Gjest Eventyr3 Skrevet 11. november 2010 #121 Skrevet 11. november 2010 grandiosa med grønn paprika i tillegg.
Gjest Consensio Skrevet 11. november 2010 #122 Skrevet 11. november 2010 grandiosa med grønn paprika i tillegg. Skriver under på at det er sært ja. Grandiosa altså, yuk
Timseh Skrevet 3. januar 2011 #123 Skrevet 3. januar 2011 Fiskeboller i hvit saus med ketchup "Chips-sandwich". Først en chipsbit, også en sjokolade bit også en chipsbit på toppen. NAM! Elsker det. Fisk/reker med masse løk, namnam. Eller majones på fisk..mmm Raspeballer med sirup og/eller sukker på Skive/knekkebrød med kaviar, majones, ost, skinke og agurk på. Har jeg løk putter jeg det også på. NAM! Bruker mye ketchup, rømme, majones, løk eller hvitløk i maten. NAM. Kan også spise absolutt all mat kald (f.eks hvis spagettien har stått i kjøleskapet en dag liker jeg den like godt som om den var oppvarmet), utenom nudler! Nudler MÅ være varme! Nam, leste blomkålsuppe med kokt ris? det MÅ prøves. Kommer ikke på flere "uvanlige" ting, men får alltid høre at jeg er spesiell i matveien. Det eneste jeg ikke kunne spist i denne tråden er vel rå kjøttdeig. Er overhode ikke kresen, kan spise det meste, men Cola..huff det takler jeg ikke.
dontknow Skrevet 5. januar 2011 #124 Skrevet 5. januar 2011 rister alltid knekkebrødet mitt, mmmmmmmmm
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #125 Skrevet 5. januar 2011 jeg spiser både fløteis, frukt å syltertøy med salt å pepper. frukt uten salt å fløteis uten pepper klarer jeg ikke prøve å spise engang
dontknow Skrevet 6. januar 2011 #126 Skrevet 6. januar 2011 jeg spiser både fløteis, frukt å syltertøy med salt å pepper. frukt uten salt å fløteis uten pepper klarer jeg ikke prøve å spise engang fløteis med pepper???????????
fruBeist Skrevet 6. januar 2011 #127 Skrevet 6. januar 2011 fløteis med pepper??????????? Jeg synes det er godt med pepper på sjokoladeis Men så spiser jeg pepper på det meste og da. Salt på frukt derimot, den synes jeg er litt mer merkelig.
Gjest Applestore Skrevet 6. januar 2011 #128 Skrevet 6. januar 2011 Fiskeboller i hvit saus med ketchup "Chips-sandwich". Først en chipsbit, også en sjokolade bit også en chipsbit på toppen. NAM! Elsker det. Fisk/reker med masse løk, namnam. Eller majones på fisk..mmm Raspeballer med sirup og/eller sukker på Skive/knekkebrød med kaviar, majones, ost, skinke og agurk på. Har jeg løk putter jeg det også på. NAM! Bruker mye ketchup, rømme, majones, løk eller hvitløk i maten. NAM. Kan også spise absolutt all mat kald (f.eks hvis spagettien har stått i kjøleskapet en dag liker jeg den like godt som om den var oppvarmet), utenom nudler! Nudler MÅ være varme! Nam, leste blomkålsuppe med kokt ris? det MÅ prøves. Kommer ikke på flere "uvanlige" ting, men får alltid høre at jeg er spesiell i matveien. Det eneste jeg ikke kunne spist i denne tråden er vel rå kjøttdeig. Er overhode ikke kresen, kan spise det meste, men Cola..huff det takler jeg ikke. Det er såååååå godt!
HedvigR Skrevet 7. januar 2011 #129 Skrevet 7. januar 2011 (endret) . Endret 11. mars 2013 av HedvigR 1
The Kitten Skrevet 7. januar 2011 #131 Skrevet 7. januar 2011 Når jeg spiser taco har jeg bare kjøtt og ost inni lefsa, og alt tilbehøret på siden Det syns de fleste er ganske rart hehe.. Jeg gjør akkurat det samme.
Rights Skrevet 7. januar 2011 #132 Skrevet 7. januar 2011 Var en periode jeg brukte Tabasco på komle/kumpe/raspeballer... Jeg er vel en av de få som ikke er så glad i de tørre potetene.. Men har nå i ettertid funnet ut at det faktisk går an å kvelde den maten om jeg har alt tilbehøret til. Bruker forøvrig cayenne pepper på det meste jeg spiser. Nam nam!
Pimp Skrevet 7. januar 2011 #133 Skrevet 7. januar 2011 artig tråd!! elsker tartar btw, laget masse da vi hadde tilgang til fersk karbonadedeig mine bidrag: på brødskiva: leverpostei+tomat+majones+pepper gulost+kaviar+majones en skive gulost+ en skive brunost en skive brunost og haugpølse som snacks: saltstenger med nugatti som dip solsikkefrø ristet med litt salt på
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #134 Skrevet 7. januar 2011 Minner meg om da min utenlandske samboer skulle spise frokost hos foreldrene mine for første gang. Mamma hadde satt frem omtrent alt hun hadde i kjøleskapet, så hun kunne være sikker på at han fant noe han likte. Samboeren min startet med å smøre et lag smør på brødskiva, etterfulgt av tyttebærsyltetøy. Min mor forklarte så godt hun kunne (med litt språkproblemer) at det syltetøyet egentlig var ment å spises sammen med kjøtt, så samboeren min slengte en skive med sylte oppå (dette var forøvrig midt i jula). Etter en prøvesmak, kom han tydeligvis frem til at denne kreasjonen manglet ost; og den første osten han fikk øye på var en stor klump brunost. Siden han aldri hadde smakt brunost før (og dermed antok det smakte omtrent som gulost), og aldri brukt en ostehøvel heller, tok han en kniv, skar en god og tykk brunostskive, og la oppå det hele. Ifølge ham selv var det veldig godt. Jeg orket ikke å smake. 1
Nuith Skrevet 7. januar 2011 #135 Skrevet 7. januar 2011 Kanskje ikke så veldig sært, men jeg sliter veldig med å få aksept for yndlingsretten min; loff med fiskepinner og sweet&sour-saus.
Pimp Skrevet 7. januar 2011 #136 Skrevet 7. januar 2011 Kanskje ikke så veldig sært, men jeg sliter veldig med å få aksept for yndlingsretten min; loff med fiskepinner og sweet&sour-saus. ååå, det er namnam:)
EmmaW Skrevet 7. januar 2011 #137 Skrevet 7. januar 2011 Jeg trodde jeg var sær i matveien, bare fordi jeg elsker ting andre som regel ikke rører. Men de komboene dere har kommet med her tok kaka! Jeg har én riktig sær greie; Jeg spiser kun pølser om sommeren. Da skal de grilles til de er svarte utenpå. Ikke bare litt svidde, men helsvarte. Kunsten er å grille slutte før det forkullede laget er for tykt. Ellers elsker jeg alt som er brent. Noen mat tåler å bli nesten forkullet, andre ting skal være på kanten mellom brunsvidd og svart. Som kanten langs lasagne- eller potetgrateng-formen, eller lett svartbrent pizzabunn, eller utsiden av lammesteken når den er godt stekt. Åherrejeminisågodt... Kerr´s Kettle Chips har også en type potetgull som jeg ikke har funnet på lenge, den heter "Russet" og består av kun overstekt potetgull. Jeg bruker nemlig mye tid på å finne de brunstekte bitene med potetgull, og her hadde noen laget EN HEL POSE FULL! :dåne: Neste gang jeg skal til England skal jeg ta med meg en hel koffert Kerrs Russet hjem... Eller eeeelsker jeg ostepop-krydderet, de ostepopbitene med det tykkeste laget er best. Og rusket i bunnen er snadder. (Okei, jeg er kanskje litt sær...)
Gjest Bloodless Skrevet 7. januar 2011 #138 Skrevet 7. januar 2011 Jeg er lite sær i matveien, men de få gangene jeg spiser grandiosa, har jeg som regel potetgull på. Popcorn funker også!
Platina Skrevet 7. januar 2011 #139 Skrevet 7. januar 2011 Beste fra to verdener. Potetgull og sjokolade, sammen! Salt og søtt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå