Gå til innhold

Plutseliten var prøver..


Plutseliten

Anbefalte innlegg

Ser du har fått link, ja :) Skal stikke innom der, jeg :jepp:

--------------------

Sitter her med en :kaffekopp:, men det er te oppi der, ikke kaffe. For det drikker jeg nemlig ikke :snurt:

Det blir veldig lite skriveaktivitet her inne om dagene i og med at jeg har pause i prøvingen her. Litt over tre uker til vi kan starte på nytt, men synes det tar veldig lang tid.. Jeg er ikke særlig tålmodig av meg.. Hater ventetid. Men det må jeg vel rett og slett finne meg i, for det blir ikke mindre ventetid etterpå heller :wink: Når man får en liten spire er det ni måneder til med venting. Så jeg finner fram krukka med tålmodighet og smører meg inn med den.. Vent; for det fins vel ? :jepp: ...det virker ikke, nei? Neivel :jolie:

Håper dere har en videre fin uke, alle sammen :klem:

Hei, liker signaturen din! :jepp:

Håper at tiden går fortere etterhvert slik at dere kan starte prøvingen! Klart vi skal heie på en september baby! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det ~Angel~ :nigo: Jeg liker din også - den er verdt å tenke på når tålmodigheten sier takk og farvel. For selv om ting tar tid så blir det et resultat etterhvert - og det er sannelig ikke forgjeves. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, venting er ikke moro. Er meget utålmodig selv, så du har min fulle sympati :ler:

:vinke: koselig at du stakk innom. Skjønner godt at du er utålmodig :fnise: Hadde vært greit med en spoleknapp av og til, altså! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det ~Angel~ :nigo: Jeg liker din også - den er verdt å tenke på når tålmodigheten sier takk og farvel. For selv om ting tar tid så blir det et resultat etterhvert - og det er sannelig ikke forgjeves. :rødme:

Takk takk :) Ja, det er virkelig noe å tenke på, det er ikke forgjeves! :rødme: Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virre: Nei, den har jaggu gjemt seg godt :kjefte: Har letet over alt jeg :klø:

Bygdejenta: Jeg leter iherdig altså. Du er sikker på at ikke du har en liggende da? Vi får finne opp en sånn! :jepp:

MonThe: Tusen takk! :klem:

-----------

Håper dere har en fin fredagskveld!

Jeg har nok EL om dagen, det er jeg så og si sikker på. Ømme pupper, veldig til matlyst, vond rygg og hodepine. Skulle bare ønske sambo var hjemme så vi fikk brukt dagene til noe nyttig :fnise: Får lade ordentlig opp til desember :jepp:

Håper dere får en videre god helg, alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Plutseliten :sol:

Vi er jo i samme båt, jeg hadde antagelig el forrige helg, men ingen hjemme til å befrukte meg :(

Vi får holde ut sammen - la oss håpe på en fantastisk desember :jepp:

Kos deg med litt kvalitetstid for deg selv i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Plutseliten :sol:

Vi er jo i samme båt, jeg hadde antagelig el forrige helg, men ingen hjemme til å befrukte meg :(

Vi får holde ut sammen - la oss håpe på en fantastisk desember :jepp:

Kos deg med litt kvalitetstid for deg selv i helgen!

:vinke: Hei Ripsy! Takk for hilsen :klem:

Nei, det er ikke greit med disse mannfolka som ikke kommer hjem og befrukter oss :fnise: Vi får bare lade opp til desember, da blir det vår månede :jepp:

Takk - hadde en helg full av selvpleie og kos :) Håper du også hadde en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det ~Angel~! :) Nei, det er ikke lenge igjen nå :nigo: Håper du også får en strålende uke med babylaging :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det ~Angel~! :) Nei, det er ikke lenge igjen nå :nigo: Håper du også får en strålende uke med babylaging :fnise:

Hehe, ja her er det i gang for fullt :humpe::fnise: hehe :biggrin:

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, snart fredag igjen! Jeg elsker helg :jepp::hjerte:

I morgen er det bare to uker til min kjære kommer hjem :hjerte: Da er ventetiden over :strix:.. Da kan vi hive oss igang igjen med prøvingen! Det ser jeg fram til. Da blir det litt mer aktivitet i dagboken min også, for da har jeg noe å skrive om. Så jeg kommer sterkt tilbake i desember. Håper dere har en fin uke, jenter :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres veeeldig, veldig bra ut! :jepp: Er klar for å høre om prøving, symptomer, og positiv test her i gården nå! ;) (snart) god helg itl deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...