Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?


Villle

Anbefalte innlegg

Samme person:

"Til alle barn og ungdom som skal tilbake til skolen. Hvis du ser noen som sliter med å få venner eller blir mobbet fordi de ikke har mange venner eller fordi de er sjenerte eller ikke like pen eller ikke kledd i de mest kule klær, vær så snill å støtt opp.Si hei,eller i det minste smile til dem i gangen eller på skoleplassen.Du vet aldri hva denne personen kan være utenfor skolen.Din godhet kan bare gjøre en stor forskjell i noens liv! Vennligst kopier dette for å stoppe mobbing!!"

"facebook er så kjedeleg..."

"Any change, any loss, does not make us victims. Others can shake you, surprise you, disappoint you, but they can't prevent you from acting, from taking the situation you're presented with and moving on. No matter where you are in life, no matter what your situation, you can always do something. You always have a choice and the choice can be power!"

"Friendship is not just a word,Friendship is not at all about spending time,Friendship is not an expectation,Unfortunately it cannot be defined,& that is known as FRIENDSHIP.Happy Friendship Day, my dear friends!!!"

"Going to miss u grandma =( Love u a looooooooooooooot ♥" (tviler SVÆRT på at denne bestemora har facebook.)

"I'll always need my Mom no matter what age I am...... My Mom has made me laugh... wiped my tears... hugged me tight... watched me succeed... saw me fall... cheered me on... kept me going strong... But my Mom is a promise from God that I will have a friend… forever! Put this on your status if you had or have a wonderful mom"

"" True love does not come by finding a perfect person, but by learning to see a imperfect person perfectly ""

"Miss u already, sweety =("

""Kjærlighet er evnen til å tillate dem du har omsorg for til å bli det de kan velge selv, uten noen insistering på at de tilfredsstiller deg.""

"Du er din egen lykkessmed!"

"Your sister is your first friend in life. No one will ever understand your crazy family like your sister. Even if you don't get together or talk as much as you would, she'll always remain your best friend. Your sister will hold your hand for a little while, but will hold your heart for a lifetime. Its "National Best Sister Week", if you have a sister that you love with all your heart, copy this to your profile."

Og det bare fortsetter i det uendelige! I tillegg er det videoer som er "rørende", "vakker", etc. etc. Hun er skjult, for å si det slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sjokoladebolle

Jeg bruker ikke Facebook så mye, men likevel; hvis jeg ser én leverposteiboks til på veggen min kan det hende jeg legger ut et virtuelt brøl.

For ikke å snakke om gnålet om lanoungen :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme person:

Jeg som skrev dette. Mener at det er en enkelt person som har disse statusene, ikke at det er en person som har blitt nevnt tidligere i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madeleinee

Fjortisjenter som skriver ting som:

"jeg er ikke flørtepus!! ..." bare for å få et spamma kommentarfelt hvor alle sier "jo, det er du ;)" osv. Det er jo dette vedkommende vil høre. Dette er et ekte eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

✔ Aldri brutt loven.

✔ Aldri drukket alkohol.

✔ Aldri hatt sex.

✔ Aldri snust.

✔ Aldri klint.

Om du tror at jeg lyver så lik denne statusen, sett den på din status og se hvor mange som TROR du lyver

Skrevet av en oppmerksomhetssyk 16-åring som blir sååå overassket, fornærmet og liksom skal motbevise det når folk trykker liker :skratte:

Samme som skriver dette:

Kopier denne hvis du er 100% englebarn. Står den der i 1 sec uten kommentar, er den gyldig ♥

Trykk liker om du har sett meg i virkeligheten .

Får du over 50 er du kjent!

Trykk "liker" om du har hørt meg le,får du over 25stk.har du seriøse latterproblemer..

Koffer fikk alle ''Gratulerer du er ikke dom''? menst eg fekk '' kinderegg'' o.o

Har heldigvis bare 1 av rasen "ekstremt oppmerksomhetssyk og mindre intelligent tenåring" på Facen min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så blir jeg litt oppgitt på andres vegne når de melder seg inn i disse R.I.P-gruppene til personer de ikke ANER hvem er...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som alltid legger ut statuser av denne typen:

This town is full of ghosts - gotta move to a bigger place. I'd prefer a bigger place, with more sunshine and a nice beach :)

Hun får (naturlig nok) stadig svar av typen:

Hva skjer?

???!?!?

What's up?

Og hun svarer aldri, er bare ute etter oppmerksomhet.

Endret av Christiane_W
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som alltid legger ut statuser av denne typen:

This town is full of ghosts - gotta move to a bigger place. I'd prefer a bigger place, with more sunshine and a nice beach :)

Hun får (naturlig nok) stadig svar av typen:

Hva skjer?

???!?!?

What's up?

Og hun svarer aldri, er bare ute etter oppmerksomhet.

Jeg legger også ut sånne ting, men i mine tilfeller er det sangtekster (en linje fra favorittsangen min). Det betyr ikke noe. Kanskje det er sånn i hennes tilfelle også...

Noen ganger skriveer folk "Hva skjer?". Da svarer de fleste "Ingenting er bare teksten fra xxxxxxxxxxx". Men kanskje hun her syns det var så opplagt at hun ikke gadd svare nysgjerrigperene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"skal kose meg med gutta mine i dag"

Ok status det, hadde det ikke vært for at den er HVER eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"skal kose meg med gutta mine i dag"

Ok status det, hadde det ikke vært for at den er HVER eneste dag.

Samme med hun ene vennen min: "Ælske guttan sine<3<3<3" hver bidige dag. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forgive me for I have sinned.

Jeg skrev en trenings-status i stad.... Sorryyyyy... Men jeg tok en litt morsom vri på den i stedenfor den "nå har jeg jogget.." så da håper jeg at jeg er tilgitt :lete:

_____

Ellers kan jeg tilføye denne irriterende statusen: Har en fantastisk samboer, nydelige barn og et perfekt liv ♥

Denne kom fra samme person i går ‎"Tacodag" i dag med min herlige lille familie ♥

Og denne dagen før der igjen: Min fantastiske samboer er ute og kjøper skolebøker til meg ♥ Hva skulle man gjort uten et så fantastisk mannebein?!! Love you ♥

Guriland så fantastik perfekt man har det ♥♥♥♥♥♥ Tipper de krangler hver dag...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forgive me for I have sinned.

Jeg skrev en trenings-status i stad.... Sorryyyyy... Men jeg tok en litt morsom vri på den i stedenfor den "nå har jeg jogget.." så da håper jeg at jeg er tilgitt :lete:

_____

Ellers kan jeg tilføye denne irriterende statusen: Har en fantastisk samboer, nydelige barn og et perfekt liv ♥

Denne kom fra samme person i går ‎"Tacodag" i dag med min herlige lille familie ♥

Og denne dagen før der igjen: Min fantastiske samboer er ute og kjøper skolebøker til meg ♥ Hva skulle man gjort uten et så fantastisk mannebein?!! Love you

Guriland så fantastik perfekt man har det ♥♥♥♥♥♥ Tipper de krangler hver dag...

Skulle skrevet tilbake: Kjøpt bøkene selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en rykte som går rundt og som sier at gutter er sterkere enn jenter .. Oh! vær så snill, kan du bære en 3 kg baby i magen i 9 måneder? Kan du rengjøre, lage mat og snakke i telefonen samtidig? Kan du brenne pannen med curling tang og ikke klage? Kan du gå hele dagen i hælene? Kan du gråte hele natta, og deretter våkne neste morgen som om alt er ok? Husk gutter, jentene er like hjelpeløse inntil neglelakket tørker. Sett denne på statusen din hvis du er stolt av å være jente ♥♥

Omg! Halve jordas befolkning er jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brenne pannen med curling tang??

HÆ??

haha, sant vel :P

Tror hun mener krølltang. Jeg stritter håret hver dag og har aldri brent pannen. Og hvis det hadde skjedd hadde jeg skreket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅJA!! hehehe jeg trodde det hadde noe med curling-sporten å gjøre.. Skjønte ikke et kvekk.. En dårlig oversatt status fra engels med andre ord. Jeg reagerte litt på setningsoppbygningen der nemlig..

Curling-iron ja.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en rykte som går rundt og som sier at gutter er sterkere enn jenter .. Oh! vær så snill, kan du bære en 3 kg baby i magen i 9 måneder? Kan du rengjøre, lage mat og snakke i telefonen samtidig? Kan du brenne pannen med curling tang og ikke klage? Kan du gå hele dagen i hælene? Kan du gråte hele natta, og deretter våkne neste morgen som om alt er ok? Husk gutter, jentene er like hjelpeløse inntil neglelakket tørker. Sett denne på statusen din hvis du er stolt av å være jente ♥♥

Omg! Halve jordas befolkning er jenter...

Skulle likt å se at ungen var 3 kilo i 9mnd :skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...