Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nykokte krabber, grønn salat, loff og øl i går kveld.

I dag blir det hvalbiff med bacon/løk/soppsaus, brokkoli og rødvin. Dessert blir vaniljeis med varme multer.

I morgen: fårikål - årets første!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går var det hamburgere, i dag vet jeg ikke hva det blir ennå.

Skrevet

Det blir nok noe indisk fra restauranten borti gata.

Skrevet

Vi har middagsgjester i kveld. Det blir kyllinggryte med ris, grønn salat med feta og gresk dressing og fine baguetter. Is med varme bringebær, blåbær og skogsbær til dessert.

Skrevet

I dag blir det krabber og reker, begge deler ferske, og det skal serveres med loff, sitron og majones.

Skrevet

Samboeren min lager pizza med speltbunn og jeg ligger på sofaen med dataen på magen :)

Skrevet

Hvit Vin og pasta med kjøttdeig.Og med en hjemmelagd salat :spise:

Gjest Deception
Skrevet

Hjemmelaget spaghetti bolognese, med fullkornsspaghetti av spelt :)

Skrevet

Vi har hatt et fransk-norsk-indisk måltid:

Først krabbe-bisque, deretter salat med hvitt krabbekjøtt med finhakket chili iblandet, så indiske fiskekaker og brokkoli- og blomkålcurry med kokosnøttmelk med raita og nanbrød til, og deretter byggrynssuppe med tørkede fikener og aprikoser til dessert.

Skrevet
Dette! Har ikkje smakt det endå (står i ovnen), men det luktar godt :sikle:
Skrevet

Svinekoteletter med ost,eple og karri-blanding på toppen, rødkål og asparges til :)

Skrevet

Lørdagens middag ble hjemmelaget pizza med kjøttdeig, bacon, løk, purre, paprika, mais og tomat.

Godt fornøyd i dag!

Skrevet

I dag blir det grillet ørret, kokte potetet, agurksalat, rømme og hollandaisesaus! :spise:

Skrevet

Komler, salt lammekjøtt, kålrabi, gulrøtter og gårdsprodusert korv.

Skrevet

I dag får jeg skikkelig hjemmelaget ertesuppe. Gleder meg masse.

Skrevet

Igår var det reker og kongekrabbe med hjemmelagd loff, men hjemmelaget rømmedressing, majones, sitron og hvitvin.

Idag er det biff med krydderbernaisesaus, broccoli og pommes noisettes. (Mannen som bestemmer.. hehe)

Skrevet

Har noen kyllingpølser som må spises opp. Tror det blir pølse og purreløksomelett i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...