Gå til innhold

Plutseliten var prøver..


Plutseliten

Anbefalte innlegg

Innom å ønsker deg en god helg Plutseliten! :hug:

..håper tiden flyr fram mot neste helg, og at den helga bringer med seg herrlige nyheter :rødme:

Takk for det, så søt du er :klem: Håper du også har en fin helg! :biggrin:

..Det håper jeg også :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og titter!

Spennende tider! Krysser fingerene for deg! :)

God helg :klem:

:vinke: Koselig at du titter innom :klem: Det er alltid hyggelig.. Takk for det! Jeg krysser fingrene for deg også, og god helg til deg :klem:

---------------------

Jeg har hatt en kjempefin helg så langt. Selv om sambo ikke er hjemme før neste helg og det kan bli litt ensomt koser jeg meg alene også :hjerte: Nå sitter jeg her og koser meg med kattepusene, kakao, fleecepledd og litt godteri. Tidligere ikveld var jeg på middag hos svigers.. Det er alltid koselig :hjerte:

Håper dere får en fortsatt videre fin helg alle sammen! Det fortjener dere :sol:

Endret av Plutseliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en kjempefin helg så langt. Selv om sambo ikke er hjemme før neste helg og det kan bli litt ensomt koser jeg meg alene også :hjerte: Nå sitter jeg her og koser meg med kattepusene, kakao, fleecepledd og litt godteri. Tidligere ikveld var jeg på middag hos svigers.. Det er alltid koselig :hjerte:

Håper dere får en fortsatt videre fin helg alle sammen! Det fortjener dere :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her liker jeg ikke :snurt:

Nå er TR på tur. Med symptomene passer det jo utmerket, og i morges var det bittelitt blod på papiret. Det var bare noen dråper, men det sier sitt. 26 dagers syklus?? Det var da jammen kort..

Man blir alltid skuffet når TR dukker opp :kjefte: Så nå var det bare å finne frem tålmodigheten og vente enda lengre.. :filer:

Håper dere har en fin søndag, jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her liker jeg ikke :snurt:

Nå er TR på tur. Med symptomene passer det jo utmerket, og i morges var det bittelitt blod på papiret. Det var bare noen dråper, men det sier sitt. 26 dagers syklus?? Det var da jammen kort..

Man blir alltid skuffet når TR dukker opp :kjefte: Så nå var det bare å finne frem tålmodigheten og vente enda lengre.. :filer:

Håper dere har en fin søndag, jenter :klem:

:rope: Nå skal TR holde seg unna etter denne! :rope:

Bedre lykke neste gang :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rope: Nå skal TR holde seg unna etter denne! :rope:

Bedre lykke neste gang :klemmer:

Takk for det - håper TR hører på deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du mer blødning?

Vi håper og krysser fingre og tær for at dette blir siste TR på vertfall 9 måneder ;):strix:

Ha en flott dag! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du mer blødning?

Vi håper og krysser fingre og tær for at dette blir siste TR på vertfall 9 måneder ;):strix:

Ha en flott dag! :hjerte:

Har vært på do en gang til etter sist, men det var bare noen dråper da og. Lyserosa dråper.. Enten kommer TR snikende utover dagen, eller så kaaan det jo kanskje være en festeblødning? :sjenert:

Lovet meg selv at jeg skulle slutte å tenke så mye på dette - for alt må jo bare bli som det blir. Men når tankene spinner lar man seg rive med.. Såå.. Jeg har lest en del om festeblødninger, og det kan jo stemme.. Er mellom 6-10 dager siden :humpe: og EL (som jeg bare antok og regnet ut selv), og er ca en uke før jeg venter TR (ut i fra hva jeg regnet på).. Så jeg venter i spenning på hva som skjer videre utover dagen :sjenert: Jeg er så teit - for jeg skuffer bare meg selv nå. Men jeg trøster meg med at det er jo ikke umulig.. Så får ta timene til hjelp :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på do en gang til etter sist, men det var bare noen dråper da og. Lyserosa dråper.. Enten kommer TR snikende utover dagen, eller så kaaan det jo kanskje være en festeblødning? :sjenert:

Lovet meg selv at jeg skulle slutte å tenke så mye på dette - for alt må jo bare bli som det blir. Men når tankene spinner lar man seg rive med.. Såå.. Jeg har lest en del om festeblødninger, og det kan jo stemme.. Er mellom 6-10 dager siden :humpe: og EL (som jeg bare antok og regnet ut selv), og er ca en uke før jeg venter TR (ut i fra hva jeg regnet på).. Så jeg venter i spenning på hva som skjer videre utover dagen :sjenert: Jeg er så teit - for jeg skuffer bare meg selv nå. Men jeg trøster meg med at det er jo ikke umulig.. Så får ta timene til hjelp :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingerene for at det er festeblødning! :duskedame:

Godt flere krysser fingrene :klem:

---------------

Jeg har ikke blødd mere idag, så kanskje det ikke var TR i alle fall.. Trenger ikke være festeblødning, men tror ikke det er TR.. Hmm. Vi får se...

Har en date med sofaen jeg nå. En liten svipptur innom kanalene for å se om det går noe bra, så blir det snart loppekassa på meg.. Trøtt kjenner jeg :) Sove godt! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, når jeg stod opp hadde det kommet mer.. Så når det holder på så lenge og er mere nå så kan det ikke være festeblødning. Så det er vel TR likevel da.. :sukk: Men det er så rart at den kommer såpass snikende, det har jeg aldri opplevd før. Så har jeg ikke menssmerter heller.. Dette er den rareste mens-perioden jeg har vært borti.

26-27 dagers syklus kan jeg jo leve med, det er jo korte sykluser, men spm. er jo om det blir det neste gang.. Jeg tror nok jeg kommer til å slite med uregelmessig TR-besøk - så jeg får vel skaffe meg EL-tester..

Jeg hadde bare virkelig håpet det ble klaff denne måneden :sukk: For nå blir det ikke før desember... Min kjære er borte på reise hele november. Så det bli nok stille på denne fronten, jeg har jo ingenting å skrive om framover nå...

Dere får kose dere, og jeg håper dere som enda ikke har fått to blå får det når dere skal teste snart! Blir spennende å se når jeg kommer tilbake :) Ha en nydelig uke framover :sol::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert være lurt med EL tester hvis du har ustabil syklus.. Min EL var i alle fall mye senere enn jeg trodde den var.. Men håper det ikke er TR på ordentlig da!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tustelig når syklusene er litt på tur altså!! Håper dette i såfall blir siste måned med TR for deg på en stund :klemmer:

Håper du får en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan sikkert være lurt med EL tester hvis du har ustabil syklus.. Min EL var i alle fall mye senere enn jeg trodde den var.. Men håper det ikke er TR på ordentlig da!!!!

:klem:

Ja, det er sikkert greit å ha. Jeg hadde jo håpet på at jeg ikke behøvde det, men. Jeg får se hvor lang neste syklus er - så bestiller jeg evt. etter det :biggrin:

Tustelig når syklusene er litt på tur altså!! Håper dette i såfall blir siste måned med TR for deg på en stund :klemmer:

Håper du får en fin uke!

Takk, det håper jeg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...