Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?


Villle

Anbefalte innlegg

Jeg er drittlei babyposter på Facebook!!!

En mor har postet utallige bilder av babyen det siste døgnet med, babyen skal på babysvømming, babyen svømmer, babyen er kald etter babysvømming, babyen er blid og fornøyd etter babysvømming, babyen får pupp... Vi har skjønt at du har en baby nå!!!!

Anonymous poster hash: 84edd...509

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når folk skriver noe slikt som "livet er dritt, ingen vil legge merke til at jeg er borte" og folk kommenterer selvsagt hjerter og "hva har skjedd, ring meg, vil du snakke? blabla"

De får som kommentar tilbake "..." eller "det har dere faen meg ikke noe med" .... Uff :roll:



Anonymous poster hash: 8a666...639
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg vet det er sånn Facebook er ment å brukes i markedsføringssammenheng. Men disse "del denne og vær med i trekningen av..."- greiene, argh!

Noen på vennelista mi deler absolutt alt av slikt, gjerne med kommentaren "ja takk" under.

Men jeg utstår ikke reklame, og hater det der. Heldigvis går det nå an å blokkere disse masefirmaene etter hvert, og det gjør jeg jaggu også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er sånn Facebook er ment å brukes i markedsføringssammenheng. Men disse "del denne og vær med i trekningen av..."- greiene, argh!

Noen på vennelista mi deler absolutt alt av slikt, gjerne med kommentaren "ja takk" under.

Men jeg utstår ikke reklame, og hater det der. Heldigvis går det nå an å blokkere disse masefirmaene etter hvert, og det gjør jeg jaggu også.

Hvordan blokkerer du dem? Det der irriterer meg voldsomt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå er jeg lei av alle dessa bade vidioene! Faen vem har ikke bada i mai måned før lissom ?"



Anonymous poster hash: f2cda...7ba
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Hvordan blokkerer du dem? Det der irriterer meg voldsomt også!

Når du trykker på pilen øverst til høyre i statusen får du opp noen valg. Så velger du "skjul alt fra XXXX firma." :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm... jeg hater mine søsken, driter i barnemishandling, støtter dyremishandling, forakter kreftpasienter, håper de aldri finner en kur for noen sykdommer etc

Alt dette fordi jeg rett og slett ikke gidder å trykke på x antall slike kjedebrev/bilder på facebook.

Så fordi vi ikke gjør det kommer verden til å gå under snart regner jeg med

Tipper du tilber Satan også, ditt onde, onde menneske!!

:ironi:

Min Facebook var ihvertfall full av disse "ignore for satan, share for jesus" bildene...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingaborga

Har vært innom fb én gang etter denne trenden startet med badevideoene, drittlei allerede. Kan jo sikkert ha noe å gjøre med at jeg har hørt masse om de på Twitter allerede. Synd at jeg må innom der for å legge ut min egen video :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timber

Evinnelig oppdatering om sykdom.... Jeg har så skrekkelig lyst til å trykke "liker" når folk sutrer om vondter her og der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evinnelig oppdatering om sykdom.... Jeg har så skrekkelig lyst til å trykke "liker" når folk sutrer om vondter her og der....

Var ei som hadde lagt ut sånn i underkant av 10 statuser på under en uke om hvor vondt hun hadde det fordi kjæresten hadde gått i fra henne. Jeg gikk inn på profilen hennes og trykket "liker" på alle statusene samtidig. Kanskje litt slemt men... :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du trykker på pilen øverst til høyre i statusen får du opp noen valg. Så velger du "skjul alt fra XXXX firma." :)

Anonymous poster hash: 0397f...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du trykker på pilen øverst til høyre i statusen får du opp noen valg. Så velger du "skjul alt fra XXXX firma." :)

Takker! :blomst:

Ps. AB over meg, klarte visst på en eller annen merkelig måte både og poste og trykke AB uten egentlig å gjøre noe annet enn å skrive på tastaturet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timber

Var ei som hadde lagt ut sånn i underkant av 10 statuser på under en uke om hvor vondt hun hadde det fordi kjæresten hadde gått i fra henne. Jeg gikk inn på profilen hennes og trykket "liker" på alle statusene samtidig. Kanskje litt slemt men... :vetikke:

Ha ha. Men så fristende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du trykker på pilen øverst til høyre i statusen får du opp noen valg. Så velger du "skjul alt fra XXXX firma." :)

Takk for tipset! Nå har jeg endelig blokkert alle disse tacky-reklamene fra Illusion.no...

Selv om kommentarene de har der er ganske morsomme :fnise:

Anonymous poster hash: 84edd...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er sånn Facebook er ment å brukes i markedsføringssammenheng. Men disse "del denne og vær med i trekningen av..."- greiene, argh!

Noen på vennelista mi deler absolutt alt av slikt, gjerne med kommentaren "ja takk" under.

Men jeg utstår ikke reklame, og hater det der. Heldigvis går det nå an å blokkere disse masefirmaene etter hvert, og det gjør jeg jaggu også.

Det er faktisk ikke lov til å kreve at et bilde skal bli delt for å delta i en konkurranse på facebook. Å like eller kommentere bildet kan derimot inngå i konkurransereglene.

Mange bedrifter skriver derfor noe sånt som "del gjerne bildet om du håper på å vinne", og idiotene der ute gjør jo det. Og spammer ned andres vegger i samme slengen... DET er irriterende.

http://www.dinbedriftpanett.no/markedsforing/nye-regler-for-facebook-konkurranser/

Anonymous poster hash: 6d097...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over suttring om sykdom og smerter for å få medlidenhet.

Jeg kan også styre min begeistring for visdomsord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Riskjeks

Takk for tipset! Nå har jeg endelig blokkert alle disse tacky-reklamene fra Illusion.no...

Selv om kommentarene de har der er ganske morsomme :fnise:

Anonymous poster hash: 84edd...509

Jeg må innrømme at jeg har valgt ikke å blokkere de der fordi jeg liker å lese kommentarene :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Det er faktisk ikke lov til å kreve at et bilde skal bli delt for å delta i en konkurranse på facebook. Å like eller kommentere bildet kan derimot inngå i konkurransereglene.

Mange bedrifter skriver derfor noe sånt som "del gjerne bildet om du håper på å vinne", og idiotene der ute gjør jo det. Og spammer ned andres vegger i samme slengen... DET er irriterende.

http://www.dinbedriftpanett.no/markedsforing/nye-regler-for-facebook-konkurranser/

Anonymous poster hash: 6d097...7de

Det har du rett i. Jeg ser det står "lik" og "del" litt om hverandre. Men uansett kommer det jo midt i trynet på meg, og det liker jeg IKKE. ;)

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Takker! :blomst:

Ps. AB over meg, klarte visst på en eller annen merkelig måte både og poste og trykke AB uten egentlig å gjøre noe annet enn å skrive på tastaturet...

Takk for tipset! Nå har jeg endelig blokkert alle disse tacky-reklamene fra Illusion.no...

Selv om kommentarene de har der er ganske morsomme :fnise:

Anonymous poster hash: 84edd...509

Bare hyggelig, dere. :)

Jeg må innrømme at jeg har valgt ikke å blokkere de der fordi jeg liker å lese kommentarene :fnise:

Nå ble jeg nysgjerrig, kanskje jeg skal la akkurat de der få stå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som skriver alt mulig. Den minste ting hun gjør, osv.
"Lager middag :*" for eks.. hvem faen bryr seg om du lager middag? Alle lager middag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...