Gå til innhold

En start på noe nytt


Inwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er det ikke, men nå begynner jeg å bli en smule rastløs.

Jeg er ikke noe flink til å være syk jeg, hele kroppen vil :hoppe: Egentlig vil jeg ut av leiligheten, men ingen kan møte meg, og jeg orker ikke vandre rundt på måfå aleine :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsov meg i dag, så skal snart komme meg avgårde nuh. Litt lei av at jeg bare hører kl til sambo når han skal opp seks, også ender det med at jeg tror det er den som ringer 8 også, og da står jeg jo ikke opp :ler:

Jeg har gått sinnsykt opp i vekt de to siste åra (så på bilder istad og fikk sjokk). Har nok noe med at for litt over to år siden møtte jeg sambo, rett etterpå flyttet jeg hjemmefra og han inn til meg og da koser man seg jo litt ekstra :sjenert: Dermed er det lavkarbo for alle pengene fra i dag. Synes maten ser fantastisk ut så hvorfor ikke prøve?

Dagens frokost:

Omelett med masse ost og litt løk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, samboervekten. Et velkjent fenomen. *nikker gjenkjennende*

Heldigvis er det ikke alltid så vanskelig å bli kvitt de ekstrakiloene. :)

Hvordan er formen ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

*nikker også gjenkjennende* Samboervekta kom som en overraskelse for meg også. Men den er ikke så fryktelig vanskelig å bli kvitt egentlig :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De samboerkiloene får forsvinne på en annen måte altså. Det er fryktelig slitsomt å lese bakpå alt man spiser :opplyse: Og vet dere hvor mange hverdagslige ting som faktisk inneholder karbohydrater? Ganske mange!

Ellers er formen så som så Ping, men den er egentlig ingenting å klage på. Trenger nok bare denne frihelga :nigo:

----

God morgen :kaffekopp:

Siden sist har jeg jobbet, holdt en venninne som flytter med selvskap og så jobbet igjen. Dermed ingen kg-tid.

I helga derimot har jeg fri, så da er jeg i full gang igjen :nigo: , men først: Skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen grunn til å holde seg unna karbohydrater helt, da - bare kutte ned inntaket! Men de raffinerte man finner i sukker og lyse kornprodukter er bare dritt. (og det er selvfølgelig de man er svakes for, hehehe) Grove karber er godt for kroppen i fornuftige mengder :)

Høres ut som du er travel for tiden ja! Høres ut som om du har fortjent en skikkelig frihelg :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkesant Ping, dessuten er det ikke noe gøy å måtte gå rundt å tenke konstant på hva man spiser. Det gjelder vel egentlig bare å ta litt sunnere valg?

Og gøy var det Envy :nigo:

----

Nå sitter jeg på det nye arbeidsrommet. Sambo har nemlig vært så flink at han har gjort om det ene kottet til arbeidsrom, satt opp pult og kontorstol og greier. Flinke mannen :rødme:

Kvelden i går var ekstrem, men slik blir det vel når man aldri omtrent drikker mer, også finner ut at man skal på fest. 2 øl, en flaske rødvin og 3 drinker etterpå var Inwe i godformen (eller kanskje langt forbi). Det ble iallefall betroelser og fyllesamtaler inn i de mørke timer, før jeg ogEnvy måtte ta toget (buss for tog) hjem igjen.

Det ble usunn fylle-mat, men ingen tur ut. Dermed ble kvelden forholdsvis billig. Da vi kom hjem var det rett i seng for en alt for full meg, mens Envy og sambo satt oppe i hele natt og snakka om livets store mysterier. Det er faktisk grunnen til at jeg sitter på arbeidsrommet, sambo har nemlig sovnet på sofaen og tatt hele plassen :ler:

Dessuten meldte jeg meg inn i SATS i går (før fylla altså) og kjøpte høye wedges, som jeg selvsagt gikk med i fylla. Nå skal det sies at jeg aldri går på høye heler til vanlig, og kjenner det i dag. Datt i en trapp og ødla tommelen min, i tillegg vrikka jeg foten eks antall ganger. Har endel vondt i meg i dag for å si det på den måten :ler: Dermed blit første treningsøkt på SATS forsyvet til i morgen etter skolen.

