Gå til innhold

Plutseliten var prøver..


Plutseliten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Monthe :klem: Har det bare bra! Er litt dårlig til å oppdatere, både her og i dagbøkene til andre..

Men her står alt bare bra til! Er litt bekymret i kveld, da.. Pusejenta vår kom hjem med et sår/hull på ene bakbenet sitt i dag... Det ser vondt ut, stakkars. Hun er i fin form, og det blør ikke, men lurer veldig på hva som har skjedd. Dyrlegen med det første i morgentidlig, i hvert fall. Så får vi se.

Ellers står alt bra til! Nyter godt vær og fridager. Håper på å få resultatene fra eksamen snart! Så gleder jeg meg bare til late og koselige sommerdager etterhvert...

Håper alt står bra til med dere andre også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så hyggelig at du er innom dagboken min..:)

Grunnen til at jeg ikke er aktiv prøver lenger er fordi vi bestemte oss for å legge det på is en stund. Jeg ville gjerne begynne å studere til neste høst, og vi fant ut at det ikke ville gå om vi fortsatt prøvingen vår. For da ville den lille vært for liten til barnehage og jeg måtte ha utsatt skolegangen enda et år. Så vi hadde bestemt oss for at om vi ikke fikk klaff før mars-april, så skulle vi avbryte prøvingen sånn at jeg kunne søke på skole fra høsten av. Så da venter vi til jeg er ferdigutdannet før vi fortsetter prøvingen :) Jeg har alltid sagt at det er en mening med alt som skjer, og da var det vel en mening med at jeg skal bli ferdigutdannet før vi får en liten en. Det er vel kanskje til det beste.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym12345

ok. men daså :jepp: Det er greit og bli ferdigutdannet før en får barn ja.

Jeg og min samboer har netopp begynt prøvinga selv, er også i 20årene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, absolutt.. Nå når det er sånn det blir så synes jeg vel det er det beste. Så nå gleder jeg meg heller til å studere, så bli ferdig utdannet. SÅ kan vi starte prøvingen igjen. Jeg er jo enda ung om noen år, så. Så får vi bruke årene i mellom på å virkelig være kjærester :hjerte:

Sletter derfor ikke dagboken, for jeg kommer jo tilbake en gang som prøver :jepp:

Så spennende at dere har blitt prøvere! Håper det klaffer raskt for dere!! Har du laget deg prøverdagbok, så man kan følge deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym12345

nei har ikke laget prøvedagbok, dårlig med det. følger bare alles andres prøvdedagbøker hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, er så vondt når de små pusene ikke har det bra, skjærer i et mammahjerte det! :troest: Håper det går bra hos dyrelegen! :klemmer:

Dere er heldige som har godt vær, her har det jammen regna i ukesvis :sjenert: Vil ha litt sommer og sol jeg og!

Håper du har en fin onsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym12345: Det skulle du jo få laget deg :jepp: Vi var vel aktive prøvere fra september/oktober til april. Så det var ikke så lenge, vi hadde vel håpet at vi fikk klaff i løpet av de månedene.. Dere har akkurat begynt å prøve dere, eller? Spennende i hvert fall!! :)

MonThe: Ja, det skjærer hardt. I hvert fall nå, når hun ligger i andre enden av sofaen med krage på og ser på meg med DET blikket. Hva har du gjort, liksom :fnise: Men nå får hun antibiotika og blir så bra så :jepp:

Er godt med ordentlig go'vær. Har vært noen voldsomme regnskurer her også i noen dager, men når det snur blir det kjempefint igjen. Så klager ikke. Håper det blir en fin sommer. Takk, det håper jeg du også har :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det fredag og helg :hoppe: Herlig. Solen skinner, siste eksamen bestått og det går bra med pusejenta vår :hjerte: Ser fram til to herlige dager fylt med kjærestekos og andre ting som måtte dukke opp :sol:

Håper dere får en fin fredagskveld, og en nydelig helg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten vår måtte ha krage på etter vi steriliserte henne - fikk så vondt av henne der hun gikk rundt og dulta borti alt og krasja med dører og vegger. Men måtte le litt og, det var jo litt komisk :fnise: Godt å høre pusen har det bra, grattis med bestått eksamen, nå kan du ta sommerferie med goood samvittighet!! Kos deg med kjæresten og finvær, good helg!! :sol::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, de første dagene gikk hun inn i alt :fnise: Nå går det veldig fint, i hvert fall. Hun synes nok det er kjedelig at hun ikke får gå ut, men nå skal vi jo snart ta den av :)

Takk for det! Nyter fridager, sol og alt som hører med. Var en fin helg, og håper det blir mange fine dager framover. :sol:

Håper dere får en fin uke, jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...