Gå til innhold

Plutseliten var prøver..


Plutseliten

Anbefalte innlegg

:klemmer: Som VirreVapp sier kan du jo ikke helt utelukke det før heksa kommer, men skjønner jo du ble litt skuffet. Hvor lenge er det snakk om at dere skal ha prøvepause hvis det ikke klaffet denne gangen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så dumt Plutseliten :klem:

Men ta ikke sorgen før tanta kommer, man kan aldri vite. IKM er uansett ikke før i morgen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer :klem: Ja, jeg må innrømme jeg ble skuffet, selv om jeg var forberedt! Har man håp så blir man skuffet. Alle symptomene passer så godt! Selv om jeg bruker å ha ømme pupper før TR var de annerledes denne gangen. Nå føltes de ikke bare ultrasåre, men også veldig tunge og merkelige. Bruker å ha menssmerter noen dager før mens, det har ikke dukket opp i det hele tatt, men har hatt stikkinger i eggstokkene, mest venstre, i en uke.. Så jeg håpet kanskje mer enn jeg ville innrømme :sukk:

Men ja, IKM er egentlig i morgen eller onsdag når jeg regnet ordentlig. Men hadde den ikke slådd ut i dag uansett, siden det er så tett opp mot IKM? Jeg tester igjen på onsdag - et lite håp har jeg enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp håpet enda plutseliten, her fikk jeg en svaaak strek på IkM, så det kan fortsatt være deres tur denne måneden! :troest:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring, MonThe :klemmer:

Jeg gav bare helt opp i dag tidlig :fnise: Men det er jo klart at sjansen enda er der. Så jeg får leve i spenning de neste dagene også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en veeeldig svak strek på IKM, som MonThe, så jeg tror ikke den hadde slått ut før :) Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for klem angel :klemmer:

Testet ikke i dag - venter til i morgen. Det er vel helt egentlig ikke før da IKM er, så jeg får krysse fingrene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Håper veldig for deg at du får to blå i morgen! :hoppe: Håpet er tross alt ikke ute! Jeg testet ikke positivt før en og en halv uke over tiden jeg, så. Ikke for å gi deg falskt håp da, men man vet aldri! :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: i dagboken min, Teriyaki!

Koselig at du la igjen spor. Det er sant, man vet aldri! Og jeg har hørt om mange som har gått lenge før de fikk positiv test. Så håpet er jo ikke ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynte jeg å blø.. så nå er det ingen tvil, jeg skal ikke bli mamma.

Huff, jeg ble nok mer skuffet enn jeg hadde håpet på :sukk:

Håper dere har en videre fin uke, jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynte jeg å blø.. så nå er det ingen tvil, jeg skal ikke bli mamma.

Huff, jeg ble nok mer skuffet enn jeg hadde håpet på :sukk:

Håper dere har en videre fin uke, jenter :)

Uff så dumt Plutseliten :klem:

Jeg skulle ønske det var noen ord jeg kunne sagt som hadde hjulpet, men i slike situasjoner er det nok kun samboer som kan hjelpe. Var dette siste PP før pausen? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Angel :klem: Ja, det var det. Så jeg er veldig trist. Men da er det vel ikke meningen at det skulle skje, heller. Så får trøste meg med det :)

Men jeg blir jo her fremdeles! Følger med dere alle videre. Og jeg er kjempetakknemlig for all heiing og støtte fra dere. Er godt å ha KG-jenter å støtte seg til uansett hva det måtte være. Så jeg kommer ikke til å bli borte herfra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til deg!

Sa noen sjokolade? Mange skuffelser i livet.. håper du får oppleve en stor glede også.. som BANG nuller ut alle skuffelsene forut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist.. Forstår skuffelsen så godt. Kan ikke annet enn å gi deg en stoor :klem: !

Og du? Det er ikke slik at du ikke skal bli mamma, du skal bare ikke bli mamma i 2011. Det blir nok din tur også!! :jepp::klemmer:

Håper du og sambo klarer å kose dere sammen i kveld allikevel, kanskje litt ekstra nettopp pga. at ting er litt trist i dag? Sender over et lass med gode tanker, klemmer og mental sjokolade! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for oppmuntring, jenter :klemmer: Dere er herlige. Skal trøste meg med sjokolade ja, hehe. Det hjelper alltid litt :) Det er sant MonThe - en dag blir det jo også min tur! Og det gleder jeg meg veldig til :jepp::hjerte:

Ha en fin onsdagskveld! Det skal jeg. Det er tv-kveld for min del. Total Blackout og Bingobanden på TvNorge - herlig! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh BingoBanden har jeg lyst å se ;)

Godt du ser lyst på livet til tross.. Snart en ny sjans, de kommer stadig vekk på løpende bånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

hei! lenge siden jeg har vært her inne nå gitt..

jeg ville bare gi deg en :klem: og masse med babystøv :strix: :strix: :strix: :strix:

måtte neste mnd gi deg 2 blå!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...