Gå til innhold

En start på noe nytt


Inwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:jepp: Er vel hjemme i 15 tiden, så da kan vi møtes rundt da :danse:

Ja! :jepp: Det blir bra! Da bestiller jeg frisørtime sånn i ett-tiden den dagen, så kan jeg gå rundt å vente etterpå :)

Ha en finfin helg Inwe! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi det sånn, Envy :jepp: Ha en strålende helg selv :klemmer:

----

Planen var å gjøre lekser før jobb i dag. Etter at jeg var ferdig med "skal bare" så var det en halvtime til toget gikk, nå er det 10 min til jeg må gå ut av døra. Er leksene gjort da? Nei..

Jaja, i morgen har jeg fri, og god tid til både lekser og "skal bare" :jepp: Så jeg har faktisk ikke det snev av dårlig samvittighet, jeg tror allikevel jeg kommer til angre litt i morgen :ler:

Ånei, det er fredag i dag, og jeg må ta toget hjem med masse fulle mennesker. Jeg slutter nemlig ikke før 23.15 idag og er antaglig hjemme 00.15..

Ha en finfin helg allesammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh, hvorfor har jeg ikke vært her på evigheter? :huh:

Uansett: HURRA, grattis med møkkejobb som er over! :hoppe:

Noen spennende helgeplaner? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg egentlig ikke :klø: Det skjer ikke veldig mye her uansett, jeg bare babler i vei om meg selv :ler:

Takktakk :nigo:

Helga blir ikke veldig spennende nei. Lekser, avslappning og kanskje en tur langt elva med sambo på lørdagen og jobb på søndagen. Der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og samboeren ( og den lille navleboer'n ) skal spise pannekaker i kveld! :hoppe: Koooose oss!!! :nigo:

Romantisk med rusletur langs elva, da! :rødme: Men pass deg for han somalieren som var nevnt i en tråd her i går, da!! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Sequax, du kan vel ikke legge navleboeren igjen hjemme akkurat :ler:

Inwe: Håper du får en fin helg, og at du er samvittighetsløs i morra :hoho:

Endret av Mahareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pannekaker :sikle:

Hvem somalier Sequax? Kanskje jeg skal holde meg inne da :ler:

Samvittighetsløs er jeg Mahareth, men det er jo fryktelig mye mer lekser å gjøre i kveld da :sukk:

----

God morgen.. ettermiddag :kaffekopp:

Kom meg ikke opp før 13.00 i dag jeg :fnise: Men det var greit å få sovet ut litt også. Sitter å spiser frokost før en tur i dusjen.

Så skal jeg og sambo gå tur :strix: Det ble ikke langs elva da. Vi skal gå til en jobb han har søkt på, han er jo ikke kjent i området stakkar :ler:

Ha en fantastisk lørdag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb, jobb og atter jobb. Skal si jeg gleder meg til høstferien er ferdig :ler:

I dag har jeg 8 timersvakt, fra 12.30 til 20.30. Ikke det at en 8 timers arbeidsdag er ille altså, men jeg er vant til nærmere 5 timer :ler: I tillegg er den satt opp sånn at jeg drar "tidlig" og kommer hjem "sent".

Hva er deres planer for dagen da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lete:

Her var det stille gitt..

----

Ah, i dag har vært en slitsom dag på jobb. Hadde en som sluttet på dagen i går (altså, han gikk midt i vakta si og sa han aldri kom tilbake :klø:) og en noshow. Og jeg tok på meg begge vaktene på en dag. SLITSOMT, men tida går jo fryktelig fort da :ler:

Var på jobb i 8,5 timer og kom hjem til pasta carbonara. Jeg har virkelig verdens beste samboer :strix:

Nå skal jeg vel egentlig finne senga snart :natti: I morgen er det skole før jeg skal kjøre kvist for mine foreldre. Hørte rykter om at jeg skulle få litt mat for det, og det er alltid velkommen hos en fattig student :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Hadde en som sluttet på dagen i går (altså, han gikk midt i vakta si og sa han aldri kom tilbake :klø:)

:overrasket: Gjør folk virkelig sånn? Herregud!

Håper du får masse mat hos foreldrene dine :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lete:

Her var det stille gitt..

----

Ah, i dag har vært en slitsom dag på jobb. Hadde en som sluttet på dagen i går (altså, han gikk midt i vakta si og sa han aldri kom tilbake :klø:) og en noshow. Og jeg tok på meg begge vaktene på en dag. SLITSOMT, men tida går jo fryktelig fort da :ler:

Var på jobb i 8,5 timer og kom hjem til pasta carbonara. Jeg har virkelig verdens beste samboer :strix:

Nå skal jeg vel egentlig finne senga snart :natti: I morgen er det skole før jeg skal kjøre kvist for mine foreldre. Hørte rykter om at jeg skulle få litt mat for det, og det er alltid velkommen hos en fattig student :jepp:

Say what? Går det an det da? (det vil si, det går selvfølgelig an, han gjorde det jo, men det må da få konsekvenser?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er visst tydeligvis noen som klarer sånt. Eller, gjør sånt i det hele tatt..

Selvfølgelig har jeg ikke glemt deg Envy gleder meg til litersvis med :kaffekopp: og timer med :skravle::hoppe:

----

Nuh er høstferien over, og skolen har begynt igjen. Liker det sånn, har jo nesten mer fritid når det er skole enn ferie :ler:

Kjørte kvist for mine foreldre i dag da, fikk ikke mat, men 300kr. Så da har jeg mat frem til fredag allikevel :nigo:

I dag blir det pasta bolognes til middag :sikle: Billig og godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste alt for mye bolognes for 2 timer siden og er fortsatt mett. Jeg er nemlig mester på å lage billig bolognes, men det ender alltid med at jeg selv spiser meg ihjel på det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

å, det hørtes godt ut! Min frossen carbonara fra findus var nok ikke helt i nærheten. Det var ner sånn at man tvang ned det som var fordi det var mat :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ofte sånn når man må spise alene. De få gangene sambo ikke kommer hjem (jeg venter jo med middagen selvom han kommer hjem 23.00) blir det brødskiver på meg :ler:

----

God morgen :kaffekopp:

I dag var senga en smule FOR god. Slumra klokka iallefall 5 ganger før jeg endelig klarte å dra meg selv opp av senga :ler: Heldigvis liker jeg å ha god tid om morgenen, så har rukket alt jeg skal i dag også.

Nå venter skolen, så :skravle: med Envy. Tror dette blir en bra dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I thought I'd give you a challenge by writing in english, and maybe hope for an english answer. You know i know you appreciate some practice. But right now i'm too sleepy :fnise:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...