Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?


Villle

Anbefalte innlegg

Men det er ikke lurt å oppdatere at man er på ferie. Jeg hadde en venninne som fikk tyver da hun var på julegaveshopping et par timer. Ja, tyvene ble fakket, og de sto på vennelisten hennes... :lete:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest boblebrus

Jeg har ei på lista som enten er overpositiv eller overnegativ. Enten er det "livet er SÅÅ herlig, har trent i dag og er så stolt av meg selv, hihihiiiii! <3 <3 " eller så er det "alt er jævlig :(((" (dagen etter), og hvis noen spør høflig om hva som er galt blir det "det skal du pokker ikke bry deg om, jeg gidder ikke fortelle på face" osv. Jaja.

Ellers har jeg henne som avslutter alle setninger med "daaaa". Eks. "ut å trene daaaa", "ut i sola daaaa".

Og folk som skriver sms-språk irriterer meg litt, "d" for "det", "m" for "med" osv. Samt alle disse visdomsordene med hjerter foran og bak, som jeg føler er veldig overflatiske. Mye som irriterer meg på fb ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg også over dem som skal avslutte alle ord med "sen".

Jobbesen, joggesen, shoppesen. Herregud...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Copycat-statuser irriterer meg mest. Spesielt de som forteller deg hvor feig DU er hvis du ikke TØR å kopiere statusen. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ELSKER KJÆRESTEN MIN OVER ALT PÅ HELE JORDEN!!!!!!!!! ...good for you, men jeg syntes det holder å si det til ham:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ELSKER KJÆRESTEN MIN OVER ALT PÅ HELE JORDEN!!!!!!!!! ...good for you, men jeg syntes det holder å si det til ham:)

Enig. Også de frem og tilbake på veggene deres. "Elsker deg gutten min! Hjerte hjerte hjerte" "elsker deg og besteste jenta i verden hjerte hjerte hjerte" "savner deg bestegutten min hjerte hjerte hjerte!"

Betyr det ikke mer om man sier det til hverandre personlig? Synes det er litt privat jeg. Og hvis jeg får meg kjærste som begynner å skrive at han elsker meg på Facebook, kommer jeg til å slette det og gi beskjed om han da heller kan sende en sms.

Endret av Mynona-83
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en venn som legger link til alt som blir skrevet om nettleseren opera på nett. Og det er mye skal jeg si dere. Det er også et bilde av vedkommende hvor h*n står foran logoen til opera. Litt smale interesser kanskje. Ikke sååå spennende for alle å følge med på nedtelling til neste oppdatering og neste versjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Også de frem og tilbake på veggene deres. "Elsker deg gutten min! Hjerte hjerte hjerte" "elsker deg og besteste jenta i verden hjerte hjerte hjerte" "savner deg bestegutten min hjerte hjerte hjerte!"

Betyr det ikke mer om man sier det til hverandre personlig? Synes det er litt privat jeg. Og hvis jeg får meg kjærste som begynner å skrive at han elsker meg på Facebook, kommer jeg til å slette det og gi beskjed om han da heller kan sende en sms.

Det er jo like privat som om du sier det ute i offentligheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo like privat som om du sier det ute i offentligheten..

Nja. Hvis du sier "Jeg elsker deg" til kjæresten på gata er det ikke 400 mennesker som står og hører på, og som kan finne tilbake til ordene når de selv vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CrazyCatlady

Detaljerte beskrivelser om hva ungen din gjør er egentlig ikke så veldig interessant utenom for alle andre som er i den samme lykkerusen hver gang ungen gjør noe nytt.Spesielt når det går igjen flere ganger om dagen hver eneste dag.

Har også ei på vennelista mi som konstant sutrer over ting og det kun for å få oppmerksomhet."Uff,er helt alene igjen nå jeg.Kjæresten min har reist vekk.Snufs."

Endret av CrazyCatlady
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo like privat som om du sier det ute i offentligheten..

Jeg sier det heller ikke ute i offentligheten. Men der er det ikke like mange som hører det uansett. Synes det er like kleint som de som frir på fotballkamp (storskjerm)

Edith: damn You autocorrect.

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flowerbomb

De som skriver: "C2H5OH<3" dagen etterpå: dååårliig :(.... Får så lyst å skrive: eeeh ja trodde du det var formelen for vann?!

Og: åååh seriøst jeg mistet mobilen min i helgen (på fylla seff hihihi<<3) send meg nr deres daaa <3<3<3

Endret av Flowerbomb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varpunen

Jeg synes de som oppdaterer statusen sin om alt de gjør hele tiden er spesielt irriterende når de har statusene fulle av orddelingsfeil :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg leser denne tråden, blir jeg veldig glad for at jeg ikke har en facebookprofil. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som deler absolutt alt av livet sitt. Har en slik på vennelisten, en typisk dag for henne ser ca slik ut:

"Aah, trøtt i dag gitt! Of to work soon :D:D"

"Sitter fast i rushen.."

"Da var jeg på jobb! Har mye å gjøre i dag."

"Kaffe <3"

"Tre timer til lunsj nåå :D"

"Kenneth min <3"

"I dag er det kyllingsalat til lunsj..namnamnam"

"To timer til, så er det hjem"

"FERDIG!!"

"På vei hjem"

"Hjemme!! Nå er det middag."

"Stappmett etter middagen"

Ja, dere skjønner poenget. Jeg overdriver ikke en gang, det er det verste. Vurderer å slette hele dama!

:skratte: Har vi samme dama på vennelisten eller?? Vedder på at alle 600++ vennene syns det er like interessant!!

Irriterer meg forøvrig over de samme statusene som de fleste andre her forteller om, men noe av det som irriterer meg mest, er disse som skifter profilbilder minst 8 ganger for dagen, og alle er med puppene i fokus og ansiktet oppe i hjørnet. :roll: når det står "Kari Olsen skiftet profilbilde" for entifjerde gang på en time blir man litt oppgitt.

Endret av Rumleskaft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Skummet gjennom tråden og er overrasket over å ikke se min store hatstatus bli nevnt: "innsiktsfull" hverdagsfilosofi og tåpelige sitater, gjerne på engelsk.

Det er kanskje ikke så rart at det ikke har blitt nevnt, for jeg ser det er veldig utbredt blant jenter. Opp med hånda hvis dere har postet noe av dette:

"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best."

— Marilyn Monroe

Count your age with friends but not with years <3<3<3

Dreaming is believing, just be true to who you are :)

Mitt liv består av kvelder jeg ikke husker men venner jeg aldri glemmer

Jeg er ikke full, jeg er bare i kjemisk ubalanse!!!111

Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere

Innstillinger - skjul innlegg fra ...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke sånne oppdateringer blandt mine venner Cuntzilla. Eller det er vel en liten hverdagsfilosof ute å går i blandt, men det er så sjelden at jeg ikke legger merke til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

*holder armen stille ned, og nikker veldig, veldig enig med Cuntzilla*

Slike "visdomsord" blir i klammeste laget for meg. Jeg har bl.a. stengt for oppdateringer fra "Framsnakking" på grunn av alle de "fiiiine visdomsordene" en del av medlemmene der følte trang til å dele med andre i et slikt tempo at hele FB-siden nærmest ble nedspammet av søtladent oppgulp. På meg virker alle slags overdoser mot sin hensikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og: åååh seriøst jeg mistet mobilen min i helgen (på fylla seff hihihi<<3) send meg nr deres daaa <3<3<3

Enda verre med de som oppretter egen gruppe for å få tilbake telefonnumrene, og inviterer alle på vennelisten sin! Istedet for å bare sende en privat beskjed til de som de pleier å ringe og tekste med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...