Gå til innhold

Plutseliten var prøver..


Plutseliten

Anbefalte innlegg

Tuuusen takk! :klem: Trenger ikke være oppslukt av EL/IKM lengre, men kommer nok til å fortsette å være oppslukt :fnise: Håper du følger etter om litt! Og heeeer kommer rykende ferskt babystøv ; :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

tenk det, at jeg kan dele ut babystøv :hoppe:

Håper lørdagskvelden din er fin :klemmer:

Ja, oppslukt kommer du selvsagt til å være! ..Med god grunn :strix:!! Ja, tenk at du kan dele ut babystøv :nigo: Tusen takk! Tar imot med åpne armer! :klemmer:

Min kveld er fin den! :nigo: Det er jeg overbevisst om at din er også! Med en spire i magen :rødme: Du må ha en fin kveld videre (ikke at det er så lenge igjen av den) og en flott søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, oppslukt kommer du selvsagt til å være! ..Med god grunn :strix:!! Ja, tenk at du kan dele ut babystøv :nigo: Tusen takk! Tar imot med åpne armer! :klemmer:

Min kveld er fin den! :nigo: Det er jeg overbevisst om at din er også! Med en spire i magen :rødme: Du må ha en fin kveld videre (ikke at det er så lenge igjen av den) og en flott søndag! :klemmer:

Mhm! :jepp: Skal være flink å dele ut babystøv til deg! Elsker å dele ut det! :strix: :strix: :strix:

Har hatt en helt fantasitsk dag, i sjokk/lykkerus. KJære er dratt på nattevakt nå, blir nok sittende med dataen en stund i kveld. Titter på babyting. Terminkalkulator. Navn. *oppslukt* :nigo:

Ha en fortsatt fin lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm! :jepp: Skal være flink å dele ut babystøv til deg! Elsker å dele ut det! :strix: :strix: :strix:

Har hatt en helt fantasitsk dag, i sjokk/lykkerus. KJære er dratt på nattevakt nå, blir nok sittende med dataen en stund i kveld. Titter på babyting. Terminkalkulator. Navn. *oppslukt* :nigo:

Ha en fortsatt fin lørdag :klemmer:

:strix: blir glad for babystøv, ja! :biggrin: Kan tenke meg det har vært en dag fylt av mange tanker og følelser på en gang. Tenk når jeg også kan sitte sånn.. :sjenert: Må være helt fantastisk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender over litt babystøv jeg også :strix:

Tusen takk, snille Virre! :hoppe: Tar imot med åpne armer! Så gøy at du kan dele det ut.. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: blir glad for babystøv, ja! :biggrin: Kan tenke meg det har vært en dag fylt av mange tanker og følelser på en gang. Tenk når jeg også kan sitte sånn.. :sjenert: Må være helt fantastisk :hjerte:

Ja, helt utrolig :rødme: Rart dette, klarer nesten ikke tro det. Er livredd for at det skal gå galt. Samtidig bobler kroppen over av lykke! Det mååå jo bare gå bra denne gangen! :jepp: Gleder meg til jeg begynner å føle meg skikkelig :gravid::jepp:

Håper søndagen din har vært fin, Sender over en dose babystøv sånn på slutten av helga;

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, helt utrolig :rødme: Rart dette, klarer nesten ikke tro det. Er livredd for at det skal gå galt. Samtidig bobler kroppen over av lykke! Det mååå jo bare gå bra denne gangen! :jepp: Gleder meg til jeg begynner å føle meg skikkelig :gravid::jepp:

Håper søndagen din har vært fin, Sender over en dose babystøv sånn på slutten av helga;

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

:klem:

Tusen takk for ny dose med babystøv, MonThe :hjerte: Føler at det svever babystøv rundt meg her nå :fnise: Herlig! Krysser alt jeg har for at det går bra, det må det jo bare gjøre.. Spiren må bare klore seg fast i magen din :Nikke: Ja, den følelsen må være kjempeherlig - å føle seg ordentlig gravid.. Det er nok ikke lenge til :klemmer:

Endret av Plutseliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, snille Virre! :hoppe: Tar imot med åpne armer! Så gøy at du kan dele det ut.. :nigo:

Og snart skal du dele ut også :nigo::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :hallo: Bare innom for å sjekke at alt er bra med deg. Det virker jo som om du er positiv :)

Må jo bare gå bra nå, så mye babystøv som du har rulla deg i :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virre: Satser på det ja! :nigo: :nigo:

Ripsy: :vinke: Ja, er positiv jeg :) Har bare ikke så veldig mye å skrive for tida, jeg går jo bare og venter på første ordentlige PP :fnise: Hehe, er helt enig! Har :pasha: rundt i så mye babystøv nå at det burde være en kø av spirer som er klar til å feste seg :fnise:

Dere må ha en fin Tirsdag, jenter! :)

Endret av Plutseliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har :pasha: rundt i så mye babystøv nå at det burde være en kø av spirer som er klar til å feste seg :fnise:

..kanskje du får tvillinger? Trillinger? Firlinger?? Eller hva meeed..åttlinger? :fnise:

Her er iallefall enda litt mer babystøv; :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..kanskje du får tvillinger? Trillinger? Firlinger?? Eller hva meeed..åttlinger? :fnise:

Her er iallefall enda litt mer babystøv; :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Haha, når du sier det sånn tror jeg ikke at jeg vil ta imot mere babystøv på en stund :ler: Blir Norges svar på Jon&Kate plus 8! :fnise: Men takker for babystøv likevel! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vil bare ønske deg lykke til :hoppe::klemmer:

:popcorn:

Tusen takk for det ^me^! :klemmer: Herlig med lykkeønskninger! Jeg trenger det.. Med så mye lykkeønskninger og babystøv-stormer må jo bare dette gå bra :fnise:

Dere er søte.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo onsdagskveld allerede! Synes ukene går så fort jeg.. Det er vel bare en god ting :nigo: Jeg kommer ikke over hvor "lite" man kjenner kroppen sin når man går på p-piller! Det er helt utrolig rart. Nå har jeg hatt veldig vondt i puppene siden jeg sluttet på pillen omtrent! I dag har det stukket og presset nederst i magen uten stopp omtrent.. Hadde virkelig trodd jeg var gravid om jeg ikke testet negativ sist.. Det føles veldig sånn! Også så trøtt og sulten jeg er hele tiden. Det er ikke bare greit å slutte på pillen, hehe.. Men etterhvert vil jeg nok si det er verdt det :lur:

Ønsker dere en videre fin uke, folkens! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går jo an å ta en ny test da :lur:

Har nok tenkt tanken skal jeg si deg :fnise: Men det kan jeg ikke. VET jo svaret, så det blir jo bare å plage seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne var det mye babystøv, det må jo klaffe fort for deg Plutseliten :fnise: :rødme:

Ha en fin fin dag og takk for hilsen i boka mi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som prøver! Lykke til :strix:

Vi er selv prøvere og i tidlig 20 årene, vi har ikke vært sammen i så mange år, men kjent hverandre leenge. Godt det er flere unge som får barn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne var det mye babystøv, det må jo klaffe fort for deg Plutseliten :fnise: :rødme:

Ha en fin fin dag og takk for hilsen i boka mi! :)

:vinke: Hei Shadee :) Ja, ikke sant? :fnise: Det må jo bare bli klaff da.. :rødme:

Takk for det, det samme til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...