Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Har mye rot i veska mi, og det førte en gang til at jeg prøvde å kline en tampong utover munnen min, i god tro om at den skulle hjelpe mot mine tørre lepper. Det gjorde den ikke. Har nå gått over til mindre tampongformede-lypsyler.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

kanskje ikke direkte fjernt, men alikevell;

jeg skulle åpne et nytt glass med rødbetter, og noen av lokkene sitter jo som superlimt på! og sta som jeg er, skulle jeg klare det uten jukseknep! jeg tok i alt jeg kunne og enda mer! og plutselig, når jeg brukte alle mine krefter så løsna det, og samtidig som det løsnet så skallet jeg i kjøkkenskapet ( man står jo litt sånn krumbøyd når man åpner lokk av en eller annen grunn..bare legg merke til det neste gang dere åpner et lokk!! ) ..det var ikke sælig vondt, men jeg skvatt og ble irritert på en gang, så måtte jo selvfølgelig miste det fulle glasset i gulvet, og jeg skal love dere at når et glass med noen dl mistes i gulvet, virker det som det blir omgjort til utallige litere! vanskelig å få bort fra klær er den saften også! jeg måtte tørke rødbetsaft i flere uker, kanskje mnd, etterpå...innimellom alle sprekker! kjøkkenskuffer, veggen, tilåmed i taket! hender jeg finner røde flekker idag også faktisk... :sjenert:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ofte i egne tanker, spesielt hvis det er mye som skjer og jeg må ta konkret stilling til ting og har automatisk gått inn på første trikk eller buss og trodd alle veier fører til Rom, har fått mange turer rundt i Oslo og har lært hvilken buss/trikk bane jeg kan ta tilbake igjen...som jeg egentlig bare har bruk for når jeg har gått inn på første og beste feil buss/bane og glemt meg bort. Matnyttig kunnskap...

Endret av Alvina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Jeg kan være fryktelig fjern noen ganger :ler:

Sånn som i dag, når jeg skulle til butikken og kjøpe øl. Jeg dro innom butikken og fant masse av det jeg ville ha, kjøpte med meg et kryssordblad til fjellturen, en flaske farris og litt av hvert. Så betaler jeg og går fornøyd ut av butikken igjen, før jeg finner ut at jeg har glemt å kjøpe det jeg egentlig skulle ha - øl.

Så skal jeg også innom polet for å kjøpe en flaske vin etter dette, men først må jeg ha meg litt mat. Kjøper en baguette i kiosken, og går fornøyd bort til t-banen før jeg står på plattformen, og plutselig finner ut av at jeg har glemt å dra på polet, sånn at jeg må gå tilbake igjen :ler:

Noen ganger har jeg også glemt at jeg f.eks. har hatt med klesskift i skolesekken hvis jeg skal på jobb etterpå eller lignende. Også roter jeg litt oppi sekken, og vips ligger det en truse på bakken til alle forbipasserendes store fornøyelse. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Canis lupus

En kunde kommer, finner det hun skal ha, og kommer bort til kassen. Jeg taster inn megselv på maskinen, smiler og sier " Hei, vil du ha kvittering?" før jeg i det hele tatt har slått inn varene hennes..

En annen gang var jeg litt susete i hodet, og skulle si hadet til to kunder som gikk. Fra der jeg sto (ved kassen) og til utgangsdøren er det ca 1-2 meter. Så plutselig roper jeg " HADET DA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" som om de sto en killometer unna...

Har også av en eller annen grunn sagt "Hadet på badet" når folk går ut av butikken :ler:

Gikk tur med hundene her om dagen, mens jeg snakket i telefonen med kjæresten. Plutselig kom hunden jeg passet seg løs, og jeg ba kjæresten vente litt og la telefonen på bakken (?). Løp med egen hund etter den andre hunden, og fikk tilslutt tak i henne pga en snill forbipasserende. Også tuslet jeg videre på tur. Gikk forbi samme stedet etter ca en time, og stusset på hvorfor i allverden noen hadde lagt en så fin mobil MIDT i gå-stien.. Jaggu var det ikke min!! ( Gubben hadde lagt på :( )

Jeg neier også overaskende ofte på jobben, når folk gir meg penger til å betale med :fnise: "Takk" sier jeg og neier pent. :gjeiper:

