Gå til innhold

En start på noe nytt


Inwe

Anbefalte innlegg

Vi spiser ikke så mye pasta Mahareth, vi spiser ris, poteter og grønsaker også. Men akkurat nå når vi har dårlig råd blir det mye pasta iogmed at det er billigere :)

In English? I had a good time with you yesterday :nigo: Hope you slept well Envy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går helt fint Mahareth, jeg er vant til å lage mat som nesten er gratis :ler: Så litt variasjon blir det jo her også :jepp:

En :klemmer: til deg og Envy :)

----

God morgen :kaffekopp:

Gjett hvem som forsov seg i dag a.. Typisk. Er ikke helt bra for tiden nemlig, så var hjemme fra skolen i går, og forsov meg i dag. Helst skulle jeg vel vært hjemme i dag også, men føler jeg går glipp av så mye. Dessuten må jeg på jobb :sukk:

Skal ringe å bestille frisørtime etterpå, forhåpentligvis får jeg time i morgen, slik at jeg er fin på håret til avsluttingsfesten på søndag :nigo:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe formen er bra igjen før helgen da! Du må ikke slite det ut vettu vennen :troest:

Yay for frisørtime :bolledeig: Det er så deilig å få stelt håret sitt, nesten like godt som å kjøpe nye sko! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er mye bedre :nigo: Sliter meg nok ikke ut, er for lat til det :fnise:

----

Nytt hår, ny mobil, god mat, vin og bestevenninne. Kan livet bli bedre eller? :strix:

Dermed har jeg snart fått i meg for mye vin til at man hører mer fra meg i kveld. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin etter vin! En liten tur ut er over. Så senga kanskje, med tanke på jobb i morra. :natti:

Uten sambo vel og merke. Han sover hos sin mor :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

I dag er det avsluttingsfest på teite-jobben. Fine kjoler, god mat, vin og gode venner :nigo:

Nå sitter jeg med en hårkur i håret, og den skal snart joines av ansiktsmaske. Så litt lakking av negler, kjole på, sminking og vors.

Jeg gleder meg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempekos :nigo:

Fantastiske mennesker, bare synd sjefene ikke fungerer sammen og arbeidsoppgavene er kjedelige :sukk:

----

Hadde det fantastisk i går :nigo: Med fin blomstrette kjole og vin :hoppe:

I dag forsov jeg meg med vilje. Skal nemlig rett fra skolen og til stengevakt på jobben. Og det hadde jeg ikke orket om jeg måtte opp kl 07.00. Var hjemme rundt 23.30 i går og klarte ikke legge meg med en gang. Noen ganger føler jeg at jeg jobber for mye :sukk:

Jeg sniker meg innom dagbøkene deres daglig, men har så mye å gjøre for tiden at det blir lite kommentering.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth
:hug: Det er ikke lett å gå på skolen og jobbe samtidig. Det blir fort til at man jobber litt mer enn man bør, og så får skolen lide under det. Håper du ikke må jobbe like mye resten av skoleåret.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hper ikke det blir så mye jobb jeg eller. Nå har sambo vært på jobbintervju på en jobb han veldig veldig veldig gjerne vil ha (han jobber bare deltid nå) og om han får den kan jeg kutte ned drastisk på jobbingen :nigo:

----

:hoppe:

Hei og hopp jeg er så glad i dag :nigo:

Har nemlig hatt en fantastisk dag, og ikke en så værst kveld i går eller faktisk. Etter jobb igår dro nemlig jeg og sambo på elleville dager på senteret like borti her. Fikk sjampoo, balsam og to jeans for under 250 kr og da kan tilogmed jeg ta meg råd til nye ting :hoppe:

Dessuten er det fryktelig koselig å gjøre slikt med sambo også da :yvonne:

I dag har jeg spist middag med mamma. 3 retters indisk, en halv flaske vin og to mojhitos er ikke galt det altså :nigo:

Nå derimot er det senga. Både skole og jobb i morgen også, jobber 5 dager denne uken nemlig :sukk: Trives veldig på jobben, men er litt for mye denne uken.

