Plutseliten Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #81 Del Skrevet 28. oktober 2010 Gratulerer som prøver! Lykke til Vi er selv prøvere og i tidlig 20 årene, vi har ikke vært sammen i så mange år, men kjent hverandre leenge. Godt det er flere unge som får barn! Hei og i dagboken min! Koselig med nye fjes Så gøy! Skal stikke innom daboken din også, er jo moro å følge flere prøvere. Veldig godt å se at flere unge får barn ja! Har alltid ønsket å bli ung mor :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 29. oktober 2010 #82 Del Skrevet 29. oktober 2010 Goood helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #83 Del Skrevet 29. oktober 2010 Tusen takk for det Virre! Det samme til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #84 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Endelig helg! Satser på at det blir litt i helga.. Har regnet sånn ca med EL om jeg har så og så lang syklus. Da skal den være eller ha vært en gang denne uken.. Fra forrige helg eller iløpet av denne helga.. Det er jo bare sånn ca, men det er jo bare å kjøre på (Jeg har sikkert bommet helt, så ikke le av meg om jeg skriver noe helt dumt her. Er jo helt fersk i dette!) Er så mange som fikk klaff i oktober! Blir helt missunnelig Vil også ha en liten spire i magen snart.. Føler meg ganske dum når jeg sier sånn, for jeg vet at veien har vært veldig lang for mange av dere prøvere, så tror jeg at det skal klaffe i løpet av kort tid. Men regner med alle har vært på det stadige og forstår hva jeg mener Vil i hvert fall ønske dere alle en super helg Endret 29. oktober 2010 av Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 29. oktober 2010 #85 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ønsket er sterkt, uansett om man har pvød lenge eller ikke fullt så lenge, så bare å ønsk deg i vei du! Sender over en meeengde med babystøv, til EL :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Håper du får en finfin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #86 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ønsket er sterkt, uansett om man har pvød lenge eller ikke fullt så lenge, så bare å ønsk deg i vei du! Sender over en meeengde med babystøv, til EL :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Håper du får en finfin helg Du er god du Med så mye babystøv må jo dette gå veien Takk MonThe! Håper du også får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 30. oktober 2010 #87 Del Skrevet 30. oktober 2010 vil bare ønske deg lykke til!neste gang blir det vår tur! vi satser på novemberbølgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 30. oktober 2010 #88 Del Skrevet 30. oktober 2010 Sender masse babystøv Kos dere masse med i helga!!! Krusser fingrene for at det vil gå bra for dere i denne prøveperioden! Goood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #89 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) ^me^: Ja, neste gang blir det vår tur Takk for lykkeønskninger! Vi skal få plass på novemberbølgen vi Ripsy: Takk Krysser også fingrene! Blir spennende og se! Endret 30. oktober 2010 av Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #90 Del Skrevet 31. oktober 2010 Da var det søndagskveld igjen! Synes tiden går så utrolig fort.. Har hatt en herlig helg Håper dere har hatt en flott helg, dere også! Nå har jeg en kjapp date med sofaen før jeg tusler meg i seng.. Blir deilig å få lagt seg Sove godt :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 1. november 2010 #91 Del Skrevet 1. november 2010 Helgene går altfor fort!! Er klar for en ekstra helgedag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadee Skrevet 1. november 2010 #92 Del Skrevet 1. november 2010 Ja, tre-dagers helg hadde vært noe Håper du får en fin uke Plutseliten Og at det blir masse øving Sender masse babystøv til deg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 1. november 2010 Forfatter #93 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Stemmer for en ekstra dag jeg også Nå er det bare å telle ned til neste Takk for babystøv, Shadee! Samler opp her og håper det er til hjelp Vel, det blir ikke mye i uken, jeg ser bare samboeren i helgene for tiden. Så det blir lite av det Men det blir en fin uke likevel Håper dere får en fin uke, dere også! Endret 1. november 2010 av Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 2. november 2010 #94 Del Skrevet 2. november 2010 Sender over litt babystøv jeg også :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 2. november 2010 Forfatter #95 Del Skrevet 2. november 2010 Tusen takk for babystøv Virre! Tar imot med åpne armer! Nå tror jeg det regner babystøv i stua her Og godt er det! :nigo: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. november 2010 #96 Del Skrevet 2. november 2010 ..nå hagler det babystøv ; :strix: :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 2. november 2010 Forfatter #97 Del Skrevet 2. november 2010 ..nå hagler det babystøv ; :strix: :strix: :strix: :strix: Er ikke hver dag man får en hel haglstorm av babystøv! Må jo bare takke og bukke for det Så snille dere er! Nå håper jeg babystøvet gjør jobben sin da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. november 2010 #98 Del Skrevet 2. november 2010 ..Nå håper jeg babystøvet gjør jobben sin da Da må dere gjøre jobben deres og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 2. november 2010 Forfatter #99 Del Skrevet 2. november 2010 Da må dere gjøre jobben deres og Ja, vi gjør jobben vår når vi kan Men vi ser hverandre kun i helgene for tida, så sjansene for at det klaffer før jul er heller små. Jeg regnet jo litt og fant ut at EL kunne ha vært forrige helg eller helga som var nettopp, så kaaanskje. Derfor håper jeg babystøvet kicker ekstra inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 2. november 2010 Forfatter #100 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) .. Og hvis EL var rundt da skal jeg teste ca rundt den 10 - 11. Jeg burde ikke; men kommer til å teste da likevel .. Endret 2. november 2010 av Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå