Gå til innhold

Plutseliten var prøver..


Plutseliten

Anbefalte innlegg

Tusen takk - så søte dere er :klemmer: Godt at dere heier! Håper en liten mini-plutseliten flytter inn i hybelen nå ja :) Negativ el-test i dag morges. Venter i spenning. Har sååå lyst på klaff nå :nigo:

Håper dere får en fin uke alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk - så søte dere er :klemmer: Godt at dere heier! Håper en liten mini-plutseliten flytter inn i hybelen nå ja :) Negativ el-test i dag morges. Venter i spenning. Har sååå lyst på klaff nå :nigo:

Håper dere får en fin uke alle sammen!! :)

Et lite tips: el-testene skal tas på ettermiddagene. Det er da LH stigningen starter. Pass på at du ikke har drukket masse og tisset de siste 3 timene før.

LYKKE TIL! Jeg håper også en mini-plutseliten flytter inn snart :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips: el-testene skal tas på ettermiddagene. Det er da LH stigningen starter. Pass på at du ikke har drukket masse og tisset de siste 3 timene før.

Kan hende det er slik at man bør ta de på ettermiddagen, men jeg har alltid testet om morgenen, og fått positivt utslag :Nikke:

Lykkelykke til denne måneden Plutseliten!! :klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips Ripsy :) Trodde ikke det hadde så mye å si. Sist PP testet jeg på morgenen og fikk positiv. Men skal fra nå av teste litt senere på dagen :)

Takk for lykke-til-ønskninger!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har nok ikke så mye å si. Men hvis man skal følge oppskriften helt så anbefales det å teste på ettermiddagen. Får du positiv på morgenen hadde du mest sannsynlig hatt positiv på ettermiddagen før og dere kunne hatt dere den kvelden. Men testen er jo gjerne positive i 2 dager før eggløsningen, så det er nok ikke så farlig.

Med det samme jeg er inne, her er litt babystøv til samlinga:

:strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og dere kunne hatt dere den kvelden.

:ler:

------

Slenger med litt babystøv jeg og;

:strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en kort tur innom! Skal oppdatere meg i deres bøker utover kvelden/morgendagen.

Håper dere har en fin uke, jenter! :) Her er det EL-tid. Da er det bare å vente i ca. to uker og se :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite oppdatering her i det siste. Det er vel fordi jeg er inne i den kjedeligste fasen av prøvingen.. Nemlig ventetiden. 1 uke siden EL nå. Så en drøy uke til testing. Hjelp så sakte tiden går.

Jeg grugleder meg veldig til testingen... Det har seg slik at om vi ikke får positiv nå så stanser vi prøvingen for en stund. Detaljene orker jeg ikke skrive om nå, men det vil i hvert fall bli slik. Har visst det lenge, og derfor gruer jeg meg - for jeg kommer til å bli så uendelig skuffet om vi må vente... Så jeg krysser alt jeg har for at det klaffet denne PP'en :jepp: Jeg trøster meg med at alt skjer av en grunn. Så om det ikke blir noe nå så er det kanskje meningen. Jeg krysser som sagt fingrene! Så får vi se..

Håper dere har en fin uke, KG-jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trøster meg med at alt skjer av en grunn. Så om det ikke blir noe nå så er det kanskje meningen.

Så godt at du klarer å tenke sånn!! Det er ikke alltid så lett når man stå rmidt oppi det..

Heier fortsatt på spire jeg da!! :hoppe::strix::hoppe::strix:

Når er IKM/testing?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at du klarer å tenke sånn!! Det er ikke alltid så lett når man stå rmidt oppi det..

Heier fortsatt på spire jeg da!! :hoppe::strix::hoppe::strix:

Når er IKM/testing?

:klem:

Ja, det er kanskje lettere sagt enn gjort. Men nå har jeg fått forberede meg på begge deler, så håper jeg klarer å holde meg positiv uansett :)

Det blir vel Mandag/tirsdag, det :)

Takk for at du heier :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heier også :duskedame::duskedame::duskedame:

Husker så altfor godt denne uendelig lange ventetiden. Men nå er det snart helg og kanskje du har noen spennende planer da? Og plutselig er det jammen mandag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Ripsy :klemmer:

Ja, helgene går raskere! For det er jo da man gjør ting! Planene er ikke helt fastslåtte enda, men noe gøy blir det :) Det er jo allerede torsdag, så det er ikke så lang tid til mandag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: hei jenter! Da er enda en helg over (om ikke lenge). Synes tiden går så fort.. Er spent på i morgen kjenner jeg. Hadde lyst til å teste i dag, men det er kanskje for tidlig. IKM er vel egentlig tirsdag, men jeg vil teste i morgen likevel. Bare fordi jeg er så spent :sjenert: Jeg håper så inderlig at det er et spirende frø der inne, men jeg er også forberedt på at det ikke blir det på en stund.. :jepp: Jeg krysser uansett fingrene! :biggrin:

Håper dere har en fin søndagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, blendahvit test. :sukk: Da er det vel ikke meningen at Plutseliten skal bli mamma snart.

Vel, jeg stikker ikke helt fra KG selv om dagboken her blir stående urørt, må jo være her og heie fram spirer og følge med på dere som skal bli mamma. :duskedame::nigo:

Håper dere får en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...