Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?


Villle

Anbefalte innlegg

Har en venn på facebook som ser veldig tøff ut, hanekam og mye nagler.. Jeg synes det er helt hysterisk morsomt når hans mor, som er rimelig aktiv på facebook, spammer veggen hans med linker med gamle barnetv-programmer og legger til kommentarer som "Jeg kjenner en som synes dette var ganske nifst og spennende!;)" :skratte: Ser derimot for meg at han selv kanskje ikke synes dette er så veldig stas :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irriterer meg over "Har besøk av gooooode venner. Kooozer oss med god mat og god drikke"

Kan de ikke bare si det rett ut:

Vi har fyllefest hjemme i dag. Peanøtter og sprit!"

Endret av Henkie
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varpunen

Brukes det fortsatt masse z og x i statusoppdateringer? Trodde det var noe folk la fra seg på ungdomskolen....

Isåfall er det også en ting som irriterer meg med statusoppdateringer (og sms...)

:gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venn på facebook som ser veldig tøff ut, hanekam og mye nagler.. Jeg synes det er helt hysterisk morsomt når hans mor, som er rimelig aktiv på facebook, spammer veggen hans med linker med gamle barnetv-programmer og legger til kommentarer som "Jeg kjenner en som synes dette var ganske nifst og spennende!;)" :skratte: Ser derimot for meg at han selv kanskje ikke synes dette er så veldig stas :fnise:

hahaha mødre på fb er ikke gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke klarer å være glad på andres vegne.

Skrev i går at vi har bestilt oss sydentur, og fikk kommentar at "hvordan har dere råd til to turer og og å pusse opp leilighet?? Vi jobber 40 timer hver per uke og fikk også feriepenger men vi har så vidt råd til ditt og datt og syt og blabla.". Skikkelig anklagende og utrivelig!

Faen ikke min feil at dere velger å jobbe i lavtbetalte yrker. Dessuten reiser vi kun på restplasser og samboeren min hadde et veldig godt overskudd da han solgte leiligheten sin. Ikke klag på ANDRE for at en selv har dårlig økonomi :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke klarer å være glad på andres vegne.

Skrev i går at vi har bestilt oss sydentur, og fikk kommentar at "hvordan har dere råd til to turer og og å pusse opp leilighet?? Vi jobber 40 timer hver per uke og fikk også feriepenger men vi har så vidt råd til ditt og datt og syt og blabla.". Skikkelig anklagende og utrivelig!

Faen ikke min feil at dere velger å jobbe i lavtbetalte yrker. Dessuten reiser vi kun på restplasser og samboeren min hadde et veldig godt overskudd da han solgte leiligheten sin. Ikke klag på ANDRE for at en selv har dårlig økonomi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokoladebolle

Irriterer meg over "Har besøk av gooooode venner. Kooozer oss med god mat og god drikke"

Kan de ikke bare si det rett ut:

Vi har fyllefest hjemme i dag. Peanøtter og sprit!"

Ja, ikke sant :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er syyykt bortkastet med statusoppdateringer som forteller at du har spist noe helt ordinært, trent litt, bakt brød og vasket klær. HVA FAEN?! Dritkjedelig, jo ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og folk som klager på NAV, penger og hvor fælt de har det pga NAV, hele tiden... Og folk som er gravide og skrive DAGSoppdatering og nye bilder for hver dag av magen! :P

Folk som skal ha en HEFTIG mening om den minste lille ubetydelige ting.

Jeg har utrolige mange folk på "hide" :fnise:

Jeg synes også det er dritkjedelig når folk skriver "go natt" "god morgen" osv...

Jeg har IKKE min mor på fb. Hun vil ikke være venner med meg heller, så det er helt fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er over 20 år og fortsatt synes det er gøy å legge ut festbilder...

Eller alkohol-oppdateringer generelt. Man danner seg et visst bilde av folk som legger flere ganger i uka at nååå skal det drekkes!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er over 20 år og fortsatt synes det er gøy å legge ut festbilder...

Eller alkohol-oppdateringer generelt. Man danner seg et visst bilde av folk som legger flere ganger i uka at nååå skal det drekkes!

Jeg er 23 og student, så festing er fremdeles en stor del av livet mitt ingenting å skamme seg over det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

hahaha mødre på fb er ikke gøy.

Hmfr, jeg er en skikkelig kul FB-mamma :jolie:

Egne unger på FB derimot, kan være en skikkelig plage! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man virkelig sitter og irriterer seg over andres statuser, da tilbringer man kanskje litt for mye tid på facebook? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man virkelig sitter og irriterer seg over andres statuser, da tilbringer man kanskje litt for mye tid på facebook? :)

Skal ikke mer enn 2 sekunders innlogging og titt for å finne en irriterende status. Hehe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er ræva i engelsk og som har svært få eller ingen engelsktalende venner på face som absolutt skal skrive alt på engelsk.. :kjefte: Første bud er å kunne skrive språket ihvertfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge mødre, som droppet ut av skolen/har yrkesskole, og ikke kan skrive skikkelig. "Prinsesse jenta er syk =( Men jeg har fått vasket klær å vært på butikken <3 Gleder meg til kjæresten kommer hjem <3 Elsker familien min <3"

Skrivefeilene er med vilje :P

Ugh!!!!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens:

Om 50 liker skal jeg ikke spise godteri på 4 måneder. Sett denne på din status om du tørr. innen klokken 18:00 i morgen kveld :)

Snooork!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge mødre, som droppet ut av skolen/har yrkesskole, og ikke kan skrive skikkelig. "Prinsesse jenta er syk =( Men jeg har fått vasket klær å vært på butikken <3 Gleder meg til kjæresten kommer hjem <3 Elsker familien min <3"

Skrivefeilene er med vilje :P

Ugh!!!!!

Jeg har aldri møtt en ung alenemor som faktisk HAR kjæreste

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri møtt en ung alenemor som faktisk HAR kjæreste

Man er da ikke alenemor når man har samboer( far til ungen)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A: Nei, no ska denne uskyldige jenta finne senga :)

R: ja vi ska finne senga no da ja ;)

A: Æ har lyst på ............

R: ja no må du bare fortelle her da ja ;) ;)

A: æ nei, klarer holde slike ting for mæ sjøl æ :P

R: hmmm, sikker? :P

A: nja æ e ikje heilt sikker :P

R: trur ikje æ heller da nei ;)

A: æ har lyst på nussa ;P kremt

R: mest kremt tenke æ ;)

A: ok da æ har lyst på kos :D

R: har æ da sett lenge ;) det lyse jo av dæ ;)

A: kremt.... e du frekke :D

M: pølse og brød ;)

A (hun jeg kjenner) og R er forlovet og liker å gi dårlig skjulte sexhint på Facebook for å bevise hvor fantastisk de har det.

Det utheva er statusen hennes, og det andre er kommentarene fra forloveden, også en kommentar fra venninna (M).

Er det mulig!!!???

Begge er godt voksne, og har barn! Blir så flau på deres vegne :sjenert:

Selv jeg, som bare er ungdommen sammenlignet med disse, skjønner at man ikke har sexsamtaler åpent på Facebook... Hvor hele familien er venner!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...