Jeg kom en gang på jobb iført blårutete pysjbukse stappet ned i sokkene, vintersko, coockie-monster-tshorte og vinterjakke.. Hadde fått akutt dårlig tid, og hadde helt glemt at jeg ikke hadde skiftet, overhode! Blei ekstremt flau når jeg innså det at jeg hadde jo tatt buss i 10 minutter, handlet lunch på kjøpesenteret med mye mennesker også tatt buss i 15 minutter til, iført dette her! :sjenert: Heldigvis kjørte sjefen meg hjem så jeg fikk skiftet, uten at jeg måtte ta bussen

Jeg har også flere ganger blitt forlatt i butikken, altså jeg kan stå/gå å prate med kjæresten i mange minutter før jeg registrerer at han står langt borte og skrattler. Jeg prater veldig mye, og sammenhengende så det er ikke uvanlig at jeg prater i 10 minutter uten en lyd fra han.. Så da reagerer ikke jeg når jeg ikke får svar mens vi går å handler.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kunde kommer, finner det hun skal ha, og kommer bort til kassen. Jeg taster inn megselv på maskinen, smiler og sier " Hei, vil du ha kvittering?" før jeg i det hele tatt har slått inn varene hennes..

En annen gang var jeg litt susete i hodet, og skulle si hadet til to kunder som gikk. Fra der jeg sto (ved kassen) og til utgangsdøren er det ca 1-2 meter. Så plutselig roper jeg " HADET DA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" som om de sto en killometer unna...

Må fortelle om venninnen min som i sin studietid jobbet deltid på Prix.

Det var lørdag, mye stress og hun var ute i butikken og jobbet. Det plinget på og hun måtte komme å ta unna kø i kassa. Så setter hun seg ned og i stedet for å rope: "ledig kasse", så roper hun "POSE!" skikkelig høyt! :skratte:

Utrolig bra!

Ååhh, jeg ler så jeg triller her :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Ååhh, jeg ler så jeg triller her :skratte:

Uff da, hørtes ikke bra ut? håper du ikke trilla for langt da. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok på meg ridehjelmen en gang jeg skulle kjøre bil. Jeg var ikke helt med den dagen nei

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høne Pøne

Det har hendt hvis vi står i en dagligvarebutikk og leter etter noe i hyllene, jeg snakker, er i min egen verden og oppdager ikke at samboeren min gikk vekk derfra, og plassen der han sto blir erstattet med en fremmed mann.

Jeg snakket da bare videre, og trodde at mannen ved siden av var samboeren, og puttet vare etter vare ned i kurven hans. Han ble sikkert forskrekket og tenkte helt sikkert at jeg var gal, men jeg merket jo ikke det og bare plukker og skravler videre som om alt var normalt.

Litt flaut når jeg da oppdaget at samboeren sto et helt annet sted :fnise:

----

Jeg mistet også mobilen min ned i do en gang, mens jeg satt og gjorde nr 2 :gjeiper:

-

Endret av Høne Pøne
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på jobb, skulle gi tilbake 1 kr til en kunde. Klarte å gi tilbake en hundrelapp :P Ble så flau da det gikk opp for meg at jeg løp til minibanken og tok ut 100 kr og la i kassa :P (Var alene på jobb)

Haha og en annen ting, jeg og noen veninner skulle ha julebord hjemme hos meg. Jeg tenkte jeg skulle lage champagnegranite. (Blander champagne, vann, sukker og juice og lar det stå kaldt mens man rører litt innimellom så det blir en slags slush). Den ble heldigvis perfekt til gjestene kom, og jeg puttet de i pene glass med jordbær oppi og serverte.

Det ble et par grimaser, og da jeg smakte selv så kom jeg på at jeg hadde glemt å ta oppi juicen xD Champagnegranite uten juice er ikke noe godt altså :P

Endret av otilie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vei for å besøke søsteren min som på det tidspunktet bodde ca. 4 timers kjøring fra meg.

Ca. halvveis stoppet jeg på en bensinstasjon for å kjøpe meg en pølse. Sliten, stresset og sulten bestilte jeg "En grill i wiener, takk!". Damen bak kassa så rart på meg, og spurte hva jeg egentlig ville ha? Jeg, lettere irritert (herregud hører dama dårlig, liksom??): "En grill i wiener, takk!!!"

Da går det langsomt opp for meg hva jeg har sagt - ikke bare en gang, men to... "Eeeh - en grillpølse i brød, er du snill..."

