Envy Skrevet 10. november 2010 #201 Skrevet 10. november 2010 Dakars! Du får komme deg avgårde til legen og få deg en sykemelding Av og til trenger du nemlig å sitte i ro i sofaen du også, tro det eller ei Nå er det naturen som forteller deg at du skal ta det med ro noen dager! *se strengt på*
Gjest Mahareth Skrevet 10. november 2010 #204 Skrevet 10. november 2010 Slutter meg til Envy her, når man er syk skal man ta det med ro Håper du snart føler deg bedre
Inwe Skrevet 11. november 2010 Forfatter #205 Skrevet 11. november 2010 Men altså, det er jo så kjedelig å sitte i sofaen hele tiden. Eller, det er kjedelig å sitte her en hel dag tilogmed Takktakk ---- Var hos legen i går, der fikk jeg sykemelding tilogmed søndag, så da blir det ikke jobb før mandagen. Tenkte å holde meg hjemme fra skolen også, og prøve å ta det med ro. Kan jo bare stappe i meg en hau av paracetter og ta meg en liten tur ut alene om det blir alt for kjedelig Turen til legen var forresten rask, jeg sa jeg følte meg syk og trengte sykemld, også skrev han en sånn. Uten å teste meg eller noenting. Forsåvidt helt greit, trengte jo bare en sykemelding. Så nå skal jeg slappe av resten av uka.. I tillegg håper jeg på time hos optiker, så jeg kan få linser igjen. Jeg ser jo ikkenoe lengre jo
Sequax Skrevet 11. november 2010 #207 Skrevet 11. november 2010 Å, nå begynner vinterforkjølelsene å snike seg på, skjønner jeg ? God bedring, vennen!! ( skulle gjerne gitt deg en men jeg vil ikke bli smitta! :gjeiper: )
Inwe Skrevet 11. november 2010 Forfatter #208 Skrevet 11. november 2010 (endret) Ja, de har visst kommet for fult, og jeg blir smitta vært år.. Takktakk, synes forsåvidt dere alle kan smittes, så jeg har litt selskap. Nei, den mente jeg ikke. Hold dere friske og raske dere ---- Vet dere hva jeg klarte i natt? Og vrikke beinet. Aner ikke hvordan, jeg er ganske sikker på at jeg har liggi i senga i hele natt. Nå ligger jeg iallefall i sofaen med det ene beinet høyt og koser meg med KG, og det har jeg tenkt til å fortsette med. Sambo er nemlig på jobb til 21.00 i dag og har endel reisevei, så da er han vel ikke her før 22-23 tiden en gang. Alenetid! ... Endret 11. november 2010 av Inwe
Sequax Skrevet 11. november 2010 #209 Skrevet 11. november 2010 Ja, de har visst kommet for fult, og jeg blir smitta vært år.. Takktakk, synes forsåvidt dere alle kan smittes, så jeg har litt selskap. Nei, den mente jeg ikke. Hold dere friske og raske dere ---- Vet dere hva jeg klarte i natt? Og vrikke beinet. Aner ikke hvordan, jeg er ganske sikker på at jeg har liggi i senga i hele natt. Nå ligger jeg iallefall i sofaen med det ene beinet høyt og koser meg med KG, og det har jeg tenkt til å fortsette med. Sambo er nemlig på jobb til 21.00 i dag og har endel reisevei, så da er han vel ikke her før 22-23 tiden en gang. Alenetid! ... Tror nok du er en søvngjengerske!! God bedring med foten, da! Nei, jeg har ikke vært forkjøla siden jeg tok ut mandlene for 11 år siden, så jeg holder deg nok ikke med selskap der!
Pingting Skrevet 11. november 2010 #210 Skrevet 11. november 2010 ...men i svarte, hvordan gjør du sånt, da? Jaja, jeg skal ikke si noe. Jeg våknet av at jeg fossblødde neseblod en gang. Exen min (som sov ved siden av) gikk inn i hysterisk panikk og trodde han hadde slått til meg. Han hadde antagelig ikke det, for det var jo ikke vondt...
Inwe Skrevet 11. november 2010 Forfatter #211 Skrevet 11. november 2010 Jeg får til det meste skal jeg si deg Å, det har jeg klart før også. Eller jeg klarte det støtt og stadig når jeg var liten. Mamma trodde det var fordi jeg pelte nese
Inwe Skrevet 11. november 2010 Forfatter #212 Skrevet 11. november 2010 Nå er det for stille på dette formuet altså. JEG KJEDER MEG!
Pingting Skrevet 11. november 2010 #213 Skrevet 11. november 2010 *inne og kaster en bøtte vann på deg* Sånn, det var vel ikke så kjedelig?
Inwe Skrevet 11. november 2010 Forfatter #214 Skrevet 11. november 2010 Nei, det var vått Jeg trengte forsåvidt en dusj, skal nemlig prøve å se levende ut, stappe i meg paracet og ta en tur på jysk for å kjøpe rullgardin til soverommet. Men først, mat
Inwe Skrevet 11. november 2010 Forfatter #215 Skrevet 11. november 2010 Selvfølgelig hadde de ikke rullgardin i den lengden vi trenger på Jysk. Åh, jeg er så lei av å ikke ha noe forran vinduet på soverommet Sambo hadde egentlig tenkt å sove hos sin mor i dag, hun bor nemlig like ved jobben hans (og han slutter sent i dag og skal på jobb tidlig i morgen). Så jeg kjøpte inn kveldsmat (egg, bacon og bønner) og sjokolademelk til meg selv, så ringte han og sa at han ville hjem å møte kjæresten sin i dag allikevel Så da blir det kveldsmat for to allikevel
Inwe Skrevet 11. november 2010 Forfatter #216 Skrevet 11. november 2010 Forresten, det snør ute Det er så pent og hvitt ute nå
Pingting Skrevet 11. november 2010 #217 Skrevet 11. november 2010 Åh, kjenner til manglende soveromsgardin-problem. Tok oss evigheter før vi endelig skaffet iss rullegardin. Og i tillegg får vi morgensola inn det vinduet, det er spesielt stas når man våkner fyllesyk Jeeeej, for hjemkommende samboere!
Gjest Mahareth Skrevet 11. november 2010 #218 Skrevet 11. november 2010 IKKE prøv de "lystette" gardinene på jysk, de er såvisst ikke lystette! Faktisk ikke i nærheten engang, vanlige stuegardiner tar akkurat like mye Så herlig at sambo kommer hjem likevel
Inwe Skrevet 11. november 2010 Forfatter #219 Skrevet 11. november 2010 Det blir nok en tur på IKEA ganske snart etter den rullgardina altså Om de Jysk gardinene ikke fungerer engang, er det iallefall ikke vits å kjøpe de der. Ja, hjemkommene samboere er fantastisk, også måten han sa det på da :rødme:
Envy Skrevet 11. november 2010 #220 Skrevet 11. november 2010 Du er morsom! Jeg hadde egentlig ikke noe mer fornuftig å komme med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå