Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?


Villle

Anbefalte innlegg

Ja, folk som skriv alle statusane sine på engelsk (og gjerne med skrivefeil) irriterar. Same med dei som heile tida skriv om kor mykje dei trenar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ikkje status, men alle desse "xxx is 50% hot today" o.l er litt irriterande... For ikkje å snakke om meiningslause? :klo:

Elles er det litt slitsomt med folk som elskar oppmerksemd og skriv fleire statusar dagleg, gjerne litt ufullstendige, hinting om at folk skal spørre kva det er for noko...

Samt alle desse "kopier og sett på din status..."

Og de samme vil ofte ikke svare hvis det faktisk er noen som spør. :eeeh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

... Folk som "sjekker inn" på treningsstudio hver gang de går inn døra der.

Hva forventer de egentlig at vi skal si? "ååhhh så flink du er"?

Jeg har mer lyst å skrive; "OK du var en tur på Sats, men du er fortsatt feit".

Amen

:-D

Jeg er så enig! Men med meg skriver de at de drar på trening, og at de kommer hjem fra trening.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er fra nordnorge og skriver ofte statusmeldinger på dialekt, og mine venner fra rogaland gjør det samme, så jeg tror faktisk det stemmer at vi er spesielt fæle til å skrive på dialekt! :fnise: Jeg synes forøvrig det er koselig å lese dialekt på facebook, da hører jeg nesten stemmen til folk når jeg leser :)

En ting er at folk kopierer vilt disse statusmeldingene om diverse viktige saker der man viser at man bryr seg, men det det "97% tør ikke kopiere" går meg på nervene! Tør ikke liksom, det er vel heller gidder ikke siden man kan støtte gode saker på andre og bedre måter... En gang gikk denne kreftsakstatusen rundt på noen av vennenes statuser, der det sto bl.a. at "idag er det den store kreftdagen" og at 97% ikke bryr seg nok til å kopiere. Jeg ble skikkelig sur og kommenterte til vedkommende at det kanskje hadde noe med å gjøre at 97% av dem som virkelig bryr seg vet at den store kreftdagen faktisk er 4. februar og ikke idag. Det ble ikke kommentert, merkelig nok :P

Ellers blir jeg fort lei av for mange "<3 beste kjæresten i verden <3" og sytete statusmeldinger om sykdom eller tunge arbeidsdager. Og ja, selvsagt disse hemmelige statusene med BH-farger og hvor folk foretrekker å henge veska si (som jo skal høres ut som deres foretrukne sted å ha sex... haha liksom). Jeg er heller ikke særlig glad i sterke politiske meninger i statusfeltet, og spesielt ikke når vedkommende samtidig sier klart og tydelig at de vennene som støtter et motstridende parti bare skal fjerne han/henne som venn med en gang, for så stokk dumme venner vil h*n ikke ha på lista si.

Heldigvis har jeg ikke særlig mange facebokvenner som skriver irriterende statuser, så jeg har bare blokkert et par stykker fra newsfeeden :) De fleste skriver stort sett morsomme eller ihvertfall litt interessante statuser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Istedet for at det blir en kjempeirritasjon kan man jo skjule oppdateringene hvis man vil...hehe :gjeiper:

Det gjør de fleste også, men det er jo like fullt gøy å skrive om de teite og irriterende statusene her :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest only me

Det gjør de fleste også, men det er jo like fullt gøy å skrive om de teite og irriterende statusene her :)

Jepp det er bare fint:)

Frustrasjonen må jo få utpass noen steder.

Hurra for KG :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Jeg har to stykker som bare surver på vennelisten min, irriterte meg veldig over det i starten men nå har det liksom blitt litt koselig. Står opp om morgenen, lager kaffen min og så sjekker hva X og X lider av og surver for i dag.

Og så oppdaterer jeg mitt eget statusfelt med noe søtt om bikkja :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Og de samme vil ofte ikke svare hvis det faktisk er noen som spør. :eeeh:

Det har skjedd ganger hvor jeg har sett slike statuser og folk har kommentert " hva har skjedd? " mens de svarer personen " vil ikke snakke om det her... " . Har spurt ett par av disse om hva som var poenget med å poste det her, om de ikke vil snakke om det, og merkelig nok har jeg blitt mystisk borte fra vennelista deres i ettertid :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeh ble litt satt ut av en masseprodusert status om at hvis man trodde muslimer stod bak 22/7 før vi visste noe som helst skulle slette seg fra vennelista osv...

Jeg vil tro at 99% tenkte al qaida idet man hørte at Oslo var bombet. Selv muslimer trodde det, og en islamistisk gruppe tok på seg ansvaret.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er sær, men jeg irriterer meg grønn over de som ALDRI skriver en dritt hele vinteren, fordi de ikke vil være negative med "uff jeg er så deppapga VÆRET" og så kommer sommeren og da er det hele tiden "ute og nyter det perfekte livet mitt i finværet". :kjempesinna:

Hvis været har så stor innvirkning på humøret og livet til noen vil jeg anbefale dem å flytte sørover men noen kofferter fulle av antideprreesiva. :rasende:

Enten får de skrive både gode og dårlige ting, eller så får de la vær å bruke facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misliker sterkt klagestatuser, har et par bekjente som klager over helsa sin hver jævla dag!

Det og jenter som bruker facebook som en graviditets dagbok..

Tilslutt måtte jeg faktisk slette en barndomsvenninne, fordi hun oppdaterte statusen FLERE gang for dagen. Da bare hvor vondt hun hadde her og der, og en hel masse graviditet greier.. baaah. Slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest irriterende er klaging hvor de ikke svarer på hva som er galt. "Stakkars meg, men det er hemmelig hva som er galt-statuser"

Gidder ikke å kommentere slike statuser lenger.

Har alltid lurt på hvorfor folk skriver ... i statusfeltet?

Eller ..-..

Hva betyr det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom forresten på en stautstype til som er irriterende. Og det er disse sliten.no, trøtt.com greiene. :filer:

jah.. trodde det var noe internt som noen i min bekjentskapskrets drev med.. fyllesjuk.org, tøtt.no osv ja.. meningsløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så disse laaaaaaaaaaaange ordene. Eller skal jeg si langeeeeeeeeeeee :sjenert:

Sånn som ferrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrie, hva med å legge trykk på e?!

Dette med "jeg er på @sted med @navn og @navn", er det bare meg eller er det gått litt langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med "jeg er på @sted med @navn og @navn", er det bare meg eller er det gått litt langt?

Places?? Jeg bruker det i blandt. Hvis jeg er steder jeg vanligvis ikke er. Bruker det vel ca 1 gang hver andre uke.

Men har en venn som sjekker inn <3 hjemme hver dag, og får en sånn check-in derfra et par ganger om dagen.

Hjemme

Lekeplassen

Oslo

Hjemme

Synes det er irriterende når det er så mye og så ofte, men er helt greit hvis noen er på ferie og oppdaterer hver dag - for da varer det bare en uke eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det gjør noe at folk skriver statusene på engelsk, blant mine facebookvenner er det stort sett bare de med ganske mange eller nære internasjonale venner som gjør dette - og det er vel greit?

Ellers enig i mye her, og har sikkert svart et sted tidligere i tråden jeg også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...