Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?


Villle

Anbefalte innlegg

Mulig denne er nevnt før..

Edit; kom på en ting til, nå pleier ikke dette å stå på statuser da men.. når noen har lagt ut et bilde av seg selv så kommenterer noen med ; Åååååhhh dæven du er søren meg så sabla nydelig! Fotomodell!

Så svarer vedkommende så si alltid tilbake; Naaaaah, du som er det <3

yeah right..

Såå enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest caramiacaramella

Vet foreldrene hans om dette?? Det kan være et rop om hjelp tenker jeg. Kanskje han trenger noen som bryr seg og lytter. Men jeg er kanskje veldig paranoid etter 4 selvmord på hjemstedet hittil i 2011.

Ja, mamma er også venn med ham på fb og sender melding til han sånn hver gang hun ser en av disse statusene hans. Hun har visst også nevnt det for moren hans. Ellers er han visst en ganske glad og fornøyd gutt, så jeg tror bare han har veeeldig lyst på oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alt for nysgjerrig, og jeg regner med det er derfor denne irriterte meg:

"X, Y, Z, A and B... I am having troubles with the internet and I cant do anything right now. Whatever you guys decide, I am in. If you need to say anything, mail me, I will read and reply as soon as humanly possible. No need to mention anything here :), I just wanted to let you guys know what is going on..."

Send en personlig melding istedenfor, selv om du skriver fra mobilen! Vær så snill! Det går an, nemlig, og da slipper jeg å spekulere! :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe imot å bli bestemor, men jeg motsetter meg tanken på å gå til sengs med en bestefar ;))

Så lenge jeg er i stand til å leve, tenke og elske, vil jeg fortsette å gløde. ♥

Hun smiler seg gjennom dagen,og får ofte folk til å le.

Du syns kanskje hun er litt sær,men ser ikke noe galt i det.

Hun lytter til det du sier og vil helst være alles vennen.

Hvis du ser det blinker i en tåre, er den borte når hun snur seg igjen.

Trenger du hjelp til noe en gang, spør henne hun gjør seg flid,som en reddende engel flyr hun inn når ingen andre har tid.

Men rundt seg bygger hun en mur,der ingen slipper inn.

For ingen vet at om natten er det tårer på en engels kinn.. ♥

Sikt på månen, for hvis du bommer havner du alltids blant stjernene;-)

"Lær av frimerket, det klistrer seg til saken, og når målet. :)

♥ Ole Brum tittet ut av vinduet og smilte. Han hadde ingen spesiell grunn til å smile. Det var bare det at munnen føltes mye bedre når den snudde oppover enn når den vendte nedover. ♥

Det du elsker, skal du sette fri.

Hvis det kommer tilbake, er det ditt.

Kommer det ikke, var det det aldri.

Karius og Baktus satt sultne i hulltanna. Se der, Baktusbror, der kommer det loff med sirup på! Å nei, du Kariusbror, det kommer ikke sirup fra den loffen der...:))

En ridder i skinnende rustningen kan fort vise seg å være en idiot i aluminiumsfolie!! ;)

Det var ikke særlig klokt sagt, Brumm"sa Nasse Nøff.

Ole Brumm: "Det var klokt når det var inni hodet mitt, men så skjedde det noe på veien ut....

‎"Frihet er ikke verdt å ha hvis det ikke omfatter frihet til å gjøre feil. "

(gandhi) ♥♥

Først ved tapet, forstår man verdien.. ♥

Problemet med verden er ikke at folk ved for lite, men derimot

at de vet så mye om det som ikke er sant. -Mark Twain-

Det handler ikke om å ha store eller små pupper - en håndfull er nok, det det derimot handler om - er å finne en mann med akkurat passe store hender ;) ;)

♥ " ~ Nasse Nøff og Ole Brumm sitter ute i solen og koser seg da Nasse plutselig sier:

- "Brumm, hva er egentlig livets største rikdom"? Brumm tenker seg om en liten stund og sier:

- "Nasse, det må være kjærligheten, for det er den eneste rikdom man vil bli rikere av jo mer man sløser med den".... ~ " ♥ :o)

Det er minst to måter å se verden på..

Den ene er å finne alle feil som andre gjør og gremmes over dem..

Den andre er å finne alt det fine og gode andre gjør og løfte det frem.. ♥

Ta aldri noen for gitt. Hold

hvert menneske du er glad i nær

hjertet ditt.....For plutselig en dag

våkner du opp og innser at du

har mistet en diamant, mens du

var opptatt med å samle gråstein..♥

Ikke velg han som stadig sier fine ting til deg, velg han som er dønn ærlig. Ikke velg en du har det gøy sammen med, velg han du har det vondt uten. Ikke velg han som respekterer at du ikke vil snakke med han mer, velg han som kjemper til han får deg. Ikke velg han du vil gå til sengs med, velg han du vil våkne opp med. Ikke velg en fordi du kunne levd bra med han, velg han du ikke kan leve foruten ♥

Før du dømmer meg....... Ta på deg mine sko. Gå samme vei som jeg har gjort . Bearbeid tapet av mennesker jeg har mistet. Ork å gå gjennom alle følelser og hendelser jeg har gjort . Snubl på alle steiner jeg har snubla på . Reis deg alltid opp igjen å gå samma vei som jeg gjorde . Etter alt dette kan du dømme meg eller mitt liv .... Noe å tenke på før vi dømmer andre syns jeg . Mye som kan skjule seg " bak " ett ansikt ... ♥

Denne dama legger ut flerfoldige slike ordtak hver eneste dag, i tillegg til ganske så perverse og seksuelle. Og dama har de 3 barna sine i vennelista :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, det er ergelig å bli frastjålet sykkelen, men må du fortelle om det hveeer dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dritlei av alle som er på ferier. Trenger ikke å legge ut 700 nesten like bilder og 20 oppdateringer hverdag, om hvor varmt og fantastisk dere har det, og at det vist er kaldt i Norge..

Jeg liker faktisk ikke varmen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karius og Baktus satt sultne i hulltanna. Se der, Baktusbror, der kommer det loff med sirup på! Å nei, du Kariusbror, det kommer ikke sirup fra den loffen der...:))

:skratte:

Hadde det ikke vært for at hun var godt voksen, hadde barn og gjorde slikt mange ganger til dagen, hadde denne vært genial.

Men blir flau på vegne av sånne som ikke skjønner de er 18 lengre :sjenert: Er ikke alltid like kult med den slags statuser!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dritlei av alle som er på ferier. Trenger ikke å legge ut 700 nesten like bilder og 20 oppdateringer hverdag, om hvor varmt og fantastisk dere har det, og at det vist er kaldt i Norge..

Helt enig! Kan de ikke velge ut de 10-15 fineste, f.eks.? Og så tar de gjerne flere bilder av samme motivet, pga at ansiktet ble sort pga motlys og manglende blitz. Neste bildet ble bra, men de legger ut begge bildene... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Hadde det ikke vært for at hun var godt voksen, hadde barn og gjorde slikt mange ganger til dagen, hadde denne vært genial.

Men blir flau på vegne av sånne som ikke skjønner de er 18 lengre :sjenert: Er ikke alltid like kult med den slags statuser!

Haha denne dama er 45 år og bestemor faktisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Er et fjols jeg har på face som har starter hver dag med "Mitt skip er lastet med A" etc. Hun er nå på k. En real ørefik er det hun fortjener

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Helt enig! Kan de ikke velge ut de 10-15 fineste, f.eks.? Og så tar de gjerne flere bilder av samme motivet, pga at ansiktet ble sort pga motlys og manglende blitz. Neste bildet ble bra, men de legger ut begge bildene... :/

Enig her også.

Og jeg trenger ikke å se 40 bilder av tilfeldige turister på stranden, eller 20 bilder av utsikten fra verandaen på hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

folk som snakker om hesten sin og skriver masse hjerter bak. så jeg skrev dette :skratte:

♥ Sett ♥ dette ♥ i ♥ statusen ♥ din ♥ hvis ♥ du ♥ har ♥ den ♥ fineste ♥ hesten ♥ i ♥ verden ♥ men ♥ du ♥ mangler ♥ en ♥ grill ♥ som ♥ er ♥ stor ♥ nok ♥ til ♥ å ♥ kunne ♥ steke ♥ den ♥

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som snakker om hesten sin og skriver masse hjerter bak. så jeg skrev dette :skratte:

♥ Sett ♥ dette ♥ i ♥ statusen ♥ din ♥ hvis ♥ du ♥ har ♥ den ♥ fineste ♥ hesten ♥ i ♥ verden ♥ men ♥ du ♥ mangler ♥ en ♥ grill ♥ som ♥ er ♥ stor ♥ nok ♥ til ♥ å ♥ kunne ♥ steke ♥ den ♥

Så slem du er! Kan jeg skrive det samme til de som bare skriver om barna sine? :lur:

Irriterer meg forresten grønn over de som alltid trykker liker på sin egen status!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som snakker om hesten sin og skriver masse hjerter bak. så jeg skrev dette :skratte:

♥ Sett ♥ dette ♥ i ♥ statusen ♥ din ♥ hvis ♥ du ♥ har ♥ den ♥ fineste ♥ hesten ♥ i ♥ verden ♥ men ♥ du ♥ mangler ♥ en ♥ grill ♥ som ♥ er ♥ stor ♥ nok ♥ til ♥ å ♥ kunne ♥ steke ♥ den ♥

Nice! :skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herre jemini...

"Jeg trenger en klem!! Å gi meg en klem vennligst klikk "Liker" under dette innlegget, deretter kopiere og dele på statusen din. Jeg tror at jeg vet hvem som vil ønske å klemme meg, og de som ikke vil! Husk at når du klikker på "Liker", må du forflytte denne statusen på veggen. Selvfølgelig vil det være interessant å se hvor mange av mine venner som vil gi meg en klem ved like dette innlegget. (Ikke vær sjenert :)"

Nei, jeg trykker ikke liker. Ei heller kopierer jeg. Så får det heller være at jeg er blant dem hun "vet ikke vil ønske å klemme."

At det går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Det svetteste er at slike statuser ofte kommer fra folk i førtiåra. Get a life

e: Om noen kjenner seg igjen. Alle hater dere

Endret av NerdMedSverd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei som var på sykehuset for en stund siden. Grunnen til at hun var det var fordi hun skulle ha en kontroll (sukkersyken). Da skrev hun statuser om at hun savnet alle vennene sine og at hun hadde det kjipt og kjedelig. Verste var at hun skrev "dikt" om et eller annet sykt barn hun så, og vi alle vet jo at det var fordi HUN skulle få oppmerksomhet. Nei, fy faen. Aldri vært så kvalm av et menneske før. Hadde selv en bror som var alvorlig syk, og hun skriver som om hun lå for døden? DET ER BARE EN KONTROLL FOR FAEN, DU ER IKKE SYK.

Samme jente skrev også "dikt" om utøya. Idioti

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...