Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lørdag lagde mannen en deilig middag med sopp og lammekoteletter, i går kokte jeg svineknoke og lagde lys lapskaus,og i dag lager jeg Jamie Olivers minestronesuppe på resten av kraften jeg fikk av knoken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heimesnekra kjøttkaker med ertestuing, grønnsaker og surkål.

Gjest Eurydike
Skrevet

Høye BLT-sandwicher med avokado og hjemmelaget aïoli (en rest fra lørdag). Ovnsbakte mandelpotetbåter ved siden av.

Satser på å finne et godt halvgrovt brød å lage sandwichene av. :)

Skrevet

Fårikål med eple-smuldrepai til dessert (jeg får alltid så lyst på epledessert når jeg spiser fårikål, men er stort sett for mett til å orke noe særlig).

Skrevet

hjemmelagde fiskekaker med vårløk og koriander, villris og grønnsaksrøre av løk, paprika og fennikel.

Skrevet

Åh, fårikål vil jeg også ha igjen snart...

I kveld skal jeg spise hos en venninne, så jeg vet ikke hva det blir.

Skrevet

I dag har vi hatt pastaform med kalkunskinke, masse god grønnsaker og creme fraiche.

Skrevet

I går hadde vi karbonader med peppersaus, blomkål og poteter.

Gjest Eurydike
Skrevet (endret)

Kikert- og purresuppe med grønnkål, servert med parmesandryss og grovt brød (?).

Endret av Eurydike
Skrevet

Hjemmelagede panerte fiskekaker med poteter, grønnsaker og enten tartarsaus eller rømmesaus.

Skrevet

Indiske fiskekaker, blomkål- og brokkolicurry, gulrotpilaff og raita.

Skrevet

I dag blir det meksikansk eller amerikansk gryte med ekstra bønner og løk, grove hjemmebakte rundstykker ved siden av.

Skrevet

Lammekoteletter og kikerter med røkt paprika og sprø brødsmuler. Brokkoli i en eller annen variant til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...