Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lammekoteletter med wokede grønnsaker og bakt potet til. Hjemmelaget paprika/urte/chilismør oppi potetene... mmmm...

Skrevet

Godt marinerte stekte kyllingvinger, maiskolber, salat og bakt potet med kryddersmør og rømme.

Skrevet

Idag blir det hjemmelaget hamburgere med stekte potetbåter, aioli og salat. Har kjøpt biffdeig, og lager nå burgerbrød. :)

Skrevet

Vet ikke... For sambo skal overraske med middag til meg i kveld - og jeg aner ikke hva han skal lage. Men godt blir det sikkert!!! :jepp:

Skrevet

Min kjære disker opp med bakte poteter med masse deilig tilbehør.

Skrevet

Fullkornsspaghetti med bacon, spisskål, timian, persille, pinjekjerner og parmesan.

Skrevet

Biff med stekte potetskiver, rødvinssaus og deilig salat.

Skrevet

Helstekt ytrefilè av svin, brokkoli, peppersaus og fløtegratinerte poteter!

Skrevet

I dag skal vi ha sosekjøtt med poteter, gulrøtter og ertestuing til middag. Hjemmelaget karamellpudding med pisket krem til dessert.

Skrevet

På fredag: Fiskesuppe av fiskekraft, tomater, div. grønnsaker, kveite og reker. I går: Vi var i middagsselskap og fikk servert ishavsrøye. I dag: Kinesisk and med plommesaus og wokede grønnsaker.

Skrevet

I dag lager jeg sosakjøtt, i likhet med Arkana.

Ertestuing har jeg dog ikke tenkt på, jeg visste det var noe grønt som jeg ikke er glad i som hører til, men vi kom ikke på hva det var, så vi har kjøpt rosenkål vi... Jaja, det gjør vel nytten det også, tenker jeg. Står og koser seg i gryta nå, skal bli godt og mørt. Gleder meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...