Nuh er det dags at gjøre engelsk lekser, kanskje tett fulgt av mattelekser om jeg orker.

Ha en strålende søndag alle kg-piker :klemmer:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har han sluknet på sofaen nå? :ler: Dere er nå søte da! Han som skull henge! :ler: Åh, jeg er fremdeles overtrøtt, selv etter 2 timer søvn.. livets mysterier ;) Kottet/arbeidsrommet deres er blitt kjempefint! :jepp:

Og ja, i går var virkelig gøy! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en vellykket kveld Mahareth :nigo: En av de bedre faktisk :jepp:

Han var umulig å vekke også, så jeg henta pizza for å få han til å stå opp (litt fordi jeg ikke orket å lage middag også). Takk for det Envy, liker det godt selv, så skal prøve å få brukt det til lekser. Fantastisk gøy var det faktisk :ler:

----

SLITEN..

I dag tror jeg hodet mitt har eksplodert, det kjennes iallefall sånn ut. Jeg har nesten gjort ferdig leksene mine, men prioriterte til slutt å legge meg vedsiden av sambo på sofaen. Og der sovna jeg også gitt, endte med at vi begge sov alt for lenge, og det ble take away pizza til middag. Slikt er lov dagen derpå :opplyser: Dessuten skal jeg jo trene den bort i morgen allikevel :nikker:

Jeg er forsåvidt fortsatt trøtt, så videre dagboklesing skjer nok i morgen. Om jeg da ikke er for opptatt av trening og lekser da.

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hørtes ut som litt av en lørdag! :ler:

Og selvfølgelig er pizza lov dagen derpå! Det, eller tilsvarende, burde faktisk være påbudt. :jepp:

håper du har kommet deg etter eksplodert hode :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sequax, du kan vel ikke legge navleboeren igjen hjemme akkurat :ler:

Blir en tanke vanskelig det, Mahareth! :ler:

Pannekaker :sikle:

Hvem somalier Sequax? Kanskje jeg skal holde meg inne da :ler:

Nei...det var en tråd for en tid tilbake som beskrev en "sympatisk somalier" som hadde veldig lyst til å kysse henne, må skjønne! Det var han du skulle passe deg for.....

:ler:

Håper du har en fin dag ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøst Al, det trengtes virkelig. Har fortsatt blåmerker på steder man ikke trodde blåmerker kunne komme :ler:

Det er jo somregel de lørdagene som går hardest for seg som er mest morsomme Ping :ler: Hodet mitt eksploderte ikke helt, men det var ikke langt i fra altså :fnise:

Å, da var det ikke rart jeg ikke hadde fått det med meg Sequax :ler: Hadde en helt fin dag i går, på tross for at jeg var alene store deler av dagen (takler egentlig ikke å være alene).

----

I går var jeg flink, tenk! Det kommer forsåvidt av at jeg ikke var noe flink på søndag så det sto igjen masse arbeid :fnise:

Kom hjem fra skolen rundt 16.00 spiste litt og slappet av, før turen gikk rett til S.A.T.S for første treningsrunde. Noe som gikk forholdsvis bra, men tror jeg får mer ut av treningen etter veiledningen jeg har satt meg opp på på fredagen.

Etter dette sto Engelsk-leksene for tur, og skrev en lang stil om arbeid og slikt.

Så laget jeg scampi stekt i chili, hvitløk og persille med spaghetti til middag :sikle: Du kan tro sambo var fornøyd når han kom sent hjem fra jobb :ler:

Derretter gjorde jeg matteinnleveringa før senga sto for tur.

I dag har jeg nesten ingen planer. Skal på core på S.A.T.S, men det er bare en halvtime, også kanskje gjøre noen lekser. Vi får se.

Håper dere hadde en fantastisk start på uka :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...