Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?


Villle

Anbefalte innlegg

Gjest KrissyHart

folk som skal fortelle hele dagen sin i statusfeltet, og de som alltid skal lage lange avhandlinger om ungene sine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare hyggelig, dere. :)

Nå ble jeg nysgjerrig, kanskje jeg skal la akkurat de der få stå. ;)

Det er gjerne XXL-damer som er interessert i de kjole som ellers sitter som pølseskinn på tynne damer;) da legger de gjerne til når de skal bruke den og hvordan. Ellers er det disse bøndeguttene som blir tent av bildene som legges ut av Illusion:)

Anonymous poster hash: 84edd...509

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Matteeksamen om en uke og to dager.... tror ikke det blir fest neste helg akkurat. Har ikke åpna boka i hele år. Jeg får vel satse på 5 i stedet for 6 :("

Som om 5 er en dårlig karakter...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

"Matteeksamen om en uke og to dager.... tror ikke det blir fest neste helg akkurat. Har ikke åpna boka i hele år. Jeg får vel satse på 5 i stedet for 6 :("

Som om 5 er en dårlig karakter...

Da kommer det sikkert svar som:

Ååh, dette klarer du helt sikkert. Stå på jenta mi. Du skal være fornøyd med en femmer, men du klarer helt sikkert en sekser kjenner jeg deg rett.

Du må begynne å lese tidligere så slipper du å få femmere veit du.

Gjerne etter fulgt av ørten× <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninner som EEEEEEEELSKER HVERANDRE SÅÅÅÅ UTROLIG HØYT!<3<3<3<3<3<3<3

Hadde de vært 14 hadde det vært en ting liksom, men når de er i midten av 20-åra og fortsatt daglig må fortelle hvor mye de elsker hverandre syns jeg det blir litt for mye...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som oppdaterer klisjefylte statuser hele tiden. Hun elsker sitt "bad girl" image og alt hun skriver handler om alkohol, fest el.l.

"Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk".

Dersom hun ikke får noen likes sletter hun den og skriver den på nytt igjen senere...



Anonymous poster hash: 2e1d1...be0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dobbelt moralske jævler og alle propagande påvirkede idioter, vet å vise respekt !!! Petter Northug har forsvart norges ære gang på gang, nå er det vår tur å dekke ryggen hans !!!

Hvis du noen gang har gjort noe i fylla som du angrer på, da er du innhabil og kan ikke dømme Petter !

Anonymous poster hash: ba6ca...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på vennelista mi deler stadig vekk linker om at man må få ned forbruket, ikke kjøpe så mye, ikke være materialistisk, at folk bruker penger på alt for mye unødvendige ting etc etc. Men hvem er det som har det høyeste forbruket av de jeg har der inne? Jo, akkurat henne. Nå vet jeg at hun har økonomi til dette forbruket, siden hun tjener veldig godt. Men skal man oppfordre til shoppe-stop og ha ned forbruket til alle andre, så burde man vel starte med seg selv?



Anonymous poster hash: 8064c...f8f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Tekola

Har nå flere ganger opplevd at FB-venner eller venner av FB-venner som vet hvem jeg er deler bildene mine. Hva faen er greia? Det ene var et fremsidebilde som jeg sleit med å få satt til ikke-offentlig, så der kan jeg vel bare takke meg selv, men allikevel. Kan deres venner som ikke er venn med meg se bilder de deler som jeg har satt som "bare venner"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer? Akkurat nå mine egne og Endomondo som gjerne oppdaterer alt automatisk - som jeg bare senere fant ut. Gah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme person:

"Det var godt med en lang dusj"

"Nå skinner sola gitt"

"Lager middag"

"Hm.... Tenker litt"

"Hm..."

"Da var det helg gitt"

"Da var det mandag igjen gitt"

:bond:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbelt moralske jævler og alle propagande påvirkede idioter, vet å vise respekt !!! Petter Northug har forsvart norges ære gang på gang, nå er det vår tur å dekke ryggen hans !!!

Hvis du noen gang har gjort noe i fylla som du angrer på, da er du innhabil og kan ikke dømme Petter !

Anonymous poster hash: ba6ca...5a7

Er dette et sitat? Eller er noe av det en status og noe din mening?

Anonymous poster hash: 19a75...90d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter her med verdens nydeligste venner. Vi er så utrolig heldige som har hverandre. Vennskap er gull verdt.

(Jo, takk. Jeg var der... Du satt med nesen i mobilen hele kvelden. Og vi hørte ikke et kvekk om hvor mye du satte pris på oss)

Anonymous poster hash: 95e6b...d52

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med verdens nydeligste venner. Vi er så utrolig heldige som har hverandre. Vennskap er gull verdt.

(Jo, takk. Jeg var der... Du satt med nesen i mobilen hele kvelden. Og vi hørte ikke et kvekk om hvor mye du satte pris på oss)

Anonymous poster hash: 95e6b...d52

:ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Da har man blitt dratt til av svigermora si også! ! :@"

Skriver mye om hvor mye hun hater faren sin etc og hvor dritt kjæresten hennes behandler henne. Minst 1 slik status hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg som overreagerer, men en bekjent av meg la nettopp ut et bilde fra 17.mai hvor hun og 2 venninner hopper lekent i bunad - på en kirkegård hvor man kan se flere gravstøtter bak og rundt dem.

Er jeg den eneste som synes det er drøyt og respektløst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg som overreagerer, men en bekjent av meg la nettopp ut et bilde fra 17.mai hvor hun og 2 venninner hopper lekent i bunad - på en kirkegård hvor man kan se flere gravstøtter bak og rundt dem.

Er jeg den eneste som synes det er drøyt og respektløst?

:sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg som overreagerer, men en bekjent av meg la nettopp ut et bilde fra 17.mai hvor hun og 2 venninner hopper lekent i bunad - på en kirkegård hvor man kan se flere gravstøtter bak og rundt dem.

Er jeg den eneste som synes det er drøyt og respektløst?

Nei! Det må jo være lov å tenke seg om litt og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...