Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?


Villle

Anbefalte innlegg

Jeg følte behov for denne tråden igjen... :gjeiper:

Jeg blir bare sååå lei disse copycat-oppdateringene. "Kopier denne hvis du TØR". :gjeiper: :gjeiper: :gjeiper:

Eller "Du er UNIK", kopier denne videre blablabla (ja for du viser jo hvor unik du er ved å kopiere andre).

Eller "Det er bare usikre folk som kritiserer andre og blablabla" fra en som gjør nettopp dette selv daglig.

Og ikke minst de der "i dag er det mødre/søstre/døtre/brødre/hunde"-dagen, (disse dagene forekommer utrolig ofte), kopier dette hvis du elsker moren/søsteren/datteren/broren/hunden.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"97% kommer ikke til å kopiere denne statusen" <- Nei, selvsagt ikke! Hvorfor skulle de?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"97% kommer ikke til å kopiere denne statusen" <- Nei, selvsagt ikke! Hvorfor skulle de?

Fordi de ikke er blant de 3% som "tør", selvsagt. :popcorn:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halebein

-konstante matstatuser...jeg trenger ikke vite hva alle andre spiser i løpet av uka

-"endelig helg" "Helg" o.l....javisst det er fredag, da har stortsett alle fått med seg at det er helg...

-Og den mest irriterende av alle: (Når folk ikke har noe å skrive om) NY DAG, NYE MULIGHETER

evt. ny uke, nye muligheter!

Og superblide småbarnsmødre som skriver kl 06.30 "å for en herlig morgen!" og andre overlykkelige mennesker...da får jeg så lyst til å spørre i kommentarfeltet om de har fått seg noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Folk som deler absolutt alt av livet sitt. Har en slik på vennelisten, en typisk dag for henne ser ca slik ut:

"Aah, trøtt i dag gitt! Of to work soon :D:D"

"Sitter fast i rushen.."

"Da var jeg på jobb! Har mye å gjøre i dag."

"Kaffe <3"

"Tre timer til lunsj nåå :D"

"Kenneth min <3"

"I dag er det kyllingsalat til lunsj..namnamnam"

"To timer til, så er det hjem"

"FERDIG!!"

"På vei hjem"

"Hjemme!! Nå er det middag."

"Stappmett etter middagen"

Ja, dere skjønner poenget. Jeg overdriver ikke en gang, det er det verste. Vurderer å slette hele dama!

MHM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg ikke noe særlig over statuser, eller så har jeg "normale" venner..

Det eneste er hun som ofte skriver noe i denne duren: "Åååh, at det går an! Folk altså!!"

Folk må gjerne skrive om den fine ferien, at de gleder seg til å se lillegutt, at de er glade i kjæresten sin etc. Men med måte ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går ann å dele ting på fb, men til en viss grad. Det jeg synes er irriterende er folk som skal dele alt! Og spesielt hvis det er noe som viser hvor flink de er, hvilken bra kjæreste de har, alt det kule nye de har fått eller hvor kul de er som reiser dit og dit...skrytepaver rett og slett. Går det ikke ann å ha det bra og gjøre kule ting uten å måtte skrive om det på fb hele tiden? Hvilken verden er det vi egentlig lever i, der folk hele tiden føler en trang for å få bekreftet at de er flink, eller at hvis de får så så mye kommentarer eller likes, ja, da er de kule...? Jeg for min del begynner å bli drittlei dette nettsamfunnet vi lever i. Noen ting er bra med fb, som at man kan holde kontakt med folk som bor langt borte og i utlandet. Men alle de der meningsløse statusene kunne jeg spart meg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Kjedestatuser, uansett hva de omhandler.

-Kryptiske statuser som vedkommende som la den ut så nekter å fortelle hva betyr. Hva f*** er poenget med å legge de ut da?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette:

opp og sprett...ut å jogge.... :)

7 hours ago ·

Dagens joggetur er gjnomført...nå venter snart en våt sykkeltur til jobb....

Friday at 12:06pm

Det ble en våt fornøyelse når regnet øste ned i det jeg skulle sykle til jobb...men hjem igjen var det opphold. heldigvis..alt for trimmen :P

Thursday at 10:56pm

I dag braker det løs med jobb igjen etter en lang ferie. Alltid godt å komme i gang med hverdagen syntes jeg. Men først blir det joggetur og sykling til jobb :) Må jo ikke glemme trimmen oppi all jobbingen....

Thursday at 7:24am ·

Fantastisk å kunne bruke naturen. masse gratis trim om man bare tar for seg av alle mulighetene :)

August 3

Ja, det var bare noen fra samme person..

Også er jeg lei av alle oppdateringer om hvordan det går i kampen til VIF. Har en god del venner i Klanen, så jeg får hele newsfeeden spammet av "1-0 Woooooop", "faen", "liker det jeg ser", "vi vinner detta her så jæævlig" osv under hver kamp.. Og jeg synes fotball er utroolig kjedelig i grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ei ganske så overvektig "halvveis-venninne" var gravid for en stund siden oppdaterte hun ofte statusen sin med ting som:

"Ahh, nå har jeg og katinka bært ut sofaen helt alene:) På tide å ta en cola og en velfortjent røyk!!!! :D "

"Har sååå lyst på røyk! Men pakka er tom, og *barnefar* kommer ikke med ny til meg før om en halvtime:("

"Har gått tur i nesten en halvtime:) Fortjener en røykepause nå ja:D"

Dette var HVER dag, i ulike varianter. Ble uvel av hele greia. Og etter fødselen har det vært fylleoppdateringer hver helg, og hun skriver at hun sjangler ned til moren sin for å hente datteren dagen derpå, mens barnefar er på jobb.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedestatuser kan irritere meg også. Kanskje særlig når noe tragisk har hendt, sånn som nå for tiden: Hvis du bryr deg om ... så kopier denne statusen og så videre. Vel, jeg bryr meg, men kopierer ingen slike statuser uansett.

På den annen side, etter tragedien, når alle statuser flommet over av sympati og sorg, var det en dame på min venneliste som la ut om den fantastiske sydenferien sin, og trykket "liker" på et utall av typen "Sunny Beach Appartements" og lignende. Når jeg nå ikke kopierte sympatistatuser eller ble med i ulike grupper, så lot jeg være å oppdatere i det hele tatt.

Jaja, feil blir det visst samme hva man gjør. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som skriver: :( og når du spør hva som skjer så sier de: ikke no. Helt klart at folk vil ha oppmerksomhet men vil ikke virke desperate.

og klaging over kroppsdeler og andre ting som ikke er viktig er kjempe irriterende. Men heldigvis bare en kort tid for jeg sletter deg som venn hvis du sitter og skriver at du har vondt i hue.....igjen :(.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en facebookvenn før. En jeg har gått i klasse med på barneskolen, som la ut veldig detaljerte referater fra samtalene med psykologen.

Tenker kjærsten/eks kjærsten som også ble nevnt i disse referatene var fornøyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

:fnise: Jeg er en av dem som har oppdatert med treningstatuser den siste uken, tror kanskje jeg skal slutte med det nå :fnise:

Ellers har jeg ganske ok oppdateringer tror jeg.

Men jeg hadde en på facebook som kunne skrive lange avsnitt om alt hun hadde gjort den dagen, hva de skulle senere, hvor mye hun elsket typen sin, etc etc. Endte med blokkering fordi hun oppdaterte minst 5 ganger for dagen...

Ellers enig med de flest, alle :tristbla: - og vil ikke si hvorfor.Oppdateringer med ungens store høydepunkt for dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei ekstrem på Facebook. Hun poster i snitt 25-30 statuser o.l til dagen. Rundt 10-15 vanlige statuser og en mengde musikkvideoer, tarotkort, tester osv. Kjenner henne egentlig ikke personlig, hun er forloveden til en venn av meg, men etter å ha hatt henne som facebook-venn noen måneder føler jeg at jeg kjenner henne inn og ut! Hun skriver til og med når hun har mensen og om sexen hun har. Og hun er over 30 år, med barn...

Det siste nye er at hun har det så grusomt på ferie. Hun har telt ned til denne ferien i sikkert et år og spammet Face med hvor mye hun gleder seg og hva hun skal ha på seg. Meen når ferien endelig kommer sitter hun tydeligvis på en internettkafe eller noe døgnet rundt. Lett utvalg av hennes statuser om den oooh så fæle Sydenferien hennes:

SJALUSI e en farlig ting.... det kan æ kjenne her og no....

Tar seg en dram eller 5, trenger det no...

Argh 5 dager igjen i Tyrkia, også får man spysyken også no... Dette e jo kjekt. Men tenker gode tanker no, har bare en så herlig kjæreste som æ bare kunne ha drømt om ♥

Ååååh satan det svir på armen..... å dævelten døtte :D

Kan si det sånn at folk får ikje tak i mæ på mobilen, for æ e på ferie!!!!! Må æ gi det inn me t-skje!!!

Snart blokkerer æ mange på denne facebooken min, no har æ fått nok!!!! Hvis Svein ska ha tak i mæ, eller levere noen av mine ting kan han kjøre det ned til min leilighet... For han kommer sæ inn der hvis han bare spør husverten...!!!! Vanskeligere e det ikje....

Argh, guri æ blir sprø... Ha me sæ kjærestepar på ferie e ikje noe digg. No vil æ heim.

28 tabletter igjen, og de smaker sitron. Kjenner æ e sliten i kroppen :-( e ganske så lei no. Teller dager så det jomer i viningene.

No tror æ mannen min e ferdig på jobb, men æ e ikje heilt sikker :) 7 dager igjen tenk å telle dager for komme sæ heim, da savner man familien sin utrolig masse altså, veit æ komme te og planlegge familie ferie neste år ♥ ♥ ♥

Fy faen livet e herlig, sovet 2 timer i natt. Føler ting bare går rett i dass. Når ska ting gå bra for mæ da?!?

Hvis æ setter mæ som singel no, da blir det bra for mæ, men blir det noe lettere for andre :(

Sukk, gir opp denne verden... Vil helst være for mæ sjøl no.

Legger mæ litt på tide kjenne æ no. Fått noen medisiner. Begynne å bruke de i morgen ♥ savner trymmen min utrolig masse no :-(

Hvorfor må tiden gå så seint... Kunne ønske det var den 10 august allerede :D

Argh i helvete...

Bare 14 snus igjen no, så er det over og ut med den.... Æ blir svimmel av tanken... Bare 10 dager igjen til man reiser heim til norge igjen :)

Dette er bare et lite utvalg av statusene "stakkarsen" har postet mens hun var på vennetur i Tyrkia.

Så, det mest irriterende for min del er stadig negative mennesker. Uansett hva de gjør, er det sutring. Enten er de syke, eller triste, eller savner noen, eller single, eller hater jobben sin, eller hater alle menneskene rundt seg osv osv osv.

Hun her er underholdende, ellers hadde hun blitt blokkert for lengst;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som har det så kjempe bra og spiser rosaskyer til frokost med statuser som "nå skal jeg gå på verdens beste gulv inn på verdens beste rom og legge emg med verdens beste kjæreste som er bare verdens peneste og besteste mostekose" bluæ.. Det mest tragiske er at disse menneskene ikke har det "så bra" egentlig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fridus

Jeg har ei ekstrem på Facebook. Hun poster i snitt 25-30 statuser o.l til dagen. Rundt 10-15 vanlige statuser og en mengde musikkvideoer, tarotkort, tester osv. Kjenner henne egentlig ikke personlig, hun er forloveden til en venn av meg, men etter å ha hatt henne som facebook-venn noen måneder føler jeg at jeg kjenner henne inn og ut! Hun skriver til og med når hun har mensen og om sexen hun har. Og hun er over 30 år, med barn...

Det siste nye er at hun har det så grusomt på ferie. Hun har telt ned til denne ferien i sikkert et år og spammet Face med hvor mye hun gleder seg og hva hun skal ha på seg. Meen når ferien endelig kommer sitter hun tydeligvis på en internettkafe eller noe døgnet rundt. Lett utvalg av hennes statuser om den oooh så fæle Sydenferien hennes:

SJALUSI e en farlig ting.... det kan æ kjenne her og no....

Tar seg en dram eller 5, trenger det no...

Argh 5 dager igjen i Tyrkia, også får man spysyken også no... Dette e jo kjekt. Men tenker gode tanker no, har bare en så herlig kjæreste som æ bare kunne ha drømt om ♥

Ååååh satan det svir på armen..... å dævelten døtte :D

Kan si det sånn at folk får ikje tak i mæ på mobilen, for æ e på ferie!!!!! Må æ gi det inn me t-skje!!!

Snart blokkerer æ mange på denne facebooken min, no har æ fått nok!!!! Hvis Svein ska ha tak i mæ, eller levere noen av mine ting kan han kjøre det ned til min leilighet... For han kommer sæ inn der hvis han bare spør husverten...!!!! Vanskeligere e det ikje....

Argh, guri æ blir sprø... Ha me sæ kjærestepar på ferie e ikje noe digg. No vil æ heim.

28 tabletter igjen, og de smaker sitron. Kjenner æ e sliten i kroppen :-( e ganske så lei no. Teller dager så det jomer i viningene.

No tror æ mannen min e ferdig på jobb, men æ e ikje heilt sikker :) 7 dager igjen tenk å telle dager for komme sæ heim, da savner man familien sin utrolig masse altså, veit æ komme te og planlegge familie ferie neste år ♥ ♥ ♥

Fy faen livet e herlig, sovet 2 timer i natt. Føler ting bare går rett i dass. Når ska ting gå bra for mæ da?!?

Hvis æ setter mæ som singel no, da blir det bra for mæ, men blir det noe lettere for andre :(

Sukk, gir opp denne verden... Vil helst være for mæ sjøl no.

Legger mæ litt på tide kjenne æ no. Fått noen medisiner. Begynne å bruke de i morgen ♥ savner trymmen min utrolig masse no :-(

Hvorfor må tiden gå så seint... Kunne ønske det var den 10 august allerede :D

Argh i helvete...

Bare 14 snus igjen no, så er det over og ut med den.... Æ blir svimmel av tanken... Bare 10 dager igjen til man reiser heim til norge igjen :)

Dette er bare et lite utvalg av statusene "stakkarsen" har postet mens hun var på vennetur i Tyrkia.

Så, det mest irriterende for min del er stadig negative mennesker. Uansett hva de gjør, er det sutring. Enten er de syke, eller triste, eller savner noen, eller single, eller hater jobben sin, eller hater alle menneskene rundt seg osv osv osv.

Hun her er underholdende, ellers hadde hun blitt blokkert for lengst;)

Hahahaha, er det mulig?! Utrolig at en og samme person kan poste alt det over kort tid, her legger man ikke skjul på noe ihvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, er det mulig?! Utrolig at en og samme person kan poste alt det over kort tid, her legger man ikke skjul på noe ihvertfall :P

Og dette er bare ca 10% av det hun postet i løpet av den drøye uken i Syden:p

Hadde jeg hatt tid kunne jeg bladd meg 1 kilometer nedover profilen hennes og funnet de virkelig ille, om mensen, sex og hissige statuser om den stakkars sønnen:/ Men å lese den siste ukens statuser tar om lag en time, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...