Gå til innhold

Plutseliten var prøver..


Plutseliten

Anbefalte innlegg

Det er helt normalt å føle seg dum og teit etter at man har publisert ting som tilsier at man er gravid - også viser det seg at man allikevel ikke er det :roll: :dåne:

Novemberbølge! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt å føle seg dum og teit etter at man har publisert ting som tilsier at man er gravid - også viser det seg at man allikevel ikke er det :roll: :dåne:

Novemberbølge! :nigo:

:sjenert: Ja, men jeg er nok ikke den første og heller ikke den siste, så det tar jeg ikke så tungt. Neste gang jeg sier noe som tilsier at jeg er gravid, så bør det stemme :biggrin: hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, så var det mandag igjen. Ny uke, nye muligheter :) TR har tatt farvel for denne gangen, så nå kan jeg endelig begynne å regne ut syklusen! :hoppe: er litt ivrig ja :sjenert:

Vil jo gjerne komme i gang ordentlig! Så er det flere som har fått positive tester i det siste, så jeg kjenner utålmodigheten bre seg! Jeg vil også kjenne på den følelsen av å sitte med en positiv test!

Tror ukene framover kommer til å gå veldig sakte.. :sukk: Men det hjelper på å vite at alle andre prøvere går igjennom ventetider også, så jeg er ikke den første. Så blir det forhåpentligvis et positivt resultat ut av all ventetiden til slutt :fnise:

Ønsker dere en fin mandag og en videre fin uke! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med en kopp kakao og leser litt på KG. Dagens hilserunde er unnagjort - og nå venter jeg bare i spenning.. For jeg vet at det er flere av dere prøvere som skal teste snart :biggrin: Heier ivrig jeg :ler:

Ellers er det ikke noe nytt på denne fronten, ville bare ønske dere en fin uke videre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tror du at du kan forvente EL da Plutseliten?

Jeg aner ikke.. Jeg vet jo ikke hvordan den derre syklusen min fungerer enda :fnise: Det gikk jo 36-37 dager fra jeg sluttet på p-pillen til jeg fikk mensen, så nå må jeg vel telle dagene til neste mens? :klø: Men vi får stå på med sengekosen i mens og vente til man vet sikkert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke.. Jeg vet jo ikke hvordan den derre syklusen min fungerer enda :fnise: Det gikk jo 36-37 dager fra jeg sluttet på p-pillen til jeg fikk mensen, så nå må jeg vel telle dagene til neste mens? :klø: Men vi får stå på med sengekosen i mens og vente til man vet sikkert.. :)

Nei, det er sant, da er det ikke så greit å vite... Men med litt regelmessig :humpe: kan det gå allikevel! Håper det blir en kortere syklus denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er sant, da er det ikke så greit å vite... Men med litt regelmessig :humpe: kan det gå allikevel! Håper det blir en kortere syklus denne gangen!

Håper også på en kortere syklus! Er jo så utålmodig, hehe. Det kan jo klaffe likevel, men jeg prøver å ikke tenke på det. Prøver å si til meg selv at det ikke går før jeg vet når EL er, for da slipper jeg å tenke så mye på det ;) ..Om jeg klarer det er en annen sak :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Plutseliten! :goodbye:

Takk for hilsen i boka mi!:)

..ikke lett å la være å tenke på prøving/EL/IKM - selv er jeg heelt oppslukt :gjeiper:

Håper fredagen din er fin! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsen MonThe! :klem: Gøy med nye fjes som stikker innom! :nigo: Hihi, nå trenger du ikke være oppslukt av det lenger, håper jeg kan si det samme om ikke lenge! :nigo: Gratulerer enda en gang!

:vinke: Hei Shasna! Hyggelig å få hilsen fra deg :) Takk for det, håper på det jeg også :fnise: Tiden vil vise!

Virre: Nei, ikke sant ;) Men nå trenger du ikke være utålmodig lengre akkurat i den banen! Gratulerer nok en gang :hoppe: Oktoberbølgen slo fullt inn nå på slutten! :)

Er så moro å logge på å se at noen har testet positivt! At noen fikk henge seg på oktoberbølgen i siste liten! :hjerte: Det er superflott! Kjenner utålmodigheten brer seg ekstra nå, ja. Krysser fingrene for at jeg er en av de heldige som rekker å kaste meg på novemberbølgen da :nigo: Så gratulerer til dere som har testet positivt, nyt tiden framover :klem::hjerte:

God helg videre, alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for hilsen MonThe! :klem: Gøy med nye fjes som stikker innom! :nigo: Hihi, nå trenger du ikke være oppslukt av det lenger, håper jeg kan si det samme om ikke lenge! :nigo: Gratulerer enda en gang!

Tuuusen takk! :klem: Trenger ikke være oppslukt av EL/IKM lengre, men kommer nok til å fortsette å være oppslukt :fnise: Håper du følger etter om litt! Og heeeer kommer rykende ferskt babystøv ; :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

tenk det, at jeg kan dele ut babystøv :hoppe:

Håper lørdagskvelden din er fin :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...