Ripsy Skrevet 17. januar 2011 #261 Del Skrevet 17. januar 2011 hvordan står det til? Tenker på deg og den dumme tanta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 21. januar 2011 #262 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvor er Plutseliten blitt av? Håper alt går fint og at du enten har fått positiv test eller TR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. januar 2011 #263 Del Skrevet 21. januar 2011 Innom og ønsker deg god helg! Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #264 Del Skrevet 21. januar 2011 Heisann jenter! Har vært litt dårlig på oppdatering i det siste, ser jeg TR kom den 15. Så gikk fra en syklus på 23-24 dager til 33-34. Så det blir søren meg EL-testing nå, ja! Nå vil jeg ha spire i magen min jeg også Håper alt står bra til med dere! Skal innom og oppdatere meg litt i dagbøkene deres iløpet av dagen.. Ønsker alle en god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 21. januar 2011 #265 Del Skrevet 21. januar 2011 Heisann jenter! Har vært litt dårlig på oppdatering i det siste, ser jeg TR kom den 15. Så gikk fra en syklus på 23-24 dager til 33-34. Så det blir søren meg EL-testing nå, ja! Nå vil jeg ha spire i magen min jeg også Håper alt står bra til med dere! Skal innom og oppdatere meg litt i dagbøkene deres iløpet av dagen.. Ønsker alle en god helg!! Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 22. januar 2011 #266 Del Skrevet 22. januar 2011 Fint å ha deg tilbake Lykke til med el-testing. Det er sikkert lurt når syklusene har vært av litt forskjellige lengder. Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. januar 2011 #267 Del Skrevet 23. januar 2011 hei på deg Hvordan går det med prøvingen? Kan ha det mye artig på veien mot målet, det er nå visst.. Planlegger dere forresten bryllup, eller er det baby som står først på agendaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 23. januar 2011 #268 Del Skrevet 23. januar 2011 Heier på el-testing! Nå SKAL det gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #269 Del Skrevet 24. januar 2011 Mmm, så deilig å sette seg ned med en (ønsker et te-kopp-ikon!) og surfe litt på nettet en stille stund! Hyggelig at dere stikker innom i boken min Takk for at dere heier for EL-testing Jeg skal bestille en av de nærmeste dagene, håper bare at jeg ikke blir helt opphengt i det Føler kanskje prøvingen er litt mer avslappet om man ikke EL-tester? At man ikke tenker like mye over det og slikt. Men jeg har lyst til å prøve, for å øke sjansene for en mini-plutseliten i 2011 Hei Aurelia! Takk for at du kom innom dagboken min og la igjen et spor Ja, man kan nok ha mye moro på veien! Nå er jeg bare i PP3, så jeg holder meg forsåvidt tålmodig enda Blir spennende framover når jeg skal begynne med EL-tester i tillegg, for syklusene mine er ustabile. Jeg kjenner på meg at det ikke blir så mange PP'er til det klaffer! Får holde på magefølelsen. Du er hjertelig velkommen innom igjen! Når det kommer til bryllupsplanlegging er vi ikke helt der enda Baby er førsteprioritet hos oss, og kjøp av egen leilighet (som blir i sommer). Så tar vi bryllupet etterhvert. Men jeg håper jo at det ikke blir så alt for mange år til Håper dere får en nydelig uke alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. januar 2011 #270 Del Skrevet 24. januar 2011 Innom med en stoor ! ELtestene øker jo sjansene for at spiren skal sitte, iallefall når du har ustabil syklus! ..opphengt blir man uansett Håper du har en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #271 Del Skrevet 24. januar 2011 Innom med en stoor ! ELtestene øker jo sjansene for at spiren skal sitte, iallefall når du har ustabil syklus! ..opphengt blir man uansett Håper du har en fin mandag! Takk for MonThe! Ja, det vet jeg - veier ikke for og imot lenger, skal kjøpe El-tester Ja, det er klart man blir det. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg tenker at man kanskje tenker litt mindre på det om man ikke tester etter EL. Er bare redd for å bli helt oppslukt i det igjen, som jeg var helt i begynnelsen Takk for det - håper du også har en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 25. januar 2011 #272 Del Skrevet 25. januar 2011 Synes det var veldig kjekt å prøve EL-tester også. For fant på den måten ut at jeg hadde el mye senere enn jeg egentlig trodde... Og spiren satt den mnd jeg var flink med testene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadee Skrevet 25. januar 2011 #273 Del Skrevet 25. januar 2011 Lykke til på neste pp Plutseliten! Da skal du se at den sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #274 Del Skrevet 25. januar 2011 Synes det var veldig kjekt å prøve EL-tester også. For fant på den måten ut at jeg hadde el mye senere enn jeg egentlig trodde... Og spiren satt den mnd jeg var flink med testene Ja, jeg lurer egentlig litt på hvorfor jeg ikke kjøpte EL-tester med en gang. Så er greit å få prøvd det. Håper spiren sitter like raskt hos meg også Lykke til på neste pp Plutseliten! Da skal du se at den sitter Takk for det Shadee! Håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 25. januar 2011 #275 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Jeg har også god erfaring med ELtester, spira har sittet 2 ganger, av totalt 4 måneder vi har brukt ELtester (og 1 av månedene begynte vi å teste litt sent..) for ELtesting, og for spire hos deg denne måneden!! Endret 25. januar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #276 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg har også god erfaring med ELtester, spira har sittet 2 ganger, av totalt 4 måneder vi har brukt ELtester (og 1 av månedene begynte vi å teste litt sent..) for ELtesting, og for spire hos deg denne måneden!! Godt å lese at dere har så gode erfaringer med ELtester Får litt mer troen på at det kanskje blir klaff snart. Har vel kanskje mistet litt motet etterhvert. Så gleder meg til å føle ordentlig glede over prøvingen igjen Fint å ha dere som heiagjeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokka Skrevet 26. januar 2011 #277 Del Skrevet 26. januar 2011 ojoj, så spennende! Test en gang til i morgen da? Vet ikke med disse stripsene jeg, en strek er vel en strek... men jeg hadde kanskje kjøpt CB! Følger spent med!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #278 Del Skrevet 30. januar 2011 Vet ikke om du bare misforstod innleggene mine i det siste eller om du leste en annen side og svarte der, Mokka - for det var i hvert fall ingen testing og svak strek på gang her for noen dager siden Takk for at du er innom og følger med, det er koselig!! Håper dere har hatt en fin helg! Det har jeg. I morgen bestiller jeg EL-tester og noen graviditetstester (er fri for slikt!), og gjør meg klar til ny runde med prøving. Håper virkelig at jeg er like heldig som mange av dere som har brukt EL-tester. Vet mange har fått klaff fort med hjelp av testene, så jeg håper og håper at jeg er like heldig Når bør jeg forresten begynne å teste?:klø: Jeg har lurt litt på det.. Er en ukes tid siden jeg ble ferdig med TR nå, men har jo gått fra en PP på 23 dager til 43 dager... Så jeg vet ikke helt når jeg bør begynne.. Noen som har råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokka Skrevet 30. januar 2011 #279 Del Skrevet 30. januar 2011 He he,beklager. Skjønner ikke hvordan jeg har klart et :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. januar 2011 #280 Del Skrevet 30. januar 2011 Når bør jeg forresten begynne å teste?:klø: Jeg har lurt litt på det.. Er en ukes tid siden jeg ble ferdig med TR nå, men har jo gått fra en PP på 23 dager til 43 dager... Så jeg vet ikke helt når jeg bør begynne.. Noen som har råd? Litt vanskelig med så ustabil syklus. Kan jo fort bli dyrt å teste. Men er jo verdt det, om det er det som skal til Jeg har startet å teste på dag 11, da jeg har forventet EL på ca. dag 14, og testen kan slå ut ca 2 dager før. Hadde villet begynt å teste så tidlig som mulig jeg, om jeg var deg. Regner med du bestille fra billigtester? Håper av hele mitt at du er like heldig som jeg var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå