Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingenting med status å gjøre, egentlig, men når jeg kjeder meg voldsomt er det en fyr som krangler med en jente, som begge er på listen min, som er selvskreven underholdning.

Nå i sted hadde han skrevet "jævla hore" på profil-albumet hennes :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Irriterer meg når folk på død og liv må skrive på engelsk, når omtrent alle på vennelista dems er norske. De skal liksom fremstå som så verdensvante, men det blir bare for dumt. De få utenlandske vennene de har kan da vel bruke google oversetter? Det gjør ihvertfall mine utenlandske venner om de er nysgjerrige.

- "kjedemeldinger" som: Du syk???...Du ser ikke syk ut!...

Nei, det gjør jeg kanskje ikke... Det er en daglig kamp når sykdommen ikke sees utenpå!! Sett dette på din status i minst en time om du eller noen du kjenner har en usynlig sykdom...Om du er tøff nok!!!

- Spill, 66% lucky today osv

- Mega triste meldinger om hvor grusomt alt er, og spesielt de som blir veldig personlige. Da er facebook helt feil fora.

Gjest Høne Pøne
Skrevet

Da kan du ikke ha blokkert det. Hvis ikke så kommer det ikke ut på veggen uansett hvor mye de spiller.

what...?

merkelig. trodde jeg hadde sletta alt av spill-applikasjoner og diverse........får saumfare hele facer'n når jeg kommer hjem.

Var det jeg skjønte, syntes det var rart at det kom på HOME hvis jeg hadde sletta alt.

Gjest Varpunen
Skrevet

Jeg har også et par foreldre og et par gamle tanter som på død og liv må "like" alt. For dem er det sikkert bare en måte å gi litt oppmerksomhet på eller noe men fortsatt :P

Lurer på om ikke samboeren min skrev på fjesern at han hadde brukket armen tidligere i år og både min mor og min far "likte" dette :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også et par foreldre og et par gamle tanter som på død og liv må "like" alt. For dem er det sikkert bare en måte å gi litt oppmerksomhet på eller noe men fortsatt :P

Lurer på om ikke samboeren min skrev på fjesern at han hadde brukket armen tidligere i år og både min mor og min far "likte" dette :gjeiper:

Hahaha, den kjenner jeg også igjen. Tror ikke den eldre generasjonen helt skjønner greia med "liker" :gjeiper:

Skrevet

Statuser hvor folk skryter uhemmet av hvor utrolig kult de har det på fest, for hvor kult kan de egentlig ha det dersom de gidder å henge på facebook?

• Liker 1
Skrevet

1. Dramatiske statuser av typen "Er så lei, hvor lenge orker jeg det her tro..." eller " :'( Huff, gråter..." eller "huff, trodde jeg kunne stole på vennene mine i en tid som det her" og så kommenterer andre "hva er det?" og så svarer de ikke.

2. Folk som oppdaterer hvert 5.minutt, ala "Marie vasker!", to minutter senere "Marie lurer på hva ho skal ha til middag!" og så fem minutter etterpå "Fiskeboller ble det idag ;) ", osv, osv.

3. Mødre som oppdaterer om diareen til deres 12-år gamle sønner... Og ja, sistnevnte har hendt!

• Liker 2
Skrevet

Det der "liker" og måten det blir brukt på er merkelig. Man kan jo "like" avisartikler også og jeg har sett at folk har trykket "liker" på artikler om helt forferdelige ting. "69 døde på Utøya" - og folk trykker "liker". :tristbla:

• Liker 1
Skrevet

Har en venninne som skriver P.S foran alle statusoppdateringene sine.

F.eks: "P.S mobilen min funker ikke", "P.S jeg skal på jobb", "P.S noen som har en skrivepult å selge meg".

Synes det er bare merkelig, og skjønner ikke hvorfor hun gjør det. Hun skriver også P.S når hun kommenterer andres statuser eller skriver på veggen til andre.

Skrevet (endret)

Rosenborg viser styrke og vinner over "Gullfavorittene"! :D

Day o' the Sun roundabouts 10:27 in the evenin'

Klar for storkamp i dag! :D

Day o' the Sun roundabouts 7:00 in the evenin'

Det blir ikke Champions League på Rosenborg i år heller, dessverre! Men det er mulig å nå Europa League! Play-off venter der og der venter en god motstander, sannsyneligvis.

Arrrrgust 3 roundabouts 10:07 in the evenin'

Veien mellom himmel og helvette er veldig kort i fotball! 3-2

Arrrrgust 3 roundabouts 9:51 in the evenin'

Fotballen er rund og ting snur seg veldig fort!

Arrrrgust 3 roundabouts 9:36 in the evenin'

Rosenborg tar en meget fortjent ledelse i Tsjekkia!!! Et mål til så er de ett skritt nærmere gruppespill i Champions League!

Arrrrgust 3 roundabouts 9:04 in the evenin'

Og sånn fortsetter det :) Trengte heller ikke å følge med på Tour de France for jeg fikk alle oppdateringene fra samme personen :filer:

Endret av Gigi
Skrevet

To på rappen på morgenkvisten:

Hvis du er bittelitt glad i meg , og faktisk tør å vise det, trykk liker! ♥ sett denne på din status og se hvor mange som innrømmer at de er litt glad i deg :)

Snakker du bak ryggen MIN, betyr det at jeg er lenger fremme enn deg..

Kommenterer du MITT liv, betyr det at mitt liv er mer spennende enn ditt..

Bruker du tia på å leite etter MINE feil, betyr det at DU er sjalu...

Fortsett med det...så lever JEG livet imens :) woop, woop !!

haha, og det verste er jo at de som skriver statuser om den siste der, ofte er de som baksnakker og lager intriger! Har ett par slike på vennelista mi, og det er altid de som lager bråk med andre. Takk gud for at de ikke er mine virkelige venner.

• Liker 3
Skrevet

Som sagt, hva finner du mest irriterende i statusfeltet?

Send gjerne link dersom emnet er tatt opp tidligere!

Klarte ikke å finne noe selv :)

Det må være statuser av typen "Uff jeg er lei av å være syk nå!" når det kommer fra en person som holder på å dø av influensa flere ganger i uka og tror de er syke bare de har gått ut døra...

Newsflash: Det feiler deg ingenting, du må bare komme deg ut mer og bli herda mot frisk luft! :balltre:

Ja, så er det alle disse kjedestatusene da... Alle av dem.

"Sett denne på din status og vis at du er mot barnemishandling" er vel det mest irriterende jeg har sett noen gang.

Samtlige som kjenner meg vet hvor jeg står i så måte, og det er vel strengt tatt ingen som er FOR det?

Skrevet

En uføretrygdet "venninne" får presset utrolig mye inn på en uke til å være så syk som hun påstår.

Mandag:

-Maler huset i dag

-Vasker

-Shoppe litt igjen da. Kanskje en liten pubtur etterpå. Hi, hi.

Tirsdag:

-Harrytur til Sverige!

-Hjemme fra Sverige. Party i kveld. Skål!!

Onsdag:

-Maler huset igjen. Får vel vaske bilen også før jentene kommer for å drikke vin :)

-Bare en time til jentene kommer. Jammen, fikk jeg unnagjort mye i dag. Ække rart jeg blir sliten da.....

Torsdag:

-Tar en tur til London. Fikk billige billetter på nettet i natt :)

-Endelig landet og fremme på hotellet. Jippi, det er trådløst her!

-Middag og pubrunde i kveld :)

Fredag:

-Uff, dårlig. Tror det hadde holdt med halvparten av pubene og halvparten av det jeg drakk. Usj!!

-Litt bedre nå. Må vel ut å reparere litt og se om jeg finner noen nye puber :)

Lørdag:

-Shoppet "halve" London i dag! (hjelp, håper Nav ikke er treige med pengene denne gangen)

-Herregud, tror jeg har gått flere mil og bært flere tonn i dag. Tipper det blir litt å betale i overvekt denne gangen.

Søndag:

-Hjemme igjen. Noen som vil komme på vin?

-Ble ikke noe vin hos meg, men en pubrunde :)

-Enda en pubrunde unnagjort :) Legger meg og lader opp til enda en slitsom uke.

• Liker 3
Skrevet

En uføretrygdet "venninne" får presset utrolig mye inn på en uke til å være så syk som hun påstår.

Tips NAV?

• Liker 3
Skrevet

Tips NAV?

Tanken har streifa......

• Liker 5
Skrevet

Tips NAV?

Tanken har streifa......

Utenfor tema dette, men det er faktisk mulig både dra på pubrunder og male hus selv om man er uføretrygdet.

Skrevet

hahaha! veldig morsom tråd.

jeg er kjempe lei av de som hele tiden skal poste vekten til deres nyfødte barn :

- lille gull til mamma har gått opp 600 gr. siden tirsdag"

eller

- hurraa for lillegull som er 2 mnd i dag.

hva er de ute etter? cred for at de klarer å holde ungen i live i 2 mnd?

man trenger ikke mnd. oppdateringer på alderen.

og de som alltid oppdaterer hva de gjør, med ungen..

" **** og lillegull skal på cafe"

" **** og "maria" skal hvile litt"

eller så er jo

"fuck my life" - alltid en slager.

• Liker 1
Skrevet

"fuck my life" - alltid en slager.

Å herregud, det irriterer meg så innmari. Bare dager etter at Norge har opplevd en av de største tragediene i vår historie skriver folk ting som "Fyllesyk, FML :("

Er det faenma mulig...

Skrevet

Kunne ikke blitt mer enig..

Har et par venninner som hele tiden skriver at de har vært å trent.

Alle er halv lubben eller det jeg vil kalle FEIT!

Lurer virkelig på om de har vært på treningsstudio og spist cupcakes istedenfor å trene..

Har veldig tungt for å faktisk la vær å spørre om det, men er vel ikke lenge før man ikke klarer unngå det.. huff

Så man er ikke flink hvis man er feit og går på helsestudio/treningssenter? Det er kun lov å "skryte" av trening hvis man har en slank og veltrent kropp?

• Liker 3
Skrevet

Så man er ikke flink hvis man er feit og går på helsestudio/treningssenter? Det er kun lov å "skryte" av trening hvis man har en slank og veltrent kropp?

Godt poeng!

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk irrterer seg over treningsstatuser heller. Jeg tror det egentlig bare ligger i sjalusi fordi folk får dårlig samvittighet når de ikke har trent selv..

Jeg mener, for noen av oss er faktisk treningen en livsstil og en stor del av livet.. Så skal man ikke skrive en gang i blandt at man f.eks har gjort en god prestasjon på treningen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...