Gå til innhold

En start på noe nytt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dakars! :troest: Du får komme deg avgårde til legen og få deg en sykemelding :)

Av og til trenger du nemlig å sitte i ro i sofaen du også, tro det eller ei ;)

Nå er det naturen som forteller deg at du skal ta det med ro noen dager! *se strengt på*

:klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Mahareth
Skrevet

Slutter meg til Envy her, når man er syk skal man ta det med ro :kose:

Håper du snart føler deg bedre :klemmer:

Skrevet

Men altså, det er jo så kjedelig å sitte i sofaen hele tiden. Eller, det er kjedelig å sitte her en hel dag tilogmed :ler:

Takktakk :)

----

Var hos legen i går, der fikk jeg sykemelding tilogmed søndag, så da blir det ikke jobb før mandagen. Tenkte å holde meg hjemme fra skolen også, og prøve å ta det med ro. Kan jo bare stappe i meg en hau av paracetter og ta meg en liten tur ut alene om det blir alt for kjedelig :jepp:

Turen til legen var forresten rask, jeg sa jeg følte meg syk og trengte sykemld, også skrev han en sånn. Uten å teste meg eller noenting. Forsåvidt helt greit, trengte jo bare en sykemelding.

Så nå skal jeg slappe av resten av uka.. I tillegg håper jeg på time hos optiker, så jeg kan få linser igjen. Jeg ser jo ikkenoe lengre jo :ler:

Skrevet

Å, nå begynner vinterforkjølelsene å snike seg på, skjønner jeg ?

God bedring, vennen!! ( skulle gjerne gitt deg en :klem: men jeg vil ikke bli smitta! :gjeiper: )

Skrevet (endret)

Ja, de har visst kommet for fult, og jeg blir smitta vært år.. :sukk:

Takktakk, synes forsåvidt dere alle kan smittes, så jeg har litt selskap. Nei, den mente jeg ikke. Hold dere friske og raske dere :jepp:

----

Vet dere hva jeg klarte i natt? Og vrikke beinet. Aner ikke hvordan, jeg er ganske sikker på at jeg har liggi i senga i hele natt. :hoho:

Nå ligger jeg iallefall i sofaen med det ene beinet høyt og koser meg med KG, og det har jeg tenkt til å fortsette med. Sambo er nemlig på jobb til 21.00 i dag og har endel reisevei, så da er han vel ikke her før 22-23 tiden en gang.

Alenetid! ...

Endret av Inwe
Skrevet

Ja, de har visst kommet for fult, og jeg blir smitta vært år.. :sukk:

Takktakk, synes forsåvidt dere alle kan smittes, så jeg har litt selskap. Nei, den mente jeg ikke. Hold dere friske og raske dere :jepp:

----

Vet dere hva jeg klarte i natt? Og vrikke beinet. Aner ikke hvordan, jeg er ganske sikker på at jeg har liggi i senga i hele natt. :hoho:

Nå ligger jeg iallefall i sofaen med det ene beinet høyt og koser meg med KG, og det har jeg tenkt til å fortsette med. Sambo er nemlig på jobb til 21.00 i dag og har endel reisevei, så da er han vel ikke her før 22-23 tiden en gang.

Alenetid! ...

Tror nok du er en søvngjengerske!! :hoho: God bedring med foten, da! ;)

Nei, jeg har ikke vært forkjøla siden jeg tok ut mandlene for 11 år siden, så jeg holder deg nok ikke med selskap der! ;)

Skrevet

:blink:

...men i svarte, hvordan gjør du sånt, da?

Jaja, jeg skal ikke si noe. Jeg våknet av at jeg fossblødde neseblod en gang. Exen min (som sov ved siden av) gikk inn i hysterisk panikk og trodde han hadde slått til meg. Han hadde antagelig ikke det, for det var jo ikke vondt... :fnise:

Skrevet

Jeg får til det meste skal jeg si deg :ler:

Å, det har jeg klart før også. Eller jeg klarte det støtt og stadig når jeg var liten. Mamma trodde det var fordi jeg pelte nese :hoho:

Skrevet

Nå er det for stille på dette formuet altså. JEG KJEDER MEG!

Skrevet

*inne og kaster en bøtte vann på deg*

Sånn, det var vel ikke så kjedelig? :nigo:

Skrevet

Nei, det var vått :ler:

Jeg trengte forsåvidt en dusj, skal nemlig prøve å se levende ut, stappe i meg paracet og ta en tur på jysk for å kjøpe rullgardin til soverommet. Men først, mat :sikle:

Skrevet

Selvfølgelig hadde de ikke rullgardin i den lengden vi trenger på Jysk. Åh, jeg er så lei av å ikke ha noe forran vinduet på soverommet :sukk:

Sambo hadde egentlig tenkt å sove hos sin mor i dag, hun bor nemlig like ved jobben hans (og han slutter sent i dag og skal på jobb tidlig i morgen). Så jeg kjøpte inn kveldsmat (egg, bacon og bønner) og sjokolademelk til meg selv, så ringte han og sa at han ville hjem å møte kjæresten sin i dag allikevel :strix: Så da blir det kveldsmat for to allikevel :hoppe:

Skrevet

Forresten, det snør ute :strix: Det er så pent og hvitt ute nå :nigo:

Skrevet

Åh, kjenner til manglende soveromsgardin-problem. Tok oss evigheter før vi endelig skaffet iss rullegardin. Og i tillegg får vi morgensola inn det vinduet, det er spesielt stas når man våkner fyllesyk :dry:

Jeeeej, for hjemkommende samboere! :strix:

Gjest Mahareth
Skrevet

IKKE prøv de "lystette" gardinene på jysk, de er såvisst ikke lystette! Faktisk ikke i nærheten engang, vanlige stuegardiner tar akkurat like mye :snurt:

Så herlig at sambo kommer hjem likevel :strix:

Skrevet

Det blir nok en tur på IKEA ganske snart etter den rullgardina altså :jepp: Om de Jysk gardinene ikke fungerer engang, er det iallefall ikke vits å kjøpe de der.

Ja, hjemkommene samboere er fantastisk, også måten han sa det på da :rødme:

Skrevet

Du er morsom! :ler:

Jeg hadde egentlig ikke noe mer fornuftig å komme med :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...