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å ta på litt større, gjerne store mengder med lypsyl når jeg først smører leppene, godt å være fuktig ikke sant. Var på vei til Oslo da vi kjørte inn i en tunell, mens jeg hørte på musikk tenkte jeg at nå kan jeg smøre inn leppene for de føltes litt tørre. Tok opp min Nivea og smurte godt på leppene, og litt rundt.. Da jeg gikk av bussen fikk jeg masse blikk, folk smilte og lo.. Lo mye. Jeg tørka meg fort over munnen og Herregud, utover ermet mitt var det gnidd en rød gugge. Jeg hadde ikke klint Nivea utover halve kjeften, men en rødglødende leppestift som hadde nesten samme etui som niveaen. Fyyy faen, jeg sprang inn på dass og fikk det fjerna, men det var rett før jeg begynte å gråte.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på vei for å besøke søsteren min som på det tidspunktet bodde ca. 4 timers kjøring fra meg.

Ca. halvveis stoppet jeg på en bensinstasjon for å kjøpe meg en pølse. Sliten, stresset og sulten bestilte jeg "En grill i wiener, takk!". Damen bak kassa så rart på meg, og spurte hva jeg egentlig ville ha? Jeg, lettere irritert (herregud hører dama dårlig, liksom??): "En grill i wiener, takk!!!"

Da går det langsomt opp for meg hva jeg har sagt - ikke bare en gang, men to... "Eeeh - en grillpølse i brød, er du snill..."

Å herre, nå kom jeg på en av mine første dager på jobben. Kunden kommer og skal ha pølse. Jaha, pølse, tenker jeg og spør "Will eller griener?". Kunden titter rart på meg, og jeg innser hva jeg har sagt. Prøver en gang til; WILL eller GRIENER. For tredje gang prøver jeg virkelig å holde tunga rett i munnen, "Unnskyld.. Skal du ha.. will.. eller griener.."

Attpåtil var kunden en usikker jente på 13-14 år som sikkert ikke skjønte om jeg tulla eller bare var helt borte. Jaja, ho fikk hva ho skulle ha, og jeg gikk på bakrommet, rød som en tomat etterpå..

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leonidene

Skulle samle sammen flasker i ein pose for noen timer siden. Det var ein liten skvett igjen i noen av flaskene, eg skrur av kork og tømmer i vask før eg hiver den tomme flaska i ein pose. Etter eit par flasker presterer eg å skru av korken, gå vekk fra vasken og bort til posen og skal til å tømme innholdet av flaska i posen. Klarte heldigvis å stoppe meg sjøl før brusresten forlot flaska. :gjeiper:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte, igjen, å spraye børsterens i ansiktet i steden for fuktighetsspray etter sminkingen i dag morges. AUAUAUAU! Det er andre gangen jeg har gjort dette og like vell plasserer jeg sprayflaskene ved siden av hverandre :trist:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En kunde kommer, finner det hun skal ha, og kommer bort til kassen. Jeg taster inn megselv på maskinen, smiler og sier " Hei, vil du ha kvittering?" før jeg i det hele tatt har slått inn varene hennes..

:skratte:

Går ofte på autopilot i kassa selv noen ganger, og tuller med rekkefølgen på ordene. Flaut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte 40minutter på å lete etter mobilen min, mens jeg snakket i den med en venninne, som kom med forslag til hvor jeg kunne ha lagt den:P Hun koblet det heller ikke...

Var ute og spiste med noen venner, hvor vi satt og pratet om hvor vanskelig det var å se at det var en dør inn til restauranten, da den var laget av glass.. Jeg skulle på do, og løp rett i glassdøren vi nettopp hadde diskutert...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, denne episoden tar kaka syns jeg :sjenert: Opp tidlig morgen, om muligt enda mer trøtt enn vanlig. Setter meg på do for å tisse, plutselig oppdager jeg at det blir vått og varmt. Først da går det opp for meg at jeg har glemt å ta dolokket opp.... Erre mulig??? :sjenert:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært borti den at jeg lurer på hvor mobilen er når jeg faktisk snakker i den :P

Skulle overføre noen penger til søstra mi idag, og ba hende sende kontonr på melding. Da jeg satt meg på pc-en snakka jeg med kjæresten på mobilen. 'Vent litt' sa jeg 'skal bare overføre noe penger til søstra mi..... skalviseee... hvor er mobilen min?..' kjæresten min bare 'ehh...?' 'åja :P'

en annen gang jeg gikk ned til skolen drev jeg å hørte på musikk fra mp3spilleren min og brukte faktisk en god stund på å lete etter hodetelefonene mine i lommer og vesker xDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...