Inwe Skrevet 5. november 2010 Forfatter #181 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Ammetåke er godkjent den også Og en god helg til deg og alle andre som lusker seg innom her Nå er det først mat, så lønningspils Endret 5. november 2010 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. november 2010 #182 Del Skrevet 5. november 2010 Ammetåke er godkjent den også Og en god helg til deg og alle andre som lusker seg innom her Nå er det først mat, så lønningspils God fredagskveld! Jeg sitter alene hjemme og spiser Stratos og drikker julebrus, jeg! Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 6. november 2010 Forfatter #183 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg begynner å bli gammel, hjemme før utestedene er stengte jo. Jaja, jeg er mest opplagt til å åpne på jobb i morgen iallefall full?.. JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. november 2010 #184 Del Skrevet 6. november 2010 fyllesvin! Jeg skal ringe dere en dag, men ting går så ufatterlig treigt meg med for tiden, og det hjelper ikke på at jeg skal jobbe natt hele neste uke heller Håper alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 6. november 2010 Forfatter #185 Del Skrevet 6. november 2010 Du får bare ringe når du har tid, er ganske opptatt for tiden selv jeg. Ja fyllesvin, føler at jeg er 18 og singel igjen jo Nei, neste helg blir det armkrok, god mat og film Alt er fint her, der? ---- Også jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. november 2010 #186 Del Skrevet 6. november 2010 Håper fyllesvinet har en fin dag på jobb i dag! Ha en fin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. november 2010 #187 Del Skrevet 6. november 2010 Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. november 2010 #188 Del Skrevet 6. november 2010 Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 7. november 2010 Forfatter #189 Del Skrevet 7. november 2010 Åh, en slitsom dag på jobb igår, og absolutt ikke en veldig fin lørdag. Vi mangla en person, og kokken var fyllesjuk, så det endte med at jeg gjorde jobben 3 stk skulle gjort Jaja, de får værsågod gjengjelde tjenesten en gang altså ---- Sambo minte meg nettopp på at jeg må på jobb i dag. Slitsomt. Jeg vil egentlig bare ligge i sofaen, surfe på kg og kose med kjærest. Jaja. Jobben kaller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. november 2010 #190 Del Skrevet 7. november 2010 Det går nok bra Tenk på lønninga, om du ikke finner annen motivasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. november 2010 #191 Del Skrevet 7. november 2010 Tenk på hvor flink du har vært! En gang vil det bli gjengjeldt på en eller annen måte! Karma, vet du Håper søndagen blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. november 2010 #192 Del Skrevet 7. november 2010 Huff, du jobber og jobber! Du må lære deg å slappe av! Lørdag passer fint! På formiddagen da, fordi vi skal i bursdagen til stefaren til K på ettermiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. november 2010 #193 Del Skrevet 8. november 2010 Jobbegaledamen. (som er kjempeflink) Håper du får en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 9. november 2010 Forfatter #194 Del Skrevet 9. november 2010 Liker å være jobbgal, jeg blir nemlig rik av sånt Dessuten trives jeg veldig godt på jobben også Da sier vi lørdag formiddag da Envy ---- Jobbet i går også jeg, så har egentlig ikke veldig mye å komme med. Rent bortsett fra at det var utrolig koselig dag på jobb I dag har jeg fri fra jobb da. Skal trene core og zumba etterpå. Gleder meg litt kjenner jeg Først skole. Håper alle får en fantastisk tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. november 2010 #195 Del Skrevet 9. november 2010 God tirsdag, Inwe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 9. november 2010 #196 Del Skrevet 9. november 2010 Flink du er med treningen! God tirsdag til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. november 2010 #197 Del Skrevet 9. november 2010 Flinke Inwe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 9. november 2010 Forfatter #198 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg er ikke så flink da Det ble nemlig ikke noe trening i dag, fordi jeg tror jeg begynner å bli dårlig. Det er vel bedre å holde seg rolig når man ikke føler seg pigg.. ---- Og ingen trening ble til alt for fet mat, med sjokolademousse til dessert. Fy på lanken I morgen er det jobb igjen. Jobber annenhver dag denne uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. november 2010 #199 Del Skrevet 10. november 2010 Det er også flinkt å ta vare på seg selv! nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 10. november 2010 Forfatter #200 Del Skrevet 10. november 2010 Nemlig! ---- Joda, var nok lurt at jeg holdt meg hjemme fra trening i går. I dag ligger jeg nemlig rett ut på sofaen med hodeverk og magevondt Ringte meg nettopp inn syk på jobben, og det var mildt sagt ikke veldig populært. De sliter nok med sykdom fra før for å si det slik, jeg har stilt opp nok i disse periodene. Dermed tenkte jeg meg til legen også, for å få det hele bekreftet. Sutrer litt her istede, sambo er nemlig lei av å høre på sutringa mi, dere har ikke noe valg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå