Gå til innhold

Sære/morsomme matvaner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Banan på skiva med kakao/sjokoladepulver over, namnam :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Helene_Mari
Skrevet

Det må jeg prøve! :)

Skrevet

Banan og sjokolade? Er det sært? Helt naturlig i min verden, hehe ;)

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Banan og sjokolade? Er det sært? Helt naturlig i min verden, hehe ;)

Her og :)

Men jeg har fått høre fra mange som rynker på nesa at det er skikkelig sært.

Er oppvokst med det så hos meg er det helt vanlig.

Skrevet

Eg spiser:

- Osteskiver dyppet i sukkerskålen

Far spiser:

- Agurk dyppet i sukkerskålen

Kompis spiser:

- Hotdogs brød med ketsjup og sukker

Gjest Applestore
Skrevet

Før dyppet jeg alltid potetgull i ketchup

Også er det veldig godt med tomatsuppe og sukker. Vet ikke om det er sært jeg, men aldri hørt om noen andre som gjør det :P

Skrevet

Grovbrød med fiskeboller, majones, kaviar og slangeagurk, eller med kokte potetskiver, salt og pepper, helst smør under.

Skrevet

Brødskive med brunost og kaviar :sjenert:

Skrevet (endret)

jeg liker pølsevannet som grillpølsene ligger i.

Wow :overrasket: !! Den varianten har jeg aldri hørt før! Tror du stikker av med seieren for denne :roser:

Endret av NullHull
Gjest BabyBlue
Skrevet

Sjokoladesaus og sørlandschips :Nikke:

Pappa blir alltid så sur hver gang jeg spiser det xD

Skrevet (endret)

Sjokoladesaus og sørlandschips :Nikke:

Pappa blir alltid så sur hver gang jeg spiser det xD

:fnise:

Men sur? Hvorfor det :huh: ? Du får forklare ham at kombinasjonen sjokolade og salt snacks overhode ikke er noe å bli sur for. Vi har jo f.eks. hatt Smash-sjokoladen i årevis :Nikke: .

Endret av NullHull
  • Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Sur? Hvorfor det :klø: ? Du får forklare ham at kombinasjonen sjokolade og salt snacks overhode ikke er noe å bli sur for. Vi har jo f.eks. hatt Smash-sjokoladen i årevis :Nikke: .

Han synes det er dobbelt opp med usunt og mener jeg ikke tenker over hva jeg putter i munnen min :eeeh:

Sier han som sikkert eter tre poser med chips i uka :fy_fy:

Skrevet

I morges spiste jeg frokost hos en venninne. Hun smurte skiven sin med et godt lag majones, og så et godt tykt lag med Nugatti. Kan ikke si det fristet til å smake.

Gjest BabyBlue
Skrevet

I morges spiste jeg frokost hos en venninne. Hun smurte skiven sin med et godt lag majones, og så et godt tykt lag med Nugatti. Kan ikke si det fristet til å smake.

:hakeslepp:

Skrevet

Åh, det er jo kjempegodt. Bare prøv. :)

Gjest Helene_Mari
Skrevet

Han synes det er dobbelt opp med usunt og mener jeg ikke tenker over hva jeg putter i munnen min :eeeh:

Sier han som sikkert eter tre poser med chips i uka :fy_fy:

Typisk fedre, sånn er min også :fnise:

Skrevet

makrell i tomat på skiva med agurk på.. sikkert ikke så rart. smaker jo igrunn ingenting av agurk

Makrell i tomat med agurk/sylteagurk er vel helt normalt? Enten på skive eller knekkebrød.

Jeg spiser raspeballer med sirup eller sukker på, mannen mener jeg er sær og sverger til komle med rømme. (Raspeballer og komle er det samme, bortsett fra at det heter raspeballer!)

På folkehøgskolen fikk vi av og til servert tomatsuppe, pannekaker, bacon og syltetøy. Syntes først at det var litt sært med tomatsuppe til pannekaker, men det er utrolig godt. (De fleste valgte enten bacon eller syltetøy.)

Ellers spiser jeg helst ostepopp i egen skål med gaffel. Utrolig praktisk. :)

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Ellers spiser jeg helst ostepopp i egen skål med gaffel. Utrolig praktisk. :)

Jeg også, trodde det var helt normalt :fnise: Ostepoppgugge er jo utrolig ekkelt å få på fingrene.

Endret av Raindrops
Skrevet

pappa lærte meg også å spise agurk dyppet i sukker. han sa det var lørdagsgodtet de hadde når han var liten :) men ost i sukker??? fysjom...

bønner i tomatsaus med bacon og eplesyltetøy over er nammenam.... jeg "koker" grillpølser istedetfor å steke dem. det syns exen min var helt skrullete, de heter jo "grill"-pølser :P

husker ærlig talt ikke om jeg har skrevet dette her før, men...

fattigmannsbacalao! first price tomatsuppe. ha i vannet og sil ut makaronien. er du ekstra gjerrig kan du bruke den til noe annet istedetfor å kaste den. i tomatsuppen har du i olje, salt, pepper, chili og cayenne. når det har kokt opp og fått riktig smak har du i gårsdagens restepoteter i skiver. stek fiskepinner fra first price og kle av dem kavringen... dette fordi du ikke har råd til ekte klippfisk ;) og vips har du en ganske god "bacalao"!

Skrevet

Det eneste sære jeg spiser, om det kan kalles sært, er brødskive med gulost og ketsjup på toppen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...