han trodde han kom igjennom, var det skrivebordet i 2 etasje han hadde truffet.... :skratte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må fortelle om venninnen min som i sin studietid jobbet deltid på Prix.

Det var lørdag, mye stress og hun var ute i butikken og jobbet. Det plinget på og hun måtte komme å ta unna kø i kassa. Så setter hun seg ned og i stedet for å rope: "ledig kasse", så roper hun "POSE!" skikkelig høyt! :skratte:

Utrolig bra!

:hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens:

Jeg pakker på meg klær i dagtidlig og går til jobb. tre hundre meter nedi gata så oppdager jeg at jeg har glemt nøkkelkortet til jobben. Jeg snur og går hjem for å hente kortet. Når jeg kommer inn døren henger jeg av meg jakken, tar av meg skoene, går inn på kjøkkenet og lager meg en kopp pulverkaffe, setter meg i soffan .... to - tre slurker ned i koppen .... "Jammen Hel***e! Jeg skulle jo bare hente kortet!" .... Kaster på meg klærne og løper ut døren. hundre meter nede i gata så kommer jeg på at jeg ikke har med kortet nå heller! Går slukøret og bannende tilbake og fokuserer all konsentrasjon på bare å gå inn døren, hente kortet å gå ut igjen.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ved opptil fleire anledningar greid å kaste plastposar med ymse innhald (mat, klær o.l) i søpla, istadetfor plastposen med søppel som stod ved sida...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens:

Jeg pakker på meg klær i dagtidlig og går til jobb. tre hundre meter nedi gata så oppdager jeg at jeg har glemt nøkkelkortet til jobben. Jeg snur og går hjem for å hente kortet. Når jeg kommer inn døren henger jeg av meg jakken, tar av meg skoene, går inn på kjøkkenet og lager meg en kopp pulverkaffe, setter meg i soffan .... to - tre slurker ned i koppen .... "Jammen Hel***e! Jeg skulle jo bare hente kortet!" .... Kaster på meg klærne og løper ut døren. hundre meter nede i gata så kommer jeg på at jeg ikke har med kortet nå heller! Går slukøret og bannende tilbake og fokuserer all konsentrasjon på bare å gå inn døren, hente kortet å gå ut igjen.

:skratte: Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg en sånn fjern dag

-Holdt mobilen i hånda, men lette febrilsk etter den over alt

-Kokte havregrøt men glemte å tilsette vann/melk

-Lette over hele soverommet etter pysjen i går kveld, før jeg etter langt om lenge fant ut at jeg allerede hadde den på meg

-Skrudde PÅ alle lysene før jeg gikk ut av rommet

osv osv. En sånn herlig dag!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neglelakkfjerner på bomullsdott istedetfor sminkefjerner. Smertefull opplevelse, ja. :ler:

ÆVV!!!! :hakeslepp:

Gikk det bra? Ser du hva du skriver? :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆVV!!!! :hakeslepp:

Gikk det bra? Ser du hva du skriver? :P

:ler: Svidde som et helvete, men etter tonnevis av vann gikk det heldigvis over.

Det fjerneste var vel kanskje at jeg syntes det lukta veldig sterk av "sminkefjerneren" før jeg klinte det i trynet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Svidde som et helvete, men etter tonnevis av vann gikk det heldigvis over.

Det fjerneste var vel kanskje at jeg syntes det lukta veldig sterk av "sminkefjerneren" før jeg klinte det i trynet. :fnise:

Haha! Litt sånn "det luktet da merkelig sneip og snus av denne nesten tomme ølen min, men jeg drikker for dét"? :ler:

Bra at det gikk ok med deg, da!:) Da jeg var liten tok jeg neglelakk på øyet, og det var bare flaks at jeg ikke mistet synet, sa legene den gangen...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk helt febrilsk og lette etter mobilen min, fordi jeg skulle rekke en kino. Kunne ikke finne den noe sted! Så endte det med at jeg ringte hun jeg skulle på kino med og avlyste fordi jeg var allerede sent ute til filmen. Var ikke før hun sa; men du ringer jo fra ditt nr?" at jeg skjønte at jeg hadde funnet den....

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og trente på elixa for et par uker siden og var utslitt etter intervall trening. På vei inn i garderoben sto det en "dame" med rygen til og tørket seg. Det var da en maskulin dame tenkte jeg og gikk videre uten å tenke noe særlig mer over det. Så oppdger jeg plutselig at jeg står midt i herregarderoben. Gud så flaut, gikk ganske raskt ut for å si det sånn:P

Endret av Sofie_22
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne av meg skulle hente minstesøsteren i barnehagen. Når hun kom dit sa hun at hun skulle hente Frida og lurte på hvor tingene hennes var. Det går ingen Frida her, men det gikk en Frida her ifjord. Snakk om å være fjærn, hun hadde glemt at hun hadde begynt på skolen:P

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julestresset har begynt å sette spor...Her om dagen var jeg superstressa, skulle gjøre ALT på en gang; gjøre meg klar til julebord, pakke gaver, lage middag, rydde stua osv.

Av og til pleier jeg å farge øyenbrynene med kolokrem, og nå fant jeg ut at det var på tide med en oppfrisking av fargen. Så jeg klinte på krem og gikk for å pakke et par gaver mens det virket. So far so good....

Helt til jeg kom på at jeg hadde glemt å kjøpe strømpebukse som jeg MÅTTE ha til julebordet. Cue løpe ut i bilen, kjøre til butikken, rase inn, nappe til meg et par strømper... og så ble jeg oppmerksom på at hun i kassa så RART på meg.

Jeg hadde glemt å vaske av kolokremen.... :flau: :flau:

Jeg har styrtet ut av huset med ansiktsmaske, håret i håndkle osv før, men denne gangen møtte jeg i tillegg opp på julebord skinnende rød i ansiktet etter all skrubben som måtte til for å få vekk fargen.Uff uff uff. Blir helt heit bare jeg tenker på det!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, det var noe så innmari flaut...Har gått rundt og rødmet hele uka hver gang jeg har tenkt på det, og det er ofte! I tillegg ser jeg ganske skummel ut med kjempemørke bryn! :fnise::flau:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ganske så fjern i dag, så her er en nyopplevd historie:

Skulle ned og handle i dag. Da jeg kom til kassen, så klarte jeg ikke å huske koden til bankkortet! Det er den samme koden jeg har hatt i et par år, men likevel klarte jeg ikke å huske det siste sifferet. Vanligvis sitter jo koden i fingrene uten at jeg trenger å tenke, så jeg vet ikke hva som gikk galt. Ikke hadde jeg med mobilen heller, så jeg kunne ringe til samboeren og høre. Men fikk låne telefonen i butikken, og mens jeg prøvde å nå samboer, så hørte jeg kassadama som måtte fortelle den stadig voksende køen hva som hadde skjedd og henvise dem til en annen kasse. Til slutt fikk jeg tak i ham, fikk koden og kunne betale og komme meg ut. Pinlig, pinlig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mauna Lee

jeg må ha vært litt fraværende på morgenen i går, for når jeg kledde av meg om kvelden oppdaget jeg plutselig at jeg hadde på meg 3 sokker. 1 på den ene foten under strømpebuksa og en på hver fot over strømpebuksa...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kom hjem fra butikken i dag begynte jeg å lete febrilsk etter husnøklene. De var ikke å finne noe sted. Gikk småirritert og oppgitt tilbake til butikken bare for å høre at der var de ikke.

Vel hjemme igjen tar jeg frustrert i dørhåndtaket, og oppdager at jeg ikke hadde låst huset i det hele tatt. :klaske:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...