Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?


Villle

Anbefalte innlegg

"På tide å starte å rydde i vennelista mi, si i fra hvis du vil fortsette å ha meg på face."

 

Dette har han postet sikkert en gang annenhver måned i tiden jeg har vært venn med ham, jeg har aldri kommentert på noen av de statusene men han har ikke slettet meg ennå. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er én ting som irriterer meg litt på Facebook. Når det kommer en interessant status fra en side jeg har likt (ikke en sånn "tagg venner og vinn"-greie, men hva som helst annet) og jeg ser at det er et høyt antall kommentarer under. Kanskje det er en spennende diskusjon om emnet? Neida. Det er bare en masse brukere som tagger en haug med folk. Blæh.

 

Enig! Istedenfor å dele statusen på sin egen vegg så er det 5 meter med tagging av navn, og de få som faktisk diskuterer forsvinner i mengden. Jeg pleier å blokkere de som tagger, tror de mangler litt "facebookvett"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dette er mest morsomt å se på, men..

 

Folk som deler absolutt alle konkurranser de kommer over. "Skriv JA i kommentarfeltet, lik og del hvis du vil vinne".

 

Også kommer det en gluping og kommenterer "JA" i innlegget til vedkommende som har delt konkurransen.  :fnise:



Anonymous poster hash: 8e34a...e8b
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Jeg har ikke ord! :daane:

Sitat

 

Hei du. Altså, jeg må være ærlig med deg… jeg skal gå rett på sak og jeg orkar ikke å bortforklare meg og sånn. Er ikke meningen at jeg skal skrive dette på veggen din, men hvorfor ikke? Vi har noen herlige minner sammen og jeg angrer ikke et sekund på tida med deg, men du har forandra deg, og jeg sier dette som din venn.... Du har blitt skikkelig bitch og sånn, og du kun baksnakke hver og ei levende sjel, og du skal styre alt og alle. Jeg er dritlei det egentlig, så ta nå å sett denne på din beste venns vegg for å skremme vettet av den helvettes fantastiske, herlige og perfekte venn du aldri vil miste! 

 

Anonymkode: 36376...62c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.8.2016 at 22.03, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke ord! :daane:

 

Anonymkode: 36376...62c

Jeg hadde blitt rasende hvis noen hadde skrevet dette til meg på veggen. Tenk om det er noen som leser litt over halvparten av statusen, og tror at vedkommende faktisk har blitt en "bitch"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 15. oktober 2015 at 22.03, AnonymBruker skrev:

Dette er mest morsomt å se på, men..

 

Folk som deler absolutt alle konkurranser de kommer over. "Skriv JA i kommentarfeltet, lik og del hvis du vil vinne".

 

Også kommer det en gluping og kommenterer "JA" i innlegget til vedkommende som har delt konkurransen.  :fnise:

 


Anonymous poster hash: 8e34a...e8b

 

I dag poppet det opp en annonse fra en eller annen sportskjede for noen nye sko, og massevis av folk kommenterer "ja takk, rosa i størrelse 38" osv. Det var jo reklame og ikke noe konkurranse, litt flaut egentlig. Haha. Også var det ei dame som hadde tatt seg bryet med å gå gjennom så og si alle disse kommentarene for å fortelle hver og en at det ikke noe konkurranse.

Anonymkode: 49a53...d9e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...