Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?


Villle

Anbefalte innlegg

Denne har den samme personen lagt ut minst 10 ganger det siste året. JEG ER LEI AV DEN!

Vi mennesker har mange ønsker; - men en kreftpasient - har kun et ønske, å overvinne sin sykdom.

Jeg vet, at 97% av dere ikke vil sette inn dette på deres vegg, men jeg vet, at 3% at mine venner vil. Og de 3% har virkelig et hjerte av gull!

Sett inn dette på din vegg, til ære for en person, som er død av det, kjemper mot kreft eller har gjort det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner flere med kreft som ikke har sansen for disse statusene heller...

Jeg kjenner mange som har dødd av kreft og jeg setter ikke akkurat pris på den statusen der heller nei. Kan tenke meg de som faktisk har/har hatt kreft liker den enda mindre.

Hadde jeg kunnet skrive anonymt på facebook hadde jeg kommentert "Hvorfor i helvete har man et hjerte av gull hvis man spammer ned newsfeeden til vennene sine med meningsløse statuser. Befolkningen på Afrikas Horns eneste ønske er å få mat - har jeg et hjerte av gull nå kanskje?? Siden jeg nevnte det!! Og hjalp det de? Er de mettere nå? Ble de kreftsyke plutselig friske??" :kjefte:

Puh, godt å få det ut :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner mange som har dødd av kreft og jeg setter ikke akkurat pris på den statusen der heller nei. Kan tenke meg de som faktisk har/har hatt kreft liker den enda mindre.

Hadde jeg kunnet skrive anonymt på facebook hadde jeg kommentert "Hvorfor i helvete har man et hjerte av gull hvis man spammer ned newsfeeden til vennene sine med meningsløse statuser. Befolkningen på Afrikas Horns eneste ønske er å få mat - har jeg et hjerte av gull nå kanskje?? Siden jeg nevnte det!! Og hjalp det de? Er de mettere nå? Ble de kreftsyke plutselig friske??" :kjefte:

Puh, godt å få det ut :)

Jeg synes den statusen reduserer kreftpasienter til kun kreftpasienter. Ikke selvstendige individer med egne tanker og meninger. Usmakelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha kom over denne!

Copy this and paste it in your status if you know someone, or have heard of someone who knows someone,or have heard of someone who may know some one. If you don’t know anyone, or even if you’ve heard of someone who doesn’t know anyone, then do still copy this. It’s important to spread the message. Oh and the hearts! ♥ ♥ ♥ For fuck’s sake don’t forget the hearts! ♥ ♥ ♥

:skratte:

En venninne er lei av alle de der postene :fnise:

Hehe... Ei på vennelista mi har også kopiert den der. Og hun er den som ellers kopierer alt av statuser, det være seg kreft, "usynlige sykdommer," sønne- datter- barnebarn- og helebunten-uker. Mulig hun ikke skjønte ironien. Eller bare ikke har selvinnsikt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller de som skryter uhemmet over hvor utrolig deilig det var å trene i dag, og nå skal jeg kose meg med en sunn salat og være kjempe fornuftig og gå å legge meg tidlig! love my life! får jo alle andre til å føle seg utrolig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne har den samme personen lagt ut minst 10 ganger det siste året. JEG ER LEI AV DEN!

Vi mennesker har mange ønsker; - men en kreftpasient - har kun et ønske, å overvinne sin sykdom.

Jeg vet, at 97% av dere ikke vil sette inn dette på deres vegg, men jeg vet, at 3% at mine venner vil. Og de 3% har virkelig et hjerte av gull!

Sett inn dette på din vegg, til ære for en person, som er død av det, kjemper mot kreft eller har gjort det

Den der drev å florerte veeldig når kjæresten min var på slutten av sin kreft behandling og alt var uvisst.

Jeg syns det var kjempe kjipt å lese den der heele tiden. Var som en konstant påminnelse om situasjonen vi var i. Kreft, kreft kreft..

Ønsker man å støtte vil kanskje et bidrag til kreftforeningen være bedre enn en Facebook status.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Ei på vennelista mi har også kopiert den der. Og hun er den som ellers kopierer alt av statuser, det være seg kreft, "usynlige sykdommer," sønne- datter- barnebarn- og helebunten-uker. Mulig hun ikke skjønte ironien. Eller bare ikke har selvinnsikt. :fnise:

:fnise:

en venninne postet den med følgende setning først: Til alle mine gode venner :fnise: Da ble det plutselig slutt på en del sånne fra andre på vennelisten min! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe jeg irriterer meg over, men synes det er litt rart. En bekjent av meg liker alltid sine egne statuser. Holder det ikke bare å skrive den? :klo:

Det er som å gi seg selv en highfive :klappe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg synes den statusen reduserer kreftpasienter til kun kreftpasienter. Ikke selvstendige individer med egne tanker og meninger. Usmakelig!

Enig. Kreftpasienter tenker jo på andre ting enn sykdommen sin og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er utrolig takknemlig for at hver og én av dere stemmer frem gullgutten vår til leverposteiungen 2011/2012.Vi går for gull, og førsteplass! -skal vi være så heldige å få **** på leverposteiboksen, og få lov å ta med **** til DisneyWorld, har vi dere og takke. Vi vil gjerne invitere ALLE sammen til en storartet FEIRING dersom vi alle trår til slik at vi kommer i mål med dette. Ingen blir glemt, og vit at vi verdsetter hver eneste stemme fra akkurat DEG!

Denne dukket opp i news feeden min i kveld! Fyren har 1059 venner. Jeg har liten tro på at alle vil bli invitert til en storartet feiring.. Det er vel kanskje ikke nødvendig å legge til at samme person har spammet med linker man kan trykke på for å stemme siden konkurransen startet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solmåne

"R.I.P xxx xxx 19xx-20xx (en venninne av facebookbrukeren). - Ignorer denne statusen hvis du ikke bryr deg. - Lik denne statusen hvis du hadde blitt lei deg eller grått. Kommenter et hjerte hvis du hadde kommet i begravelsen. - Sett denne på din status og se hvem som egentlig bryr seg"

Når jeg såg denne meldinga ble jeg faktisk rett og slett fly steike forbanna... Hvordan i huleste kan hun TULLE med noe sånt??? Skrive navnet til en lys levende venninne? og skrive det der!

Det var en ung jente, men jeg trodde virkelig at folk hadde mer vett. Så om det er en status som virkelig har irritert og gnagd så er det denne! :kjefte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"R.I.P xxx xxx 19xx-20xx (en venninne av facebookbrukeren). - Ignorer denne statusen hvis du ikke bryr deg. - Lik denne statusen hvis du hadde blitt lei deg eller grått. Kommenter et hjerte hvis du hadde kommet i begravelsen. - Sett denne på din status og se hvem som egentlig bryr seg"

Når jeg såg denne meldinga ble jeg faktisk rett og slett fly steike forbanna... Hvordan i huleste kan hun TULLE med noe sånt??? Skrive navnet til en lys levende venninne? og skrive det der!

Det var en ung jente, men jeg trodde virkelig at folk hadde mer vett. Så om det er en status som virkelig har irritert og gnagd så er det denne! :kjefte:

Er det mulig? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solmåne

Er det mulig? :hakeslepp:

Det var det jeg tenkte og... måtte lese den om og om igjen.. opp og ned frem og baklengs! Sjokk! Både jeg og flere skrev at hun burde slette den! men neida! Den står forsatt den dag idag.. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen av disse statusene: lille spire sparket meg i hånden..

Åhh jeg har så grande halsbrann.. hint hint, føøør man visste at hun ventet nmr* !!

Jeg er såå sulten.. hint hint..

Nå har jeg slått kul på meg..

Åhh frk bekkenløsning, det er meg det!

Frk bolle skal legge seg..

Koser meg med lille dulle dulle dulle snuppelurene mine.. med 14 hjerter etter!!

skal høre hjertet til lille spire for 1.gang..

Åhh ultralyd nmr 10 i dag, spennende... få se lille spire igjen!

Åh, jeg er hoooven og stor...

Åg gud så slitsoomt det er og gå gravid... syyyt & klag!!!!

HVER BIDIGE DAG!!!

Pluss, at alt går på døla dialekt, og at huset de bor i.. ja ett vanlig HUS.. betegnes som BRUKET!!

IMPONERENDE IRRITERENDE :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Typen av disse statusene: lille spire sparket meg i hånden..

Åhh jeg har så grande halsbrann.. hint hint, føøør man visste at hun ventet nmr* !!

Jeg er såå sulten.. hint hint..

Nå har jeg slått kul på meg..

Åhh frk bekkenløsning, det er meg det!

Frk bolle skal legge seg..

Koser meg med lille dulle dulle dulle snuppelurene mine.. med 14 hjerter etter!!

skal høre hjertet til lille spire for 1.gang..

Åhh ultralyd nmr 10 i dag, spennende... få se lille spire igjen!

Åh, jeg er hoooven og stor...

Åg gud så slitsoomt det er og gå gravid... syyyt & klag!!!!

HVER BIDIGE DAG!!!

Pluss, at alt går på døla dialekt, og at huset de bor i.. ja ett vanlig HUS.. betegnes som BRUKET!!

IMPONERENDE IRRITERENDE :popcorn:

Kunne ikke vært mer enig. Slike kommentarer er jo bare for å skryte og briefe med at man er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"R.I.P xxx xxx 19xx-20xx (en venninne av facebookbrukeren). - Ignorer denne statusen hvis du ikke bryr deg. - Lik denne statusen hvis du hadde blitt lei deg eller grått. Kommenter et hjerte hvis du hadde kommet i begravelsen. - Sett denne på din status og se hvem som egentlig bryr seg"

Når jeg såg denne meldinga ble jeg faktisk rett og slett fly steike forbanna... Hvordan i huleste kan hun TULLE med noe sånt??? Skrive navnet til en lys levende venninne? og skrive det der!

Det var en ung jente, men jeg trodde virkelig at folk hadde mer vett. Så om det er en status som virkelig har irritert og gnagd så er det denne! :kjefte:

:sinnatagg::angry::hakeslepp::sjokkert:

ER DET MUUUULIG??! Jeg håper egentlig at du tuller nå, selv om jeg tviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varpunen

Nå kom den derre kreftstatusen med 3% som har et hjerte av gull opp på mine toppnyheter... sitter å klør i fingra etter å kommentere et eller annet om at man virkelig har et hjerte av gull om kreftpasientene skal bli minnet på sykdommen sin hver gang de går på fb....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solmåne

:sinnatagg::angry::hakeslepp::sjokkert:

ER DET MUUUULIG??! Jeg håper egentlig at du tuller nå, selv om jeg tviler.

Jeg skulle virkelig ønske at jeg tulla...virkelig! :sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"R.I.P xxx xxx 19xx-20xx (en venninne av facebookbrukeren). - Ignorer denne statusen hvis du ikke bryr deg. - Lik denne statusen hvis du hadde blitt lei deg eller grått. Kommenter et hjerte hvis du hadde kommet i begravelsen. - Sett denne på din status og se hvem som egentlig bryr seg"

Når jeg såg denne meldinga ble jeg faktisk rett og slett fly steike forbanna... Hvordan i huleste kan hun TULLE med noe sånt??? Skrive navnet til en lys levende venninne? og skrive det der!

Det var en ung jente, men jeg trodde virkelig at folk hadde mer vett. Så om det er en status som virkelig har irritert og gnagd så er det denne! :kjefte:

Hallo? Da tror jeg at jeg hadde tatt en telefon til foreldrene hennes! Eller hun selv hvis hun var oppegående nok til å ta noe til seg! Stakkars venninnen som ble utsatt for dette! Håper ikke dette sprer seg! Skulle tro at de fleste er oppegående nok til å se hvor stygt dette er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...