Gå til innhold

En start på noe nytt


Inwe

Anbefalte innlegg

Jeg er en ny-gammel på kg, kan kalle meg det siden jeg ikke har vært innom på nesten 2 år. De siste to åra har jeg beveget meg inn i den store skumle bloggverdnen, men det blir jo til at man skriver mye mindre personlig når halve vennegjengen + jobb og skolevenner leser.

Iallefall jeg har runda 22 år, nettopp flytta til en ny og søt leilighet i en liten by med samboeren gjennom over 2 år. Har en nydelig liten kattepus som virkelig blir behandlet som en liten prinsesse og verdens mest omsorgsfulle kjæreste :rødme:

Jeg jobber og går på skole, og bruker veldig mye av tiden min til dette. I tillegg elsker jeg å vandre rundt eller sitte på kafè med venninner.

Planen min er at leiligheten og skoleåret skal bli begynnelsen på noe nytt. Jeg vil kaste røyken for godt, begynne å trene og smått om sikkert skaffe meg en familie etterhvert. Så får vi se hvordan dette går. Røykslutten er ikke helt igang enda, men den er stadig i tankene mine iallefall, og det er vel bedre enn ingenting? :sjenert:

Nå skal jeg runde av før innledningen her blir for lang, jeg er stuptrøtt og skal på jobb i morgen. Dessuten må jeg jo snoke litt på kg-miljøet, er nok mye nytt her siden sist.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og hilser på :)

Røykeslutt er en tøff ting å begynne på, men det går sjokkerende lett når avgjørelsen er tatt :jepp: Jeg sluttet for 2 år siden, så jeg vet hva jeg snakker om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Mahareth :hallo:

Ser vel egentlig ikke for meg at det blir vanskelig etter at jeg har begynt eller, må bare ta skrittet å komme meg ut av vanene, og det er skummelt :redd:

----

Arh, i dag har jeg vært på jobben jeg egentlig ikke liker. En av de siste vaktene da, heldigvis :bolledeig:

Det største problemet med den jobben i dag, er at den er utendørs og grunnet tempraturene ute i dag har vel jeg sett omtrent slik ut :fryser: Orker egentlig ikke skrive så alt for mye om den jobben akkurat nå, er heldigvis ikke dit jeg skal i morgen for å si det på den måten.

Egentlig var planen min å vaske opp når jeg endelig kom meg hjem (togproblemer, SELVFØLGELIG går det INGEN tok hjemover rundt 18.00), men så endte jeg jo opp i denne sofaen da. S skal ha besøk i dag, så tenkte jeg skulle begynne når de kom hjem. Tenkte jeg skulle være snill og servere en øl før jeg begynner på maten :kokk: , men akkurat nå har jeg mest lyst til å :veslejenta:

Jaja, jeg sitter her litt til, så skal jeg reise meg. Jeg lover :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har bare to. Går på skole i tillegg, så blir greit å bare ha en.

Kom meg til slutt opp av sofaen da, vasket opp og støvsugd. Flinke meg :enig: Gleder meg til oppvaskemaskinen blir koblet ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriver under på den altså. Har en stående, men måtte visst har rørlegger til å koble den, og slikt er dyrt.

----

:Gjesp: Det tar på å gå på skole, og allikevel jobbe mellom 30-50%. Gleder meg til å være ferdig med den ene jobben nå, slik at jeg faktisk har fri en helg innimellom.

I morgen må jeg begynne med leksene, frem til jeg skal på jobb kl 1600. Skal jobbe på en annen avdeling enn hva jeg pleier også, så kan ikke si jeg gleder meg veldig, selvom jeg skal jobbe på jobben jeg faktisk trives i.

Nå er middagen spist, og gutta er neddi sin ja.. ørtene øl :skaal: Jeg for min del klarte meg med en, siden jeg skal jobbe i morgen. Nå tror jeg virkelig jeg skal la både de og pcen være ifred til i morgen.

Senga neste :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket med driftslederen (leier igjennom et utleiefirma) og han sa vi måtte fikse det selv :sukk:

Så da kan alle rørleggere melde seg hos meg i dag :fnise:

----

God Morgen :kaklehone:

Nå er jeg lat på sofaen nå. Har fortsatt på meg nattskjorta, har bare tatt på meg en joggebuske i tillegg. Sulten er jeg også, men har ikke lyst på vanlig brødmat. De fyllesjuke gutta er ute etter kebab, håper S vet at vi ikke har så mye penger, ikke det at han ikke skal få kebaben sin altså.

Tror kanskje jeg skal lete litt i disse bananeskene og se om jeg finner toastmaskinen. Jeg har jo skinke, brød og ost :sikle:

Tror faktisk jeg skal unne meg det å bli sittende her frem til jobb kl 16.00. Bare se litt igjennom engelskleksene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sniker seg innom boka di også*

Hm, her var det mye kjent. Har noen bananesker stående jeg og, etter flytting i sommer. GUD så treigt det kan gå å få alt på plass! :fnise:

Røykeslutt på gang? Been there, done that - for rundt 3-4 år siden (provoserende at jeg ikke husker ordentlig når det var, faktisk). Jeg gjorde det ved å lese Endelig ikke-røyker, synes den fungerte veldig bra altså. Ingen enkel løsning, men den gir deg endel gode tanker og ideer du kan begynne å jobbe med allerede før du slutter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg savner ikke banankasser! :fnise: De siste forsvant i år, og vi har bodd her i 2 år nå :ler:

Jeg leste samme bok som Pingting :opplyser: Men jeg leste den 3 ganger uten hell, og så leste jeg Endelig ikke-røyker for kvinner, og da klarte jeg det endelig!

Hva er forskjellen på de to egentlig? (bortsett fra at den for kvinner har rosa omslag :fnise:)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er forskjellen på de to egentlig? (bortsett fra at den for kvinner har rosa omslag :fnise:)

At den rosa har et kapittel om hvorfor ikke vente med å slutte til du er gravid, og at den har noen sider om hvorfor jeg var dummest i verden som røykte marlboro gold :ler: Sikkert mer til, men jeg har ikke boka lenger og kan ikke sjekke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd "Endelig ikke-røyker" før, da slutta jeg i to mnd, så det er jo ikke en dårlig start. Kanskje jeg skal invistere i den, samboeren skal også slutte, så hadde vært greit å ha en bok vi kunne dele, dermed tror jeg det blir den blå for min del.

Vi har bodd er i to uker, så det er ENDEL banankasser her for å si det mildt. Føler at de omringer meg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Inwis! ;)

Bare innom å *abonnerer* jeg :happy:

..og du.. ikke si no når det gjelder kasser, du vet hvordan ståa er for min del, og nå skal jeg kanskje snart flytte IGJEN :skratte:

Når det gjelder røykeslutten tror jeg fint dere skal klare det om dere står sammen om det, mye enklere å være to vettu :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, du altså. Flytter kanskje FØR jeg får sett leiligheten å greier :fnise:

Jeg har litt vansklig for å se for meg S uten røyken altså :skratte: Og det tror jeg han har selv også. Vi får se, jeg skal uansett klare å kaste den.. snart..

----

God morgen.

Var på jobb til godt over 22.00 i går og ikke hjemme før 23.15 dermed ble det ikke mer kg i går for min del. Jeg kan si med en gang at det ikke er deilig å stå opp 8 timer etter at man har kommet hjem fra jobb. Måtte jo både spise og ligge litt på sofaen før jeg fant senga. :Gjesp:

Nå prøver jeg å prioritere hvilke lekser jeg skal gjøre på toget. Sånn går det når man har hatt arbeidshelg, henger jo etter med alt. :sukk:

Nei, nå må jeg løpe, har ikke lunsj hjemme så må få kjøpt med noe fra Rema. Kanitna på skolen er nemlig håpløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det, men det må til. Jeg nekter å leve på bare studielån, vil jo ha det litt gøy også :)

Ha en fin dag du også :klemmer:

----

Nå er det snart natta her i gården altså. Skal på skolen kl 1005 i morgen, så på jobb fra 16.30 til 23.15. Kan ikke si jeg gleder meg :sukk: Det blir iallefall penger ut av det, og jeg trives jo både på jobben å skolen. Må jo se postivt på det hele :)

I dag har jeg hatt en kjempekoselig dag med en av mine beste venninner. Hun spanderte pizza på meg, også drakk vi kaffe og vandra rundt og vindusshoppa. Elsker sånne dager. :jepp:

Ellers skulle jeg gjøre mattelekser, men ble sittende forran macen istedet.. Fikk gjort noe da, nå skal det sies at matte er noe jeg kan, så tror ikke jeg ligger så dårlig ann uansett.

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. Kom til å tenke på; Jeg har sett en jakke på h&m kjempelenge, og i dag når jeg endelig hadde tenkt til å kjøpe den på kredittkortet fordi jeg fryser så mye for tiden (har ikke jakke, har ikke råd til den denne mnd, men vet jeg har råd neste) så fantes den ikke min størrelse :kjefte:

Får se etter den i morgen. Har nemlig over 2 timer å slå ihjel mellom skole og jobb. Håper på at jeg finner den da altså :jepp:

Appropo sånn ingenting: Katta mi har løpetid, og jeg benytter muligheten til å overtale S til å finne en hankatt så vi kan sette unger på henne. Har så lyst på pusebabyer for tiden :rødme: Tror ikke det funker da, men det hadde passet perfekt, vet om noen som vil ha også.

Neinei, nå får jeg finne senga, om jeg skal klare hele dagen i morgen :natti::Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...