Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Ammetåke er godkjent den også :tommelopp:

Og en god helg til deg og alle andre som lusker seg innom her :klemmer: Nå er det først mat, så lønningspils :skaal:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ammetåke er godkjent den også :tommelopp:

Og en god helg til deg og alle andre som lusker seg innom her :klemmer: Nå er det først mat, så lønningspils :skaal:

God fredagskveld!

Jeg sitter alene hjemme og spiser Stratos og drikker julebrus, jeg! ;)

Skål! :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skaal:

:natti:

Jeg begynner å bli gammel, hjemme før utestedene er stengte jo. Jaja, jeg er mest opplagt til å åpne på jobb i morgen iallefall :nigo:

full?.. JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyllesvin! :ler:

Jeg skal ringe dere en dag, men ting går så ufatterlig treigt meg med for tiden, og det hjelper ikke på at jeg skal jobbe natt hele neste uke heller :Gjesp:

Håper alt er bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare ringe når du har tid, er ganske opptatt for tiden selv jeg.

Ja fyllesvin, føler at jeg er 18 og singel igjen jo :ler: Nei, neste helg blir det armkrok, god mat og film :strix:

Alt er fint her, der? :klemmer:

----

:kaffekopp:

Også jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, en slitsom dag på jobb igår, og absolutt ikke en veldig fin lørdag. Vi mangla en person, og kokken var fyllesjuk, så det endte med at jeg gjorde jobben 3 stk skulle gjort :kjefte:

Jaja, de får værsågod gjengjelde tjenesten en gang altså :opplyser:

----

Sambo minte meg nettopp på at jeg må på jobb i dag. Slitsomt. Jeg vil egentlig bare ligge i sofaen, surfe på kg og kose med kjærest.

Jaja.

Jobben kaller :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Tenk på hvor flink du har vært! En gang vil det bli gjengjeldt på en eller annen måte! Karma, vet du ;)

:klemmer:

Håper søndagen blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, du jobber og jobber! Du må lære deg å slappe av! :nei:

Lørdag passer fint! På formiddagen da, fordi vi skal i bursdagen til stefaren til K på ettermiddagen :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker å være jobbgal, jeg blir nemlig rik av sånt :nigo: Dessuten trives jeg veldig godt på jobben også :jepp:

Da sier vi lørdag formiddag da Envy :skravle:

----

Jobbet i går også jeg, så har egentlig ikke veldig mye å komme med. Rent bortsett fra at det var utrolig koselig dag på jobb :nigo:

I dag har jeg fri fra jobb da. Skal trene core og zumba etterpå. Gleder meg litt kjenner jeg :)

Først skole. Håper alle får en fantastisk tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så flink da :sjenert: Det ble nemlig ikke noe trening i dag, fordi jeg tror jeg begynner å bli dårlig. Det er vel bedre å holde seg rolig når man ikke føler seg pigg..

----

Og ingen trening ble til alt for fet mat, med sjokolademousse til dessert. Fy på lanken :fnise:

I morgen er det jobb igjen. Jobber annenhver dag denne uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig! :fnise:

----

Joda, var nok lurt at jeg holdt meg hjemme fra trening i går. I dag ligger jeg nemlig rett ut på sofaen med hodeverk og magevondt :sukk:

Ringte meg nettopp inn syk på jobben, og det var mildt sagt ikke veldig populært. De sliter nok med sykdom fra før for å si det slik, jeg har stilt opp nok i disse periodene. Dermed tenkte jeg meg til legen også, for å få det hele bekreftet.

:forkjola:

Sutrer litt her istede, sambo er nemlig lei av å høre på sutringa mi, dere har ikke noe valg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...