Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Gjest nextlife
Skrevet
Har en indrefilét av svin jeg skal bruke til noe i dag.....

Mmm, hadde det i går, surret lett på panna, lagt inn i et dekke av Parmaskinke og urter og viderestekt i ovnen. Grønnsakgrateng, tomat/løksalat, Pommes Noisettes og Rødvinssaus til. Det var deilig :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på noe sånt, evnt "fylle" den med philadelphiaost med urter før jeg legger den i ovnen...

Skrevet

Kaffe, nikotintyggis og sjokolademynter

Gjest Eurydike
Skrevet

Blandet grønn salat med røkelaks, avokado, klasetomater, vårløk, chèvre og pinjekjerner. Dansk rugbrød ved siden av, og et glass Sancerre (rest fra i går).

Skrevet

Bakt potet med karbonadefyll, ratatouille og salat til. nam nam er på slanker'n

Skrevet

Chili con carne. Ris, guacamole og øl til.

Skrevet

Stekt lammefilet med rødvinssaus, grønnsaker og stekte potetbåter. Sesongis (Bündner Nüsstorte) fra Mövenpick til dessert.

Skrevet (endret)

Først krabbesuppe, deretter salat med bl.a. avocado, selleristang, agurk og hvitt krabbekjøtt, deretter stekt andebryst og Puy-linser med finhakket gulrot, løk, selleristang, hel grønn pepper og serranoskinke kokt i rødvin og andekraft, og til slutt ost (chaource og roquefort) med havrekjeks, krydret plommekompott og druer.

Endret av bada
Skrevet

Har hatt venneflokken på middag, og serverte hjemmelaget tikka masala, med kalkun i stede for kylling. Meget vellykket :)

Gjest Eurydike
Skrevet

Grillede eller stekte lammebiffer (fra lår), ovnsbakte potetbåter, aspargesbønner med ramsløk, foliebakte rødbeter med balsamico (og spisskummen?) og jordskokksaus. Spansk rødvin å drikke til.

Til dessert blir det etter planen sjokolade fra Green and Black's (White, Dark og Cherry). Og en kanne espresso. :)

Skrevet
Til dessert blir det etter planen sjokolade fra Green and Black's (White, Dark og Cherry). Og en kanne espresso. :)

Jeg serverte faktisk Maya Gold, Raisin & Hazelnut og Caramel til dessert i går. Populert hos vennegjengen gitt, og veldig godt med Maya Gold sammen med rødvin :)

Skrevet

Siste dag alene og middagen blir en rest sosekjøtt fra fryseren med poteter, gulrøtter og ertestuing.

Skrevet (endret)

I dag blir det lammecarré med saltbakte mandelpoteter og ovnsstekte rotgrønnsaker. Skogsbær og vaniljekesam til dessert.

Endret av Mandel
Skrevet

Heimesnekra kyllingnuggets, hvitløk- og kesamdip, salat og pommes frites. Litt "jallamiddag" på en søndag.

Gjest nextlife
Skrevet

Jeg måtte bare tyvstarte litt, så i dag blir det pinnekjøtt. Greier ikke å holde meg lenger :ler:

Skrevet

I dag blir det bare taco. Men så er det jo så ufattelig godt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...