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med slitsom dag i dag. :kose:

Og grattis med nye ting! Ekstra stas når man gjør et skikkelig kupp, synes jeg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Leste nettopp denne:

Stil fra barneskolen:

Kua er et husdyr…Men den kommer også utenfor huset.Og den lever ofte på landet,men den kommer også inn til byen,men bare når den skal dø.Men det bestemmer den ikke selv.

Kua har syv sider…Den øverste siden – Den nederste siden – Den forrerste siden – Den bakerste siden – Den ene siden – Den andre siden – Og den innvendige siden.

På den fremste siden sitter hodet…Og det er fordi hornene skal ha noe å sitte fast på.Hornene er av horn å er bare til pynt.De kan ikke bevege seg,men det kan ørene.De sitter ved siden av hornene.

Kua har to hull foran i hodet.De kalles ku-øyer.

Kuas munn kalles mule.Det er nok fordi den sier muuhh.

På den bakerste siden sitter halen…Den bruker den til å jage vekk fluer med,Så de ikke faller ned i melka å drukner.

På den øverste siden – Og den ene siden – Og den andre siden er det kun hår…Det heter ku-hår og har alltid samme farve som kua.Fargen til kua heter kulør.

Den nederste siden er den viktigste for der henger melka.Og når budeia åpner kranene så renner melka ut.Når det tordner så blir melka sur…men hvordan den blir det har jeg ikke lært meg ennå.

Kua har fire ben…De heter ku-ben,De kan også brukes til å trekke ut spiker med.Kua spiser ikke så mye,men når den gjør det spiser den alltid to ganger.

De fete kuene lager helmelk,Og når kua har dårlig mage lager den ost.I osten er det hull,Men hvordan den lager hullene har jeg heller ikke lært ennå.

Kua har god luktesans…Vi kan lukte den på lang avstand.

Kuas valper heter kalver.Kalvens far heter okse,Og det gjør kuas mann også.Oksen lager ikke melk å er derfor ikke et pattedyr.

Den som kommer å henter kua når den blir gammel heter ku-fanger.den sitter ofte forann på biler.Så blir kua slaktet,man heller melka på pappkartonger som vi kan kjøpe på butikken.Kuas fire ben blir sendt til snekkern.Det kalles gjennbruk.

Som man kan se er kua et nyttig dyr.Og derfor liker jeg kua veldig godt.

Lærerens kommentar: Jeg har aldri lest noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med slitsom dag i dag. :kose:

Og grattis med nye ting! Ekstra stas når man gjør et skikkelig kupp, synes jeg! :nigo:

De slitsomme dagene går egentlig greit, har masse energi for tiden, det eneste som lider er leiligheten (det ser ikke ut her nå).

Elsker små kupp :nigo:

:vinke:

Herlige, herlige elleville dager :strix: Alle fortjener å ha råd til noe nytt inni mellom.

Ja :strix:

Så deilig med litt nytt og shoppetur sammen med din kjære :hoppe:

Fantastisk faktisk :hoppe:

----

I dag tok jeg meg helt fri fra skolen. Orket det rett og slett ikke. Planen var å være husmor, men sambo dro meg med ut i lille byen, dermed var jeg ikke husmor i dag eller, men det var verdt det :yvonne:

Så dro vi på obs for å møte mine foreldre, der kjøpte vi litt kakemixer (40% denne uka, og jeg rekker ikke å bake fra bunn av for tiden) så rett hjem til de for taco og brettspill. Sånne kvelder er herlige :strix:

Jeg har det egentlig fryktelig bra for tiden :nigo:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den beste følelsen som finnes er å komme kjempesliten hjem fra jobb til en fantastisk kjæreste som har laget nydelig middag, vil se film og gjerne vil ha meg i armkroken :strix:

Den følelsen overgikk det helt forferdelige stresset som var på jobb, når ingenting gikk som det skal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...