Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Gjest Eurydike
Skrevet

Omelett med squash, rødløk, soltørkede tomater, kalamataoliven og chèvre. Blandet grønn salat med tomater ved siden av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag skal jeg på kafeen og kjøpe meg sildball, potet, kålrabi, gulrot, og stekt flesk. Det er kjempegodt.

Skrevet

Curry med bl.a. lammeskanker, cashewnøtter og kokosmelk. "Gujarati-style" grønne bønner, mynte-, eple- og kokoschutney, basmatiris og nanbrød til.

Skrevet

Kjøttkaker som jeg mest trolig lager selv, brun saus, poteter og grønnsaker.

Skrevet

Skal på bingo med en venninne :fnise: så det blir nok bare en pølse med brød der...

Gjest Begonia
Skrevet

I dag er jeg lat, så da blir det hermetikk. Max kjøttboller og ris.

Skrevet

Kyllinggryte med sopp, løk, mais, sukkererter og cashewnøtter.

Skrevet

Tagietelle med erter,gulrot,bacon og creme fraishe.

Skrevet

Svenske kjøttbullar i saus med makaroniskruer og grønnsaker.

Skrevet

Vi har hatt pasta og tomatsaus med terninger av andekjøtt, salat, og plommekompott til dessert.

Skrevet

Igrå hadde vi lammefrikasse..

Idag skal vi ha laks.. har noe spinat, brokkoli, gulrøtter i kjøleskapet..og creme fraiche..så noe sånt til tenker eg..

Gjest Eurydike
Skrevet

Inspirert av denne oppskriften skal jeg i dag lage marinert, stekt uerfilet, ovnsbakte potetbåter med sesamfrø og salat av ruccola, mango, grapefrukt og avokado.

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget minestronesuppe med nybakt focaccia.

Skrevet

Vi skal ha Livrè -kylling i dag, godt krydret og serveres med båtpoteter og en saus jeg ikke har bestemt meg for enda :)

Skrevet

Jeg må bare si at jeg er skikkelig imponert over kreativiteten over middagene dere spiser! Ja, jeg blir helt målløs når jeg leser mye av rettene som blir tilberedt av dere! På helt vanlige ukedager.. All ære!

Skrevet

Igår laget jeg kyllingwok med chilisaus og peanøtter + ris. Idag ble det svinewok med appelsinsaus og fullkornsris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...