Gå til innhold

Plutseliten var prøver..


Plutseliten

Anbefalte innlegg

*krysser fingrene*

La håp og spire gro

som gresset bak do

Dagens flåsete poesi lever til deg av Aurelia :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, takk for flåsete poesi, Aurelia! :nigo: Så hyggelig at du krysser fingrene for meg! :)

Virre: Det håper jeg også :jepp: Vi får vente og se :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er deres måned!! :biggrin:

Jeg håper og tror og krysser alt for dere!!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er god til å oppdatere :jepp: huff. Skjerpings :fnise: Kjedelig at det ligger et hvitt teppe utenfor her. I går var det helt bart. Skulle ønske våren ville skynde seg litt! :kjefte:

Takk for at dere henger med og heier, jenter! :klemmer: Det føles godt. Skal vel teste neste søndag eller mandag. Kjenner egentlig ikke at jeg er så spent :sukk: Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt. Har en magefølelse som sier at det ikke fins noen spire inni der enda. Så jeg tenker ikke så veldig på det. Men det er flott at jeg har EL-testene mine, så jeg krysser bare fingrene for at det skal gå om ikke lenge uansett! Dessuten er det fint å lære om syklusen og slikt. For jeg ser jo at jeg var heelt på jordet i forhold til hvordan det faktisk er :fnise:

Håper dere får en nydelig uke! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også ha vår!! Forrige uke begynte snøen å smelte, og veiene ble nesten bare -- nå er det - 9 grader og snøen er på plass igjen :kjefte:

Så bra du har hatt nytte av ELtestene, uansett om det skulle klaffe denne måneden eller ikke :tommelopp:

...har ikke mistet trua på at spira skal sitte hos deg denne måneden jeg, den måneden jeg ble gravid hadde jeg ikke trua i det hele tatt! ;)

Håper uka di er fiin :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke du trenger å føle deg gravid for å være det! Det kan være helt symptomfritt i starten.. eller føles som mensen.

Du får vente, teste og se.. its the only way! :)

så får vi krysse fingrene for deg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MonThe: Så kjedelig! Hadde troen på at våren var på vei, men den ombestemte seg visst. Det er meldt rundt en halv meter snø fram til søndag :kjefte: DET klarer jeg ikke å like :snurt:

Ja, jeg skulle begynt å teste tidligere enn jeg gjorde. Men man lærer av alt man gjør, og jeg trodde jo først at jeg hadde stabile sykluser. Så feil kan man ta :wink:

Nei, man skal vel ikke miste troen helt. Men på en måte er jeg glad for at jeg ikke tror så veldig, for da blir jeg ikke like skuffet.

Takk, det blir den. Skal til hjembyen min å hilse på familien. Gleder meg til det :klem:

Lizzie: Takk for det! Godt dere er her for å heie og krysse fingre :klemmer:

Aurelia: Nei, man føler seg nok ikke gravid så kort etter EL akkurat, men jeg har bare ingen tro på at jeg ble det denne måneden. Har sånne småsmerter i magen nå, som jeg pleier å få en ukes tid før TR kommer. Derfor sier magefølelsen at det er det som er på vei.. Men vi får vente og se :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro nei :snurt: Men en dag vil vel all ventingen være verdt det :) Takk, håper det jeg også selv om jeg ikke er så optimistisk denne måneden. Hadde vært veldig flott om jeg ble overrasket.. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Moro nei :snurt: Men en dag vil vel all ventingen være verdt det :) Takk, håper det jeg også selv om jeg ikke er så optimistisk denne måneden. Hadde vært veldig flott om jeg ble overrasket.. :happy:

*Lizzie88 liker dette*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Plutseliten! Jeg måtte inn og lese litt her etter det koselige besøket i min dagbok, og jeg må si jeg virkelig håper dette blir deres måned! Det fortjener dere. Interessant det du skriver om EL-tester, og hvordan du lærer at du har vært på bærtur før! Jeg bruker jo ikke tester (enda), så spennende å høre om dine erfaringer. Det blir nok bruk av det etterhvert også, om det ikke klaffer før ette en god stund (bank i bordet!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...