Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?


Villle

Anbefalte innlegg

Å det er jammen meg godt å høre at det er flere som har statuser som irriterer...

Jeg tror jeg generelt er bare lei av å lese de samme statusene som går igjen og igjen hos de samme.. ting som gjentar seg, som har med jobb, fyllesyke og barn f.eks!

OG spesielt ei som jeg er venn med som er så hypokonder, har vondt overalt BESTANDIG! Jeg blir så jæ.... irritert av å høre om slike som aldri kan dra seg på jobb pga vondt i lyst og vilje!! I tillegg har hun hatt så kjærlighetssorg de siste ukene og har bare gaulet på status om at hun vil ha han tilbake og at hun savner han så og at han er den eneste for henne... Get a life!! Så hun er nå fjernet fra nyhetsveggen min... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som skriver fra dag en de vet at de er gravi og hvor mange dager det er igjen til termin HVER JÆVLA DAG.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det er jammen meg godt å høre at det er flere som har statuser som irriterer...

Jeg tror jeg generelt er bare lei av å lese de samme statusene som går igjen og igjen hos de samme.. ting som gjentar seg, som har med jobb, fyllesyke og barn f.eks!

OG spesielt ei som jeg er venn med som er så hypokonder, har vondt overalt BESTANDIG! Jeg blir så jæ.... irritert av å høre om slike som aldri kan dra seg på jobb pga vondt i lyst og vilje!! I tillegg har hun hatt så kjærlighetssorg de siste ukene og har bare gaulet på status om at hun vil ha han tilbake og at hun savner han så og at han er den eneste for henne... Get a life!! Så hun er nå fjernet fra nyhetsveggen min... :)

Du var tydeligvis ikke så god venn akuratt som i steden for å bry deg bare ignorerer henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som altid skal skryte over hvor flinke de er til å gjøre husarbeid, trene, gå tur, baket etc.

Enkelte på vennelisten min oppdaterer statusen sin hver eneste gang de har vært borti støvsugeren, støvfillen eller gått noen skritt ute. Bare for å få høre "Å.. sååå flink du er".. Du er en skikkelig husmor!".. etc..

Og nå i det siste,- alle som må fortelle om hver gang de danser Zumba! Som for enkelte er visst hver eneste nattevakt og ørtens ganger for dagen!..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker at folk legger ut hint om privatlivet sitt i form av sitater fra diverse låttekster.

Videre misliker jeg de som stadig oppdaterer med at til helgen skal de "drekkaaa!" eller "er fyllesyk". Har en på vennelista mi som er fyllesyk annen hver dag, og han skal gifte seg nå i høst. Stakkars dame, er min tanke i den anledning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har noen på vennelista som kun oppdaterer når de har nytt innlegg i bloggen sin. Som om de forventer ompaorkester, blomsterbukett og Mette-Marit som kommer og klipper snoren, liksom. Og så skal alle ile inn og lese, for så å skryte uhemmet av hvilken utrolig dyktig skribent bloggeren er. Teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette irriterer meg på facebook:

*Alle de kopier og lim inn i statusen-greiene. :riste:

*Dritkjedelige statuser som: "Nok en strålende dag", "Det er soool", "Tv-kveld og pizza med barna", "Håper regnet gir seg", "Natta nå" (Som om vi ikke VET det).

*Statuser med masse ♥♥♥glad i deg♥♥♥, ♥elsker deg♥, ♥♥♥livet er fantastisk med deg min kjære♥♥♥♥. :roll:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette irriterer meg på facebook:

*Alle de kopier og lim inn i statusen-greiene. :riste:

*Dritkjedelige statuser som: "Nok en strålende dag", "Det er soool", "Tv-kveld og pizza med barna", "Håper regnet gir seg", "Natta nå" (Som om vi ikke VET det).

*Statuser med masse ♥♥♥glad i deg♥♥♥, ♥elsker deg♥, ♥♥♥livet er fantastisk med deg min kjære♥♥♥♥. :roll:

så du vet når alle legger seg.synsk eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du vet når alle legger seg.synsk eller?

Når klokka har passert midnatt, og det er mørkt ute, så vet de fleste at natten er nært forestående. Det normale er at de fleste går og legger seg på denne tiden av døgnet. Hva er poenget med å opplyse folk om noe som er såpass opplagt? :sove:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som skal fortelle meg om alt som skjer!

"Nå står jeg opp."

"Nå har jeg spist frokost."

"Nå skal jeg snart på jobb."

"Nå reiser jeg til jobb."

"Nå er jeg på jobb."

"Nå har jeg jobbet i en time, og kjeder meg."

"Nå har jeg jobbet i to timer, og lyst til å gå hjem."

..... osv.

"Nå går jeg endelig hjem."

"Går egentlig ikke hjem, skal til kjæresten."

"H*n var visst ikke hjemme."

"Jeg går hjem."

..... osv.

Blir sprø av mennesket! :kjefte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen på vennelista som kun oppdaterer når de har nytt innlegg i bloggen sin. Som om de forventer ompaorkester, blomsterbukett og Mette-Marit som kommer og klipper snoren, liksom. Og så skal alle ile inn og lese, for så å skryte uhemmet av hvilken utrolig dyktig skribent bloggeren er. Teit.

Haha! Godt sagt, og kunne ikke vært mer enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Navn navnesen er min aller beste venn <3 <3 <3 " (når man vet at disse to snakker stygt om hverandre støtt og stadig. Og i tillegg er godt over 20 år begge to..)

Alle disse klipp og lim statusen.. fy og spy

Folk som legger ut om hver eneste treningsøkt. Og skryter hemningsløst over hvor mye dem tar i benkpress osv..

Uthenging av en navnløs person som alle skjønner hvem er.

"ååh så fyllesyk jeg er"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer....eller syntes vel egentlig er rett og slett kvalmt...

Det er et par jeg hadde inne på fb, som er smellfeite (pent sagt)og de la hele tiden ut statuser som:

-gleder meg såååå til å spise (og da veldig feit mat)

-åååå sulten i magen min...(så da for meg DEN ekle feite vomma)

- koser meg med sjokolade, ostepop og brus (midt i uka)

- spiser, spiser, spiser...

Alle oppdateringer gjennom dagen besto av noe med MAT...

- gleder meg til vennebesøk, for da skal vi spise gratinerte poteter med fettsaus....(eksempel)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer....eller syntes vel egentlig er rett og slett kvalmt...

Det er et par jeg hadde inne på fb, som er smellfeite (pent sagt)og de la hele tiden ut statuser som:

-gleder meg såååå til å spise (og da veldig feit mat)

-åååå sulten i magen min...(så da for meg DEN ekle feite vomma)

- koser meg med sjokolade, ostepop og brus (midt i uka)

- spiser, spiser, spiser...

Alle oppdateringer gjennom dagen besto av noe med MAT...

- gleder meg til vennebesøk, for da skal vi spise gratinerte poteter med fettsaus....(eksempel)

Ja for du ser sikkert ut i måne skinn sjøl...

Er drit lei tynne mennesker som legger ut bilder av ribeina sine..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Av og til føles det som om jeg sitter på et venterom på et legekontor når jeg er inne på facebook. Det er støtt og stadig noen som er syke. Og det er spesielt noen få som går igjen! Hvis de har "influensa" annen hver uke, så bør de kanskje vaksinere seg da? Trolig er de bare litt tette i nesen :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til føles det som om jeg sitter på et venterom på et legekontor når jeg er inne på facebook. Det er støtt og stadig noen som er syke. Og det er spesielt noen få som går igjen! Hvis de har "influensa" annen hver uke, så bør de kanskje vaksinere seg da? Trolig er de bare litt tette i nesen :P

Godt poeng. Men jeg tror faktisk det er mange som ikke vet forskjell på influensa og en vanlig forkjølelse. Sistnevnte kan være ganske pyton, det også! :) (Men det er fortsatt ingen grunn til å informere hele verden om det.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var tydeligvis ikke så god venn akuratt som i steden for å bry deg bare ignorerer henne...

Hehe... fantastisk kommentar fra en som ikke har peiling på hva slags relasjon vi har! Nei du det er et menneske jeg har gått på skole sammen med, hun 1 år yngre enn meg... aldri snakket med henne noengang! :biggrin: Så det får andre ta seg av! ;)

Edit: Ja og jeg mente jo selvfølgelig facebookVENN i denne sammenhengen!

Endret av peace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lamebook.com ....en side som overgår de fleste venna deres sine statusser :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...