lykkeknotten Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg synes det er kjempegodt med brunost på grandiosaen, og vet at de fleste synes det høres veldig sært ut. Er det noen flere her som har matvaner andre rynker på nesa av?
Munchlax Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Det høretes litt spesielt ut, ja :gjeiper: Det mest sære jeg spiser er vel nugatti med gulost, eller peanøttsmør med agurk. Er også veeldig glad i rå kjøtt- eller karbonadedeig. Det siste her er vel det folk rynker mest på nesen av, og mener jeg er litt ekkel... :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Skive med smør, nugatti og majones. Kjempedigg.
lykkeknotten Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2010 Hørtes veldig rart ut, men jeg skal jo ikke si noe
Gjest Bianca28 Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Det høretes litt spesielt ut, ja :gjeiper: Det mest sære jeg spiser er vel nugatti med gulost, eller peanøttsmør med agurk. Er også veeldig glad i rå kjøtt- eller karbonadedeig. Det siste her er vel det folk rynker mest på nesen av, og mener jeg er litt ekkel... :gjeiper: er ikke bra å spise rå kjøttdeig
Gjest Consensio Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Aner ikke om det er sært eller ikke, men min mann spiser gjerne appelsinmarmelade med noen skiver gulost på, men det stopper ikke der...på gulosten tar han gjerne en stripe kaviar og en stripe majones og legger en kokt skinke eller annet kjøttpålegg oppå der igjen. Yuk! Klarer ikke engang sitte i samme rom som han når han spiser det 1
Gjest Consensio Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 er ikke bra å spise rå kjøttdeig Hvorfor serveres dette mange steder da? Tartar = kjøttdeig med litt egg, løk og oliven. Kan jo ikke være så farlig da?
Gjest Bianca28 Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Hvorfor serveres dette mange steder da? Tartar = kjøttdeig med litt egg, løk og oliven. Kan jo ikke være så farlig da? + æsj gjør det? jeg har angst for bakterier og greier som kan være i rå kjøttdeig
Sweetpea25 Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg spiser pannekaker med sukker og ketchup. Selv har jeg gjort det siden jeg var lita, og synes selvfølgelig ikke at det er sært, men det synes "alle" andre...
Gjest Consensio Skrevet 7. oktober 2010 #10 Skrevet 7. oktober 2010 sukker og ketchup? den var ny for meg og ikke noe jeg kommer til å teste med det første, hehe.
Munchlax Skrevet 7. oktober 2010 #11 Skrevet 7. oktober 2010 er ikke bra å spise rå kjøttdeig Hmm, godt mulig, men jeg lever da fortsatt. Har spist rå kjøttdeig i mange år, og gjerne mye av gangen. Jeg er heller aldri syk. Kan faktisk ikke huske sist jeg var det.
Gjest Bianca28 Skrevet 7. oktober 2010 #13 Skrevet 7. oktober 2010 Hmm, godt mulig, men jeg lever da fortsatt. Har spist rå kjøttdeig i mange år, og gjerne mye av gangen. Jeg er heller aldri syk. Kan faktisk ikke huske sist jeg var det. hmm blitt vranglært jeg da fra barndommen sikkert. (ikke sarkastisk her altså)
Chalaatte Skrevet 7. oktober 2010 #14 Skrevet 7. oktober 2010 Vet ikke om dette er så uvanlig, men var dette jeg kom på i farten: Brødskive med egg og tacosaus Brødskive med peanutsmør og honning
Lumê Skrevet 7. oktober 2010 #15 Skrevet 7. oktober 2010 Rått kjøtt. Namnam Foretrekker biffen og baconet helt rått, da er det best
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #16 Skrevet 7. oktober 2010 Er det vanlig å spise pannekaker med bringebærsyltetøy og bacon? Vet at det er vanlig med pannekaker og bacon, eller pannekaker og bringebærsylteøy, men alt sammen?
Gjest Bianca28 Skrevet 7. oktober 2010 #17 Skrevet 7. oktober 2010 Er det vanlig å spise pannekaker med bringebærsyltetøy og bacon? Vet at det er vanlig med pannekaker og bacon, eller pannekaker og bringebærsylteøy, men alt sammen? nei ikke så rart. jeg liker med både bacon og sukker
Sweetpea25 Skrevet 7. oktober 2010 #18 Skrevet 7. oktober 2010 sukker og ketchup? den var ny for meg og ikke noe jeg kommer til å teste med det første, hehe. Hehe, når jeg tenker meg om kan det virke litt rart. Pannekaker og vafler er jo nesten det samme, men kunne ikke i min villeste fantasi funnet på å spist vafler med ketchup... Men på pannekaker kan jeg anbefale det!
Munchlax Skrevet 7. oktober 2010 #19 Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Vet ikke om dette er så uvanlig, men var dette jeg kom på i farten: Brødskive med egg og tacosaus Brødskive med peanutsmør og honning Kan jeg få spørre hva som fikk deg til å prøve ut dette den første gangen? Kombinasjonen hørtes ganske spesiell ut. :gjeiper: Rått kjøtt. Namnam Foretrekker biffen og baconet helt rått, da er det best Jeg er helt enig! Rått kjøtt er himmelsk. Endret: en skrivefeil som ble oppdaget litt sent. Endret 7. oktober 2010 av Gyngehest
lykkeknotten Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #20 Skrevet 7. oktober 2010 Rått kjøtt. Namnam Foretrekker biffen og baconet helt rått, da er det best Blir det ikke seigt og slimete?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå