Gå til innhold

En start på noe nytt


Inwe

Anbefalte innlegg

Envy: Takktakk :)

Tror han søker alt for tiden ja, men akkurat nå er han på jobb, så blir nok ikke mye søking i dag.

Skal flå teitejobben for akkurat det jeg skal ha jeg :ler: Problemet er at de kommer inn etter at husleia skal være betalt..

Pingting: Det finnes positive ting. Det mest positive er at vi må løse det sammen, dermed blir det mange kvelder med :skravle: og kos :rødme:

----

Oi, toget mitt går om 20 min! På tide å pakke kanskje :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, gratulerer!!! :blomst:

Dette går så bra! Men det er bare å sende PM om du holder på å bli gal, altså. Jeg er flink til å tenke ut fæle måter man kan se for seg at monsteret dør på. :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Gratulerer som ikke-røyker :strix::bolledeig::hoppe:

:hug: Jeg har vært der jeg også, med pengeproblemer. Det er utrolig demotiverende, men det løser seg. Så lenge samboeren din søker på jobber, og du jobber det du kan, så er det ikke annet å gjøre enn å vente på bedre tider. De kommer :klemmer:

Og så er det bare 9 dager til stipendet kommer nå :jepp:

Og ikke glem at nå slipper du ihvertfall å bruke penger på røyk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke glem at nå slipper du ihvertfall å bruke penger på røyk :nigo:

Det er jo et kjempegodt poeng! :jepp:

Vet ikke hvor mange du har røyka om dagen jeg, men uansett er det en budsjettforskjell du burde merke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :hoppe:

Jeg røyka "bare" 10 om dagen. Sambo driver å slutter også, og han kan røyke opp til 30 om dagen. Så om han klarer det også (han er veldig godt på vei, flinken :yvonne:) sparer vi vel 4000 i mnd bare der :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det på tide med jobb igjen. Så får man besøk av både bestevenninne og rørlegger.

Ja, jeg får løpe ut av døra da. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyk er dessverre farlig godt! ( men man får pyton smak i munnen, kilinger nedover i halse og i tillegg stinker man skikkelig dritt ) Jeg gikk fra røyk til snus for ca. to år siden og da jeg fant ut at jeg hadde en liten en i magen var det slutt på all innføring av nikotin! :jepp: Utrolig så lett det var! Poenget mitt er at det har ALT med motivasjon å gjøre. Jeg veit at om jeg vil ta meg en røyk eller snus etter at fødsel og amming er overstått så kan jeg det. Jeg kunne ikke levd med en " du kan ALDRI røyke mer og ALDRI snuse mer "-innstilling!

Lykke til med røykeslutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis som ikke-røyker Inwe :klem:

:klappe:

hihi :happy:

åh, jeg har egentlig ikke nor fornuftig å si :lol: Håper du har en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig aldri syntes røyk er godt, bare avslappende Sequax. Ifølge boka er det egentlig ikke det engang, jeg liker boka :jepp:

Takktakk Envy, dagen i dag har vært finfin faktisk :hoppe:

----

I dag har dagen på teite-jobben faktisk vært morsom. Jeg har nemlig mange gode venner på teite-jobben, jeg har bare ingen respekt for sjefene lengre. I dag fikk jeg jobbe sammen med en av mine bedre venner :hoppe:

Tok også med meg en av mine bestevenner (også funnet på teite-jobben) med meg hjem, og hun har vært her til ca nå. :skravle:

Rørleggeren har også vært her, så jeg har oppvaskemaskin :danse:

Ånei, jeg må begynne med middagen. Lovte sambo at den skulle stå på bordet siden han kom sent hjem, og han er straks hjemme. STRESS!

Fortsetter dagbok runden i morgen, var et par jeg ikke rakk i dag. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, tok resten nå istedet. Jeg vil være på kg når alle andre er det. I morgen har jeg ikke planer ettr jobb, da trur jeg jaggu jeg skal ha kvaltietstid med pcen, for å så se film med sambo på kvelden :strix:

:Gjesp: Nå er jeg våken på overtid altså.. Påtide å labbe i seng :natti:

SOV GODT ALLE SAMMEN :sove:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :)

Jeg har sovet fantastisk, dermed ble det plutselig veldig vansklig å stå opp i dag også :ler:

Har du sovet godt?

Takktakk :hoppe:

----

I dag er siste dagen noen gang på teite-jobben :danse: Som jeg sa i går har jeg mange venner på teite-jobben, det er forsåvidt ikke rart. Teite-jobben er nemlig en sommerjobb jeg har jobbet på i 5 år, og eneste grunnen til at jeg er sikker på at jeg slutter i år er at sjefene virkelig ikke har klart jobben sin i år.

Uansett, SISTE DAGEN :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra!! Siste dag på teite jobben!! :nigo:

Hva skal du gjøre nå, da ? :)

Jeg sov litt fra og til, forresen...hadde snorkende gubbe i natt...:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men i fjor var det jo koselig der Envy, i år har sjefene vært teite :sukk: Dessuten er jeg mer glad i den andre jobben min, og jeg kan jo få lov til å jobbe litt i avdelingen rett vedsiden av her jeg bor også :)

Jeg har allerede en annen jobb + skole og litt muligheter for å jobbe på en annen avdeling av jobben, så klarer meg finfint Sequax :) Åh, snorkene gubber vet jeg alt om :fnise:

----

Ferdig med teite-jobben for alltid :danse::bolledeig:

Nå burde jeg egentlig lage middag, siden jeg er kjempesulten og var så snill at jeg sa jeg kunne gjøre det. Allikevel sitter jeg her og snoker i div dagbøker. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Dagboksnoking er en viktig del av dagens agenda!

Så deilig å være ferdig med teite-jobben! Nå slipper du å styre med vakter som er satt opp av begge jobbene på samme dag og slikt, det blir bra! :jepp:

Nå må vi skravelst snart altså! :skravle: Jeg har en hel masse å skravle om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men middag er liksom smart det også da :ler:

Det går bra, fordi jeg har bestemt at vi skal :skravle: neste uke, for da jobber jeg bare torsdagen. Har skole da, men det går vel fint? Det må jo det, for du får nemlig ikke lov til å si nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men middag er liksom smart det også da :ler:

Det går bra, fordi jeg har bestemt at vi skal :skravle: neste uke, for da jobber jeg bare torsdagen. Har skole da, men det går vel fint? Det må jo det, for du får nemlig ikke lov til å si nei :ler:

Tirsdag når du er ferdig på skolen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...