Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Gjest Eurydike
Skrevet

Kremet gulrot- og sellerirotsuppe med muskat og chili. Havrebrød ved siden av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag lager jeg grønnsakssuppe fra bunnen av, hvis jeg får det til da hehe..Fant et par gode her på KG som jeg måtte sjekke ut:)

Skrevet

Kyllingcurry fra Kashmir. Ris, nanbrød og raita, og evt. en grønnsakrett.

Skrevet

Penne bolognese med masse parmesan og hvitløksbrød.

Skrevet

Lungemos med tilbehør. :spise:

Skrevet

I dag har vi spist stekt torsk med stekt løk, raspet gulerøtter, poteter og remulade til. Det var godt.

Skrevet

Kapteinens fylte torsk med reke- og champignonsaus, med ris og thaimarinerte, rå grønnsaker til: mango, rødløk, koriander, gulrot og purre. Marinade fra Stiansen til hverdags, av eddik, sukker, fiskesaus, sesamolje, vann, chili og ingefær. Veldig godt og enkelt å lage.

Litt pussig kombinasjon kanskje, det kalles å rydde i kjøleskapet før ny grønnsakslevering i morgen. ;)

Skrevet

i dag skal jeg ha fiskepudding i karrisaus med brokkoli og raspet gulrøtter med sitron og pepper på.. nam :)

Gjest _Leela_
Skrevet

Fiskegrateng fra frysedisken og raspet gulerot... Enkel middag som lager seg selv idag.

Skrevet

I dag skal vi ha hjemmelaget cottage pie.

Skrevet

Rød linsesuppe etter denne oppskriften, men med litt annet krydder (brune sennepsfrø, spisskummen, koriander, nellik og curryblader) i stedet for garam masala, og med strimlet gulrot, hakket rød chili og blomkål. Naanbrød (som faktisk ble så og si perfekte) og raita (litt unødvendig) til. Suppa ble veldig god, synes jeg, og enda bedre ville den kanskje vært med fettredusert kokosmelk framfor den vanlige, og noe mer krydder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...