Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?


Villle

Anbefalte innlegg

Har en kamerat som etter det ble slutt med dama absolutt skal legge ut mest mulig om hvor bra livet hans er. Flere ganger om dagen... :sukk:

"Jeg er så glad i vennene mine. Har verdens beste venner. Godt å se at enkelte venner stiller opp, for de som ikke gjør det er ikke ekte venner!!!!"

"Er så fornøyd med livet, alt går virkelig på skinner nå. Nothing can stop me now!!"

I tillegg til at han legger ut minst 5 bilder av seg selv, tatt av seg selv, hver uke.... Huff..

Jeg er glad for at han har det bra for tida, men syns han kan la være å bruke FB til å gå rundt grøten med...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har alltid lurt på hvorfor folk skriver ... i statusfeltet?

Eller ..-..

Hva betyr det?

DEN er jeg skyldig i... Bruker den når jeg egentlig har noe jeg vil lufte ut av systemet, men ikke klarer å formulere det... så blir en slags tanketømming.

Ang engelsk-statuser har jeg en del utlendinger som kommer på MSN og sutrer fordi de ikke skjønner hva jeg sier, så prøver å ha det i bakhodet når jeg skriver. De fleste kan jo engelsk uansett. Med linker derimot, går det ofte på norsk rett og slett fordi jeg surfer mest på norske sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEN er jeg skyldig i... Bruker den når jeg egentlig har noe jeg vil lufte ut av systemet, men ikke klarer å formulere det... så blir en slags tanketømming.

Ang engelsk-statuser har jeg en del utlendinger som kommer på MSN og sutrer fordi de ikke skjønner hva jeg sier, så prøver å ha det i bakhodet når jeg skriver. De fleste kan jo engelsk uansett. Med linker derimot, går det ofte på norsk rett og slett fordi jeg surfer mest på norske sider.

Jeg trodde folk gjorde det for oppmerksomhet. Et par prikker så ser folk det. Nesten like teit som "stakkars-meg-statuser"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To på rappen på morgenkvisten:

Hvis du er bittelitt glad i meg , og faktisk tør å vise det, trykk liker! ♥ sett denne på din status og se hvor mange som innrømmer at de er litt glad i deg :)

Snakker du bak ryggen MIN, betyr det at jeg er lenger fremme enn deg..

Kommenterer du MITT liv, betyr det at mitt liv er mer spennende enn ditt..

Bruker du tia på å leite etter MINE feil, betyr det at DU er sjalu...

Fortsett med det...så lever JEG livet imens :) woop, woop !!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Folk som "sjekker inn" på treningsstudio hver gang de går inn døra der.

Hva forventer de egentlig at vi skal si? "ååhhh så flink du er"?

Jeg har mer lyst å skrive; "OK du var en tur på Sats, men du er fortsatt feit".

Amen

:-D

Kunne ikke blitt mer enig..

Har et par venninner som hele tiden skriver at de har vært å trent.

Alle er halv lubben eller det jeg vil kalle FEIT!

Lurer virkelig på om de har vært på treningsstudio og spist cupcakes istedenfor å trene..

Har veldig tungt for å faktisk la vær å spørre om det, men er vel ikke lenge før man ikke klarer unngå det.. huff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat en tur innom Facebok og så et par "fine" ( dog ganske vanlige).

" Argh, regn igjen..."

Eh, vi bor i sammen by , jeg har vindu her jeg bor, jeg kan se ut og jeg ser selv at det regner.......

" Snart helg!"

Eh... på en tirsdag? Helga kommer vel når den kommer slik den gjør hver uke?Og den eneste endringen på status til helgen blir jo " ut på byn", for deretter " vondt i hodet" dagen etter?

"jobbings nå ,ettermiddagen sammen verdens beste chæreste"

Jobbe gjør man vel stort sett hver dag, og når dere har bodd sammen i åtte år er det kanskje ikke så forbausende at dere skal tilbringe ettermiddagen sammen?Og har man "chæreste" når er 45, samboende og tre barn?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ikke blitt mer enig..

Har et par venninner som hele tiden skriver at de har vært å trent.

Alle er halv lubben eller det jeg vil kalle FEIT!

Lurer virkelig på om de har vært på treningsstudio og spist cupcakes istedenfor å trene..

Har veldig tungt for å faktisk la vær å spørre om det, men er vel ikke lenge før man ikke klarer unngå det.. huff

Høres ut som dere er sjalue for at de klarer å bevege seg ut og ikke dere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Copycat-statuser irriterer meg mest. Spesielt de som forteller deg hvor feig DU er hvis du ikke TØR å kopiere statusen. :gjeiper:

Hvis jeg noen gang kopierer en sånn status, skal jeg endre slutten til "hvis du er FEIG så TØR du å kopiere denne statusen", og se hvor mange som biter på.

Ellers er det mye som irriterer, f.eks. kolonner med FarmVille og andre spill-spam.

Eller er det hyggelig når folk faktisk tar seg tid til å rette opp i feil og hoaxes:

!!!! Til alle foreldre: Nestlé ber alle å returnere BANANA BARNEMAT som går ut i 2012, fordi de kan inneholde glass!!! :-O

Kopier og sett på din status.

Strekkoden er 7613033089 73.

Selv om du ikke er forelder, så spre dette! Du kan redde ett barn♥

Thursday at 1:55pm · LikeUnlike ·

XXXX says: Dette stemmer ikke. http://www.bloggerclick.co​m/2011/07/facebook-hoax-pr​oduct-recall-nestle-is.htm​l

Thursday at 3:13pm · Like

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sove da sikkert...kjeeedelig ...

mangler kun 2 kapper og ei gardinlengde:))))

Jeg har båret barn i magen.

Sovet med dem på brystet mitt.

Jeg har kysset små tær, tørket bort tårer.

Jeg har blitt spydd og tisset på.

Tilbrakt søvnløse netter for å få dem til å sove, men jeg ville ikke byttet for alt i verden! Jeg har langt ifra noen modellkropp,men når jeg ser meg i speilet ser jeg en MAMMA, og det finnes ingen større ære eller velsignelse!

Stjel denne om du også er en STOLT MAMMA!♥

da er tiden inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg forstår engelsk, kan engelsk, kan både skrive og lese det, men er det virkelig nødvendig å skrive ALT på engelsk når 99% på vennelisten er norske? :klo:

Jeg har studert i utlandet og reist mye, så jeg har mange utenlandske venner på min liste. Egentlig burde jeg vel ha skrevet statusene mine på engelsk, for jeg irriterer meg litt over alle oppdateringene fra utenlandske venner som jeg ikke forstår...

Men jeg har en bekjent som jeg ikke tror har vært lenger enn til Svinesund, og hun skriver absolutt alle statusoppdateringene sine på engelsk, og med så mye feil at de nesten er uleselige. Skal innrømme at jeg ikke forstår meg helt på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varpunen

Før du dømmer meg..... Ta på deg min sko. Gå samme veier som jeg har gått. Bearbeid tapet av mennesker jeg har mistet. Ork å gå gjennom alle følelser og hendelser jeg har gjort. Snuble på alle steiner jeg snubla på. Reis deg alltid opp igjen og gå samme vei som jeg gjorde. Etter alt dette kan du dømme meg eller mitt liv... :)

Noe å tenke på??

For det første er slike visdomsord generelt litt teit, for det andre er det hvertfall teit når halve vennelista har de som status.

Men denne syns jeg var litt morsom og bare måtte like hos noen som hadde den :gjeiper: :

Om 8 stk liker skal jeg ikke spise godteri på en måned! sett denne på din status om du tørr :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser denne tråden, blir jeg veldig glad for at jeg ikke har en facebookprofil. :)

Jeg har faktisk VELDIG lyst til å slette meg fra facebook, jeg er så utrolig lei av alle de folka jeg ikke liker som jeg kun føler jeg "må" ha der siden jeg går i klasse med dem. Eneste grunnen til at jeg enda har det er fordi jeg føler at jeg kommer til å dette ut av "det sosiale", siden så og si alle på min alder har fb. Det er så altfor mange som oppfører seg som om de var 14åringer... Uansett, er endel andre ting jeg ikke liker, jeg savner faktisk den tiden der internett ikke var så vanlig, og folk levde mer sosiale liv der de brukte tiden til å gjøre andre ting enn å sitte framfor en pc. Jeg kan ikke si at jeg er noe bedre selv, men er endel ting på fb jeg kunne vært foruten. Eneste jeg liker med det er at jeg kan holde kontakt med folk som bor i utlandet, men det kan man jo med skype og. Livet hadde vært bedre om det kun var skype, tlf og internett til informasjon om historie og artikler og slike ting. Min mening da, men jeg er rett og slett utrolig lei av dette nettsamfunnet vi lever i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som må fortelle ALT, selv når det kun er snakk om at de går på kjøkkenet for å ta seg en brødskive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som skriver statuset ingen andre skjønner bæret av.

Jeg er det hvite tomrom. Jeg er det kalde stål. Jeg er det rettferdige sverd.

ikkje akkurat real, ikkje akkurat wack / en galning med stil som kåre willoch på crack

salamanderen forviste alle fluene, du er ikke trygg her lenger (etterfulgt med::)

fly bort, lille flue, før jeg smelter hodet ditt

jeg kan gjøre mer enn det. i tillegg til å fange deg med ord, kan jeg låse deg inne i bilder. du vet hvem jeg er. spis isen din og gå

Og det blir jo bare verre når man kjenner personene... jeg blir flau :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høne Pøne

-Når folk legger ut musikkvideo etter musikkvideo, helst 7-8 på rappen er hyper-irriterende.

-applikasjoner som "Line is 80% hot today", "Line is 60% cold today", "Are YOU interessted?", "Phrases", "Fishville", "Top friends", "Zoo World", i tillegg gjerne flere ganger daglig.....MY GAAD!!

-statuser hvor de legger ut hver enda dag om detaljer om hva de gjør. Spiser frokost, sitter på bussen på tur til jobb, kjeder meg på jobb, lunsj, hjem snart, endelig ferdig på jobb, sitter på bussen, spiser middag, kjeder meeeeeeg, ser CSI, legge meg snart, sover nå ++ guuud for et liv.

-"Visse mennesker har virkelig ikke de sosiale antennene på plass", eller: "så utrolig kjipt når man ikke kan stole på vennene sine", eller bare et ":(", også gidder de ikke svare orntlig når folk spør hva som skjer.... tydelig at de kun vil ha oppmerksomhet.

-ILU jenta mi <3<3<3<3<3<3, EIIIID ;D ;D , <3<3<3<3<3 håkon <3<3<3<3<3. også til svar: nei duuu er <3<3. "nei DU er <3<3<3, og slik fortsetter det i det uendelige.

Gud, gi meg styrke...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du kan sperre alle fiahville, farmville og 70% cold today greiene? Jeg får ikke noe sånt, for hver gang det kommer noe nytt sperrer jeg det med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Uglefot

Statuser om at noe helt fantastisk eller noe helt forfærdelig har skjedd..Men å fortelle HVA det er når folk spør,nei det kan de ikke ta over fb...

Kan du ikke si B så ikke si A!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høne Pøne

Du vet du kan sperre alle fiahville, farmville og 70% cold today greiene? Jeg får ikke noe sånt, for hver gang det kommer noe nytt sperrer jeg det med en gang.

nei jeg blokker alt av spill og dritt jeg blir invitert med på. men det er enkelte som spiller konstant og da kommer det sikkert automatisk ut på statusen. flere ganger om dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

nei jeg blokker alt av spill og dritt jeg blir invitert med på. men det er enkelte som spiller konstant og da kommer det sikkert automatisk ut på statusen. flere ganger om dagen....

Det forstår jeg ikke helt.

Enkelte på vennelista mi satt så å si konstant på Farmville i månedsvis (i alle fall etter hva en kunne se dersom en gikk inn på den enkeltes profil), men jeg så aldri disse oppdateringene på min "home"-side etter at jeg hadde blokkert for slike oppdateringer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg blokker alt av spill og dritt jeg blir invitert med på. men det er enkelte som spiller konstant og da kommer det sikkert automatisk ut på statusen. flere ganger om dagen....

Da kan du ikke ha blokkert det. Hvis ikke så kommer det ikke ut på veggen uansett hvor mye de spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...