Gå til innhold

Sære/morsomme matvaner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja! Nå kan jeg endelig se om det finnes noen likesinnede, siden alle synes måten min å spise honning/nettingmelon på er så rar!

Jeg kutter den i 2, røsker ut innvollene og spiser den med skje, for skallet er jo som en bolle :) Er dette så merkelig da, eller rett og slett bare en mindre tallerken å vaske opp? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Nå kan jeg endelig se om det finnes noen likesinnede, siden alle synes måten min å spise honning/nettingmelon på er så rar!

Jeg kutter den i 2, røsker ut innvollene og spiser den med skje, for skallet er jo som en bolle :) Er dette så merkelig da, eller rett og slett bare en mindre tallerken å vaske opp? :D

Jeg er ikke den største melonspiseren, men den varianten har jeg og brukt :jepp: Synes det blir veldig gris å spise når den er skåret opp i biter.

Skrevet

Woohu! :D

Også bruker jeg gjerne et kjøkkenhåndkle under så ikke det skal grise og klisse så fælt, ser helt jævlig ut men funker fint :)

Skrevet

Woohu! :D

Også bruker jeg gjerne et kjøkkenhåndkle under så ikke det skal grise og klisse så fælt, ser helt jævlig ut men funker fint :)

Om min måte å spise saker på ser grusomt ut når jeg er hjemme med kona bryr jeg meg fint lite om *fruBeist som spiser ostepopp med spisepinner :fnise: *

Kjøkkenhåndkle har jeg ikke brukt under melon, men det kommer fort under varme skåler, så jeg slipper å brenne fingrene av meg.

Skrevet

h ostepop med spisepinner, noe så genialt :D

Skrevet

Det funker strålende :jepp: Slippe den fæle lukta på fingrene. Svigerinna mi har et meget delikat kallenavn på ostepopp; Gamle rumper! Fristende, ikke sant? :popcorn:

Skrevet

Det gjør jeg også. :jepp:

Og for å delta i ostepop-debatten: Gaffel!

Skrevet

Blir litt små kvalm av denne tråden.Rått kjøtt æsjj.

Skrevet

-Rå biff, den skal bare brunes i kantene

-Masse ketchup i bernaise sausen

-Skogsbær youghurt på grandiosa

-Melon youghurt som potetgull dip

-Brødskive med oppkuttet banan og bringebær eller jordbær syltetøy

-Pommes frittes med smeltet engelsk cheddar

-Ketchup og hvitløksrømme på ris

-Biff, bernaise og pommes frittes på pizza

-Brødskive med pesto

Er sikkert noe mer, men det var det jeg kom på i farten:)

Skrevet

Brød med:

nugatti og banan

Makrell i tomat med agurk og majones

Laks med sylteagurk på

Spiser ikke smør under smørepålegg

Vaffel med egg og sardiner

Skrevet

+

æsj gjør det? jeg har angst for bakterier og greier som kan være i rå kjøttdeig

Tartar er fantastisk godt,får det servert på feks kil fergen,Da får man skive dekket med rått,kværnet kalvekjøtt,rå eggeplomme rødbet,løk og kapers.Da jeg hadde født mitt andre barn ringte jeg helsestasjonen og spurte når jeg kunne spise rått kjøtt :fnise: ,en sjokkert helsesøster sa jeg måtte vente til jeg ikke ammet lenger :fnise:

Skrevet

- Må kaste eller rydde vekk det siste av maten jeg ikke orker. Takler ikke synet av at det ligger der. Er man mett er man mett.

- Kutter alltid frukten min i små biter

- Bruker alltid små skåler o.l til å spise av

- Har pommesfrites på burgeren (de gangene jeg spiser det)

- Må ha masse salt og krydder på alt (vel, nesten)

- Obsessed av tyttebærsyltetøy

- Må ha isbiter i omtrent jeg drikker

- Må alltid dyppe brød i suppa de gangene jeg spiser det

Sikkert mer.

Skrevet

Når jeg spiser potetmos bruker jeg å blande inn masse ketchup og agurkterninger :-)

Skrevet

Jeg gjør også det, aldri fått noen reaksjoner på det. Trodde det var helt vanlig hvis man ikke skal dele melonen med noen andre.

Det samme gjør jeg med grapefrukt, deler den i to og spiser den med skje (etter å ha skåret rundt kanten med kniv så det blir lettere å få løst), mmm...:)

Skrevet

*fruBeist som spiser ostepopp med spisepinner :fnise: *

Jeg.. jeg så nettopp lyset! :overrasket:

• Liker 1
Skrevet

Jeg.. jeg så nettopp lyset! :overrasket:

Ja, det er bare å sette i gang treninga :popcorn: Har du ikke teknikken får du ostepopp utover hele. Det er ikke å anbefale.

Skrevet (endret)

Min kollega hevder at brødskive med jordbærsyltetøy og rekesalat er godt....tviler på at jeg kommer til å teste ut den komboen.

Endret av Havfrua
Skrevet

Dersom jeg åpner en ost så kaster jeg alltid skorpen på toppen.

• Liker 1
Skrevet

Blomkålsuppe med kokt ris.

Loffskiver med sprøstekt spekeskinke.

Loffskiver med potetgull med salt og pepper.

Pannekake med stekt middagspølse og blåbærsyltetøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...