Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?


Villle

Anbefalte innlegg

Gjest Swipper

"Maria er verdens beste jente!" så kommer venninna å skriver "neeeeei det er duu søta" så svarer den første "neiiiiiii duuuu <3" og sånn fortsetter det i 15-20 innlegg haha :P av og til imponerer deg meg at jenter på over 20 fremdeles holder på slik.. :P trodde det var sånn de på 14 gjor.. :P

Kunne ikke sagt det bedre selv! Det er det som irriterer meg mest! Eller de som legger ut drit fine bilder av seg selv også er det en som kommenterer "Du er så fin" "Nei jeg er drit stygg, du som er finest!" osv. De hadde jo ikke lagt ut stgge bilder av seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orker ikke lese gjennom alle svarene, men de oppdateringene som irriterer meg mest er på det sportslige planet, sånn som: HAHA Lonelypool, det hjalp dere tydeligvis ikke å få Dalgliesh tilbake (dagen etter innsettelsen f.eks.). Vi gruser dere når som helst og dere er rævva.

Når dette skrives av mer eller mindre feite sofaslitere som ikke har vært på banen siden de var tenåringer og spilte på løkka, så blir jeg irritert. Kom deg ut av sofaen og gjør en innsats sjæl, søplehue!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriter meg mest er de som "låner" en annens status...

"haha, morsomt. Jeg låner denne"

Hvordan skal de gi tilbake??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på facebook som nevner kjæresten sin i hver eneste status. Med hjerte bak, selvfølgelig, må jo ikke glemme DET! Greit at man er forelsket, men damn..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en en venn som alltid skriver "dikt" om vennskap ol hvor dårlig det er å ikke stille opp osv, tydeligvis rettet mot en(eller fler) bestemt person. Dette skjer flere ganger i uken og folk kommenterer under "så enig!" Skjønner deg godt" osv.

Feks: "Man kommer til et punkt i livet, hvor man innser hvem som betyr noe, hvem som aldri gjorde det, hvem som ikke vil gjøre det mer, og hvem som alltid vil..Så ikke bekymre deg over personene i fortiden.

Det er en grunn til at de ikke blir med deg inn i fremtiden!"

Er så lei av disse "diktene" eller hva du kan kalle det. Hun har holdt på slik leeenge, og var det typisk etter en krangel, mens nå vet jeg ikke lengre sikkert bare for oppmerksomhet..

Hva med å ta ting opp med vedkommende, og ikke klage på FB?!

Trodde fjortis alderen var over når man har kommet opp i 20 årene, men så feil kan en ta..

Det sies jo også at de som skryter masse og virker så lykkelig ovenfor alle andre ofte er de som sliter mest. Så ta det med en klype salt neste gang noen skriver "har verdensbeste kjæreste xxx <3<3<3" osv 5 ganger i uken!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriter meg mest er de som "låner" en annens status...

"haha, morsomt. Jeg låner denne"

Hvordan skal de gi tilbake??

Ingen problem å gi tilbake,er jo bare til å lime den på veggen igjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og folk som krangler under statusen din!! Haha kom plutselig på at jeg hadde en status, og så var det en jeg kjente som svarte, jeg svarte hyggelig tilbake - så var det en til som svarte, og det ble en liten "krangel" under min status! Dødspinlig for meg, som ikke helt visste om jeg skulle kommentere eller noe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på facebook som er utrolig slitsom. Hun er veldig aktiv, og legger ut en statusoppdatering hvertfall annenhver time (om ikke mer).

ALT handler om "lillegulls/prinsens/gullklumpens<3<3<3<3" gjøren og laden, "Jeg EEEEEEEEEELSKER chæresten min!", og interne intriger av typen "tydelig å se hvem man ikke kan stole på :'(" .

For å spice opp legger hun innimellom ut utrolig klamme "hverdagsfilosofier" eller små dikt av typen "jeg har båret barn i magen, jeg har hatt dem på mitt bryst, jeg har tørket bæsj... etc". Og "97% vil ikke legge ut denne på sin status, er DU en av de 3% som tør??".

Dessuten er det flust med skrivefeil.

Jeg måtte til slutt bare sperre oppdateringene, for det ble så pinlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, folkens, nå blir det slutt på mobbing i skolen. Denne florerer nemlig på facebook:

Hvis du ser noen som sliter med å få venner eller blir mobbet fordi de ikke har mange venner eller fordi de er sjenerte eller ikke like pen eller ikke kledd i de mest kule klær, vær så snill å støtt opp. Si hei,eller i det minste smile til dem i gangen eller på skoleplassen. Du vet aldri hva denne personen kan være utenfor skolen. Din godhet kan bare gjøre en stor forskjell i noens liv! Vennligst kopier dette for å stoppe mobbing!

Så da så! Jeg får gå inn på facebook og fortelle at jeg er mot sult og krig også, så får vi en slutt på elendigheta. Mye enklere enn å sende penger a gitt :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så den i stad jeg og AB!

Så nå blir det masse overfladisk smiling i gangen til de "rare".. Jaja.. Det er jo bra at man driver med holdningsendring da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som det endelig har roa seg med lano-unger, så er det på tide med leverpostei-unger!! bah!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leonidene

I morges våknet jeg opp til at en på vennelista mi hadde postet intet mindre enn 17 youtube-videoer på rad i løpet av natten. Spam kaller jeg det! :kjefte:

Samme her, ekstremt irriterende.. Har ein bekjent som legger ut haugevis med youtube videoer - må tydeligvis dele hver eineste sang ho hører på når ho er på nettsida, for det meste er det sanger om kjærlighet. Blir litt lei når ho har posta samme sangen nesten 10 ganger på under ei uke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var jo faktisk litt morsom da:

Facebook blir en betal-side fra 24.12.2011!

For å unngå dette må du ta av deg alle klærne og stille deg naken på kjøkkenbordet, dansa macarena og synge "I will survive".

Da kommer Jan Teigen krypende ut av komfyren din og gir deg ett passord sånn at din facebook-konto forblir gratis.

Kopier denne til statusen din innen 5 sekunder for videreføring av informasjon. Glem nå for guds skyld ikke alle de forbanna hjertene!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Awwwwwww Yeeeaaaaaaaaaaaah!

Men det er sikkert bare fordi jeg har sett en 1 gang...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke fatte folk som har bilde av kjæresten sin som profilbilde, istedenfor av seg selv... Øøøh :eeeh: Har du ingen egen personlighet, liksom?

Jeg fordrar forresten ikke at folk skriver på dialekt... I mine ører høres det ut som en gjeng neandertalere (for alle vennene svarer selvsagt på dialekt), og de har også droppet rettskriving på alle ordene som faktisk står i ordboka

Og så har du de som får betalt av jobben sin for å drive snikreklame på sin egen profil... Fra iPaden sin som jobben selvfølgelig også har betalt for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nye "favoritt irritere seg over" status er disse såkalte facerape statusene.

Altså at man har glemt logge seg av og noen andre kommer å skriver noe pinlig/teit i statusfeltet.

Ja det var kanskje morsom et par ganger i starten, nå blir det bare tåpelig og oppbrukt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg har ei på vennelista som kun legger ut Youtube-videoer i statusfeltet sitt, og det kan være opptil 10 etter hverandre! Litt i overkant, synes jeg.

Ei veldig god venninne skriver HVER eneste mandag: "Ny uke, nye muligheter". Neste gang det skjer, skal jeg virkelig spørre hvilke muligheter hun stadig higer etter, og som hun tydeligvis aldri oppnår :ler:

Også har jeg blokket en som legger ut bilder av seg selv og kjæresten i senga, og de eneste statusoppdateringene fra den kanten er: "elsker deg, jenta mi" <3. Mange ganger om dagen...

En er veldig opptatt av å til en hver tid fortelle at han skal drikke øl, og det er omtrent hver dag.

I helgen var det reneste føljetongen fra ei som hadde en syk undulat. Hvert 5. minutt ble vi oppdatert om helsetilstanden, for så å våkne opp til nyheten om at fuglen hadde avgått ved døden mandag morgen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min nye "favoritt irritere seg over" status er disse såkalte facerape statusene.

Altså at man har glemt logge seg av og noen andre kommer å skriver noe pinlig/teit i statusfeltet.

Ja det var kanskje morsom et par ganger i starten, nå blir det bare tåpelig og oppbrukt.

Spesielt uheldig blir det når en tenåringsgutt sier han har "facerapet" sin mor på Facebook. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen var det reneste føljetongen fra ei som hadde en syk undulat. Hvert 5. minutt ble vi oppdatert om helsetilstanden, for så å våkne opp til nyheten om at fuglen hadde avgått ved døden mandag morgen.

:hoho: For en spennende føljetong! (synd at kjæledyret døde da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statuser som: "Åå, Jens bæsjet sin første bæsj i dag". Okei, litt overdrevent, men regner med dere tar den. Og Jens = babyen deres, ikke kjæresten, ikke faren og ikke katten forhåpentligvis :fnise:

Eller: "Elsker deg overalt på denne jord, min deilige sexye kjæreste <3<3<3<3" og femhundre hjerter bakom.

Eller: "Har det helt jævlig", så spør noen: "neimen, hva har skjedd, søte deg?" og vedkommende får til svar: "har vel FAEN ikke du noe med!!!!" Neimen, hvorfor legger du det ut på statusen din dersom du ikke vil ha oppmerksomhet? :klo:

Og alle de lano, leverpostei eller tusenfryd-duppedittene. Hva er det som foregår inni noen foreldres hode?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel strengt tatt ikke lanounger STATUSER ..derimot irriterende